vroeger kreeg je gezeik met het Commissariaat voor de Media als je dit deed....quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Sirolf het volgende:
Geef die crappy reclamecampagne nou eens geen aandacht zou ik zeggen, allemaal free publicity voor die benzineclowns...
Maandag.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:56 schreef appelboer24 het volgende:
Weet iemand wanneer sander lantinga weer terugkomt bij de coen en sandershow? Domien is ook epic, maar ik mis sander ook zo.
En dan kan je straks weer overnieuw beginnen, sneeuwt hier nog steedsquote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Denk je even de oprit leeg te vegen. Ben je er zo een uur mee bezig
/lief dagboek![]()
tis dat Tjibbe er niet was...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:03 schreef Pino112 het volgende:
http://www.showvandaag.nl(...)-bezoek-aan-3fm-djs/!
Hehe dat vind ik serieus best een leuk liedje, het is tenminste niet zo'n zeiknummer als de rest van haar repertoire.quote:Op maandag 21 januari 2013 17:39 schreef 3rdRock het volgende:
een mooi liedje voor de maandagnamiddag
Zonder Tom (de) Ridderquote:
Verkapte 'ik woon groot' postquote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef henkde_j het volgende:
Denk je even de oprit leeg te vegen. Ben je er zo een uur mee bezig
/lief dagboek![]()
Verkapte 'er ligt gigantisch veel sneeuw' postquote:
Rolf of Roel post in 3-2-1quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ravelli?
Godsamme wat een heerlijke jopen
Oh ik had dat niet eens gezienquote:
Exact in 3 seconden ookquote:
Het is wel heel eng idd henkquote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Exact in 3 seconden ook
[ afbeelding ]
Gadverdamme, ik zit te eten!11quote:Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik had dat niet eens gezien![]()
Puur toeval, ik kom net aanlopen met een immense tampeloeris die even gemolken moet worden
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zit te eten!11
Bovendien; NSFW
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh ik had dat niet eens gezien![]()
Puur toeval, ik kom net aanlopen met een immense tampeloeris die even gemolken moet worden
Ja daar wil Minthy niets over horen, ze is aan het eten.quote:
Op, dus klets lekker verder!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daar wil Minthy niets over horen, ze is aan het eten.
Beter dan al die krasplaatjes van de laatste tijdquote:
Kensington?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Beter dan al die krasplaatjes van de laatste tijd
Ok, kensington was een goede MHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |