Is 110cm omtrek als het een cirkel zou zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
35 cm breed is een gigantische omtrek HMF.
Ahja dat schijnt wel te passen hè?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig man, zoek anders een rustig plekje op. In een kut of zo.
quote:
Jij leest niet mee in het Ajax topic?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is het gayste wat ik vandaag heb gehoord.
35cm breed (1 dimensie) is een gigantische omtrek (2 dimensies). Lolwut?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
35 cm breed is een gigantische omtrek HMF.
Ja, tuurlijk. Wist je trouwens dat ik daar laatst een filmpje van heb gezien. Ik vraag mij af of het echt kan.quote:
Ja. Heb ik net uitgelegd. Zucht.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Wist je trouwens dat ik daar laatste een filmpje van heb gezien. Ik vraag mij af of het echt kan.
Een milimeter meer wil ik in mee gaan. Hell, 5 centimeter wil ik in meegaan. Maar nogmaals, die ruimte gaat dus alsnog NIET om het stuk dat bij een geboorte voor bekkenontsluiting zorgt. Maar goed, laten we zeggen 40 centimeter.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt werkelijk waar beweren, dat wanneer een vrouw een bekkenspreiding van 35,1cm heeft de vrucht het niet overleeft? Puur omdat het nog nooit geregistreerd is?
Doe je best pik.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga leren man, ik ben eigenlijk ook gek dat ik hier een uur zit te discussieren terwijl ik morgen tentamen heb.
Wat kunnen vrouwelijke bekken toch veel aan hetquote:Op maandag 21 januari 2013 15:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja. Heb ik net uitgelegd. Zucht.
Ok, eindelijk hebben we een opening. Let's shake hands en ik ga studeren.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een milimeter meer wil ik in mee gaan. Hell, 5 centimeter wil ik in meegaan. Maar nogmaals, die ruimte gaat dus alsnog NIET om het stuk dat bij een geboorte voor bekkenontsluiting zorgt. Maar goed, laten we zeggen 40 centimeter.
Dat komt nog steeds no way in de buurt bij de 55 centimeter van een volwassen mannenhoofd (let op: voor de binnenruimte, niet voor het onderstuk van de minor).
HMF is in 50 minuten van een maximale bekkenspreiding van 21 naar 40 cm gegaanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een milimeter meer wil ik in mee gaan. Hell, 5 centimeter wil ik in meegaan. Maar nogmaals, die ruimte gaat dus alsnog NIET om het stuk dat bij een geboorte voor bekkenontsluiting zorgt. Maar goed, laten we zeggen 40 centimeter.
Dat komt nog steeds no way in de buurt bij de 55 centimeter van een volwassen mannenhoofd (let op: voor de binnenruimte, niet voor het onderstuk van de minor).
Ligt aan hoeveel voorspel je doetquote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef j0rdiiii het volgende:
laten we even duidelijkheid scheppen
hoeveel centimeter is het nou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cadeautje van Kapo voor tijdens m'n afwezigheid.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 16:01:55 ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Cadeautje van Kapo voor tijdens m'n afwezigheid.
Waar is pussy?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Neen. Bekkenspreiding gaat namelijk om de ontsluiting die bovenop de standaardruimte gaat. De hoogste ontsluiting ooit geregistreerd was 21 centimeter. Die groottes van ontsluiting komen voor bij mensen met extreme afwijkingen, om te corrigeren voor de verminderde ruimte in de minor.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HMF is in 50 minuten van een maximale bekkenspreiding van 21 naar 40 cm gegaan
Welke kut? Feyenoord?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
Pas op man dalijk krijg je een ban.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Pas op man dalijk krijg je een ban.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |