Hij heeft net 50 minuten aan leer tijd verkracht pratende over de maximale belasting die de vrouw haar bekken aankan. Ik denk dat een ban zijn doel is.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pas op man dalijk krijg je een ban.
Quote aangepast.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Cadeautje van Kapo voor tijdens m'n afwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe dan Emilia Clarke, lutser.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Doe dan Emilia Clarke, lutser.Die ene tiet staat een beetje raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder: GoT
So confused when you're lost in the groove
LR ja. Baasquote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
He ik heb btw zelden zo hard gelachen als die picca van die chick met die cactus in d'r kut. Wie was dat ook alweer? LR toch?
NVMquote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die ene tiet staat een beetje raar
Verder: GoT![]()
De cactusbloemquote:Op maandag 21 januari 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
He ik heb btw zelden zo hard gelachen als die picca van die chick met die cactus in d'r kut. Wie was dat ook alweer? LR toch?
Boh gek, lekker kutje.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De cactusbloem
[ afbeelding ]
Denk iig. niet dat je ze erin krijgt.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze dildo's ook dodelijk HMF?
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn deze dildo's ook dodelijk HMF?
Hoezo dat nou weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je even de omtrek opmeten van je hoofd 422? Dan neem ik contact op met Paon
Ken je die aflevering van Southpark waarin Cartman naar het Fatcamp wordt verbannen? Kenny zijn dubbelganger zijn laatste stunt staat jou ook te wachten.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan je even de omtrek opmeten van je hoofd 422? Dan neem ik contact op met Paon
Dat filmpje is fake lul, dat is het hele puntquote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Happel het volgende:
Ik kan een filmpje vinden, waarin ik HMF zijn ongelijk bewijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |