Moszkowicz of De Winter?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, verrek. Ik was altijd wel fan van die man maar hij begint echt trieste trekken aan te nemen.
De algemene tendens is: ik heb vriendjes die vét succesvol zijn en jullie zijn allemaal jaloers en ze doen nooit iets fout en toch worden mijn vriendjes kapotgemaaktquote:Op maandag 21 januari 2013 16:31 schreef Bruce_Cutler het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)de-samenleving.dhtml
Leon de Winterx oneindig.
Kut manquote:
Volgend semester voor een extra vak inschrijven een optie? Zodat je de verloren punten kunt 'compenseren' voor dit jaar.quote:
Youtubequote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAHAH IK HEB 16 LIKES OP EEN COMMENT OP YOUTUBE
ik ben van waarde in deze wereld, woeheo
Filmpje van een Microsoft-product ?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:07 schreef Boterbartje het volgende:
HAHAHAH IK HEB 16 LIKES OP EEN COMMENT OP YOUTUBE
ik ben van waarde in deze wereld, woeheo
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Filmpje van een Microsoft-product ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
Friesland hoopt op strenge vorstik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:14 schreef Tchock het volgende:
KUT. Goederenrecht niet gehaald. Vaarwel nominaal studeren.
Succes!quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
over een uur tentamen en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets weet.. maar toch ook het gevoel dat ik wel wat weet. Raar.
Welk vak?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:19 schreef Boterbartje het volgende:
over een uur tentamen en ik heb het gevoel dat ik helemaal niets weet.. maar toch ook het gevoel dat ik wel wat weet. Raar.
Inleiding bedrijfskundequote:
inleiding is al gaar... verwacht je dat het beter word?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Inleiding bedrijfskunde
Maar is echt een gaar vak
Kut voor je man, and I know that feel broquote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet. Een vier, net als in de eerste kans. En twee keer keihard voor geleerd
Nee maar die docenten zijn kapot dom, de stof is niet duidelijk en het is meer gevalletje van een wetenschappelijk artikel waar staat: managers coordinate people en dan moet jij weten dat de vloerbedekking van het bedrijf paars is en op welke manier dat besloten is. Gewoon een groot lul verhaalquote:Op maandag 21 januari 2013 17:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
inleiding is al gaar... verwacht je dat het beter word?
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar die docenten zijn kapot dom, de stof is niet duidelijk en het is meer gevalletje van een wetenschappelijk artikel waar staat: managers coordinate people en dan moet jij weten dat de vloerbedekking van het bedrijf paars is en op welke manier dat besloten is. Gewoon een groot lul verhaal
maar ik ga, tot sinas mensen.. fijne avond
Ik had hetzelfde bij Elementaire Bestuurskunde, ook zoiets gaarsquote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar die docenten zijn kapot dom, de stof is niet duidelijk en het is meer gevalletje van een wetenschappelijk artikel waar staat: managers coordinate people en dan moet jij weten dat de vloerbedekking van het bedrijf paars is en op welke manier dat besloten is. Gewoon een groot lul verhaal
maar ik ga, tot sinas mensen.. fijne avond
Van Damme, is het niet?quote:
ik zag wat je zeiquote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Van Damme, is het niet?
Maar wel raar...
Haha ja, ik ging twijfelen, maar ik heb het wel goed. Dat is Van Damme, want Curtin is een vrouwquote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik zag wat je zeiCurtis
Vreemd trouwens dat de 2 schermpjes van de spreker niet synchroon gaan
Die ja. Geeft tegenwoordig Europees recht.quote:
Goh kan raar lopen zo'n carrière, hij was ook nog een tijdje cokeverslaafd, kleine stap naar de wereld van het rechtquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef Ryon het volgende:
[..]
Die ja. Geeft tegenwoordig Europees recht.
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goh kan raar lopen zo'n carrière, hij was ook nog een tijdje cokeverslaafd, kleine stap naar de wereld van het recht
En op grond van welk artikel kan een lidstaat uit de EU stappen? En zonder opzoeken graag.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:10 schreef Yreal het volgende:
nu ik zo weer in het eu recht zit, heeft cameron zijn speech nou al eens gehouden?
Acht.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En op grond van welk artikel kan een lidstaat uit de EU stappen? En zonder opzoeken graag.
zonder opzoeken,quote:Op maandag 21 januari 2013 18:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En op grond van welk artikel kan een lidstaat uit de EU stappen? En zonder opzoeken graag.
Dat klopt, tweemaal een 4 voor Goederenrecht maakt een 8.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |