Precies.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
Dit krijg je nou door die BN'er verering, deze man gelooft nu zelf ook dat hij een talent heeft
En hij gebruikt drugs op onze kosten.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Het is gewoon een onverzorgd smerig vies kut kaboutertje in ze te kleine maatpakjes
De kijkcijfers zijn het daar duidelijk mee eens.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Splutje het volgende:
Dit krijg je nou door die BN'er verering, deze man gelooft nu zelf ook dat hij een talent heeft
Als dit trending topic op twitter is, dan zegt hij het toch altijd?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:55 schreef Splutje het volgende:
Kan iemand dit topic even naar Matthijs mailen? Hij verdient het om te waarheid te weten, is toch sneu dat die man denkt dat ie echt wat kan
Trending topic vandaag, ik schijn helemaal niks te kunnenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als dit trending topic op twitter is, dan zegt hij het toch altijd?
En dat hij pedo is, kan die gelijk inpakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Trending topic vandaag, ik schijn helemaal niks te kunnen![]()
![]()
En dat ie dan huilend wegloopt
Dit dus, maar het is verboden in Nederland "kennisland" om met je kop boven de maaiveld uit te stekenquote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Je kan zeggen wat je wil maar iedereen zou dat doen.
Wel van ons geldquote:Op maandag 21 januari 2013 14:01 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dit dus, maar het is verboden in Nederland "kennisland" om met je kop boven de maaiveld uit te steken
Dit. Menno doet het hartstikke goed, niemand die Matthijs zal missen. Ik iig niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:50 schreef Lone_Gunman het volgende:
Boeie, dan neemt Menno het toch over: [ afbeelding ]
Hij doet ook niet zo irritant druk.
Zuchtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:03 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Alles is van ons geld. Bedrijven betalen we ook gewoon hoor.
Ah, dan ga jij zeker zeggen dat ik voor andere bedrijven kan kiezen? Net of die hun prijzen niet gewoon ook aanpassen aan de prijzen van bedrijven die reclame maken op RTL. Ik betaal het salaris van Carlo en Irene dus ook gewoon. En als we het dan toch hebben over mensen die niets kunnen..quote:
De vraag moet zijn waarom een minister-president zo weinig verdient. 500.000,- voor de MP lijkt mij redelijk normaal eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
dat de uitzonderlijke meer verdient dan de middelmatige is overal zo, echter waarom moet dat meer zijn dan een minister-president?
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
dat de uitzonderlijke meer verdient dan de middelmatige is overal zo, echter waarom moet dat meer zijn dan een minister-president?
Dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.
Dat die mensen überhaupt geld ontvangen wat eerst van ons gestolen word is bespottelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:04 schreef 314 het volgende:
Inderdaad, de kwaliteit van DWDD gaat er nou niet van achteruit ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Prima dat hij zoveel verdient, maar doe dat dan bij een commerciele instelling. Daar wordt wel gekeken of hij het salaris waard is. Vind dit niet te verantwoorden.
ik had het erover dat hij vindt dat ie meer waard is dan een andere presentator, en geef toe hij doet het goed in DWDD, dus mag ie ook meer verdienen. Maar dat betekent niet automatisch dat ie over de Balkenenenorm heen hoeft.. er is in het verleden blijkbaar te hoog ingezet bij de publieke omroep, iets wat nu niet meer te verantwoorden is. Dat ie in de topverdieners van NL1-2-3 staat is niet verwonderlijk met een leuke show met veel kijkers, maar als ie meer wil verdienen met ditzelfde werk dan zal ie inderdaad naar de commerciëlen moetenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:07 schreef ssebass het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het niveau van Nederland dan isquote:Op maandag 21 januari 2013 14:10 schreef Donnis het volgende:
Gast, hij presenteert al jaren een van de best lopende programmas op de buis en verdient zijn salaris zo gewoon keihard weer terug. Ik heb respect voor hem en als je ergens meer kan verdienen moet je dat doen Mathijsje, ouwe graaier.
Je weet dat tot eind 2006 DWDD dagelijks door een andere presentator werd gepresenteerd, hè? Menno Bentveld, Claudia de Breij, én Matthijs van Nieuwkerk.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:47 schreef Fronske het volgende:
Uitzonderlijk talent of niet, zijn programma draait als een trein, en terecht..
Ik betwijfel of het programma met een andere presentator net zo ver was gekomen.
Begon toch met Fransisco van Jole?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Je weet dat tot eind 2006 DWDD dagelijks door een andere presentator werd gepresenteerd, hè? Menno Bentveld, Claudia de Breij, én Matthijs van Nieuwkerk.
John de Mol wilde bijna in zijn bips kruipen toen hij die prijs uitreikte, dus tja. Ik denk dat Mathijs ongeveer 30 seconden werkeloos is. Niet langer.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:49 schreef Confetti het volgende:
Ok, laten we het risico maar nemen en hem ontslaan. Kijken of er een commerciële omroep ook zo gek is.
Als hij naar de commerciëlen gaat is dat in ieder geval meteen opgelost.quote:
Dat zou mooi voor hem zijn. De staat hoort niet ons geld af te pakken en te geven aan dit soort mensen.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef zovty het volgende:
is.
John de Mol wilde bijna in zijn bips kruipen toen hij die prijs uitreikte, dus tja. Ik denk dat Mathijs ongeveer 30 seconden werkeloos is. Niet langer.
Na die laffe actie over Wilders, dat Fransisco zijn collega's mooi liet bedreigen, hoef ik die vent niet langer te noemen.quote:
Hij heeft me eens de weggewezen bij een sollicitatie, maar ik kan je vertellen dat hij alles behalve klein isquote:Op maandag 21 januari 2013 13:46 schreef Jachtgeweer het volgende:
Het is gewoon een onverzorgd smerig vies kut kaboutertje in ze te kleine maatpakjes
Je wilt de overheid failliet?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Net alsof dat hele programma draait om matthijs die wat als een adhd'er in de tv aan t roepen is. Vind dat die mensen van de productie en dergelijke die ook elke dag hard werken net zoveel recht op dat salaris hebben als hij
dat zeg ik toch niet, maar meer juist dat hij net zoveel hoort te verdienen als hun die net zo hard werken. Oftewel dat hij dus minder moet verdienenquote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je wilt de overheid failliet?productie is hard werken maar zo'n dik salaris verdient het echt niet.
vergeleken met jouw 1.60 is niemand kleinquote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij heeft me eens de weggewezen bij een sollicitatie, maar ik kan je vertellen dat hij alles behalve klein is
oftewel zoals iedereen die met zn kop op tv komt dusquote:Op maandag 21 januari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
Het is een puberachtig ventje met een te groot ego.
1.80, makkerquote:Op maandag 21 januari 2013 18:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
vergeleken met jouw 1.60 is niemand klein
[..]
oftewel zoals iedereen die met zn kop op tv komt dus
dan ben je alsnog een dwergquote:
Nou, allereerst is het belastinggeld waarvan hij wordt betaald. En ten tweede kan bij het huidige budget van de omroepen het geld wel beter worden besteed dan een megalomaan salaris van iemand die een uurtje per dag werkt.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:54 schreef wenfer2 het volgende:
Wat maakt het uit dat MvN 500k verdient? al was het 30k, 178,5k, één miljoen of 2 miljoen. Ik lig er niet wakker van Heeft die kerl gewoon goed geregeld, zouden jullie een voorbeeld aan moeten nemen...
NEE, de omroepen krijgen een budget en zien maar wat ze daar mee doen. Dat de overheid nieuwe en actualiteitenprogramma's subsidieert kan ik nog mee leven. Dat de omroep aan de ene kant 600k betaalt aan een presentator en aan de andere kant gaat lopen roeptoeteren dat ze te weinig geld hebben voor andere programma's is hun eigen keus en dus hun eigen probleem.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef geomario het volgende:
[..]
Nou, allereerst is het belastinggeld waarvan hij wordt betaald. En ten tweede kan bij het huidige budget van de omroepen het geld wel beter worden besteed dan een megalomaan salaris van iemand die een uurtje per dag werkt.
Ik heb geen hekel aan hem er zijn mensen die miljoenen verdienen ik noem een bram ik noem een beatrix enz prima moet je zelf weten.Maar publieke omroep kom op zelfs die gast van pownews krijgt 2 kquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, kijk iedereen hier haten op Mathijs van Nieuwkerk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, kijk iedereen hier haten op Mathijs van Nieuwkerk.
En dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem er zijn mensen die miljoenen verdienen ik noem een bram ik noem een beatrix enz prima moet je zelf weten.Maar publieke omroep kom op zelfs die gast van pownews krijgt 2 k![]()
![]()
![]()
Moet ik het nog makkelijker uitleggen dan dat het al is?Het werk wat hun leveren is niet gelijk aan de loon die ze krijgen,dus moet er een flink bedrag af en snel een beetje.Van mij mag hij veel verdienen hoor,maar dan wel in een commerciële omroepquote:
Leuk en aardig, maar waarom zou hun werk niet gelijk zijn aan het loon dat ze krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Moet ik het nog makkelijker uitleggen dan dat het al is?Het werk wat hun leveren is niet gelijk aan de loon die ze krijgen,dus moet er een flink bedrag af en snel een beetje.Van mij mag hij veel verdienen hoor,maar dan wel in een commerciële omroep
Jack Spijkerman heeft nog genoeg geld, hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef Shodan het volgende:
Matthijs zou eens een boompje met Jack Spijkerman moeten opzetten. Die dacht bij de commerciëlen lekker binnen te lopen..
Ik kan het je uit gaan leggen maar jij trollt dus helaas jongen volgende keer beterquote:Op maandag 21 januari 2013 19:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou hun werk niet gelijk zijn aan het loon dat ze krijgen?
Jij noemt iedereen die het niet met je eens is een troll?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik kan het je uit gaan leggen maar jij trollt dus helaas jongen volgende keer beter
Ik denk dat mensen op fok het meer met mij eens zullen zijn dan jou.Laten wij het daarop houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen die het niet met je eens is een troll?
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen op fok het meer met mij eens zullen zijn dan jou.Laten wij het daarop houden.
dit is een stelling die we moeten vieren! jammer dat het geen keiharde belofte is van hemquote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Matthijs van Nieuwkerk zal overwegen naar een commerciële omroep te
verkassen als niemand bij de publieke omroep meer boven de balkenendenorm
mag verdienen. Dat zegt de presentator in Broadcast Magazine.
Van Nieuwkerk is open. ‘Het zou betekenen dat ik straks voor hetzelfde werk,
namelijk dagelijks een aantrekkelijke talkshow maken en presenteren, elders een
reusachtig veel zonniger beloning krijg, dan zal ik daar in ieder geval eens over
nadenken. Toch? Wie niet?’
Nu mogen een aantal ‘uitzonderlijke talenten’ nog boven die norm verdienen en
Van Nieuwkerk is er een van vind hij. ‘Ik ben het in theorie eens met het huidige
uitgangspunt dat iemand die zijn vak uitzonderlijk goed verstaat en vanwege die
kwaliteit dus van meer dan gemiddeld belang is voor een omroep of een zender,
dat diegene meer mag verdienen.
Uitzonderlijk talentals je alleen als pluspunt hebt dat je met een gespannen mond
in de tv kan kijken en van de autocue goed kan lezen.
Mwah, bij een overgang van Vara naar commercieel vind ik dat toch wel enigszins hypocriet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als hij naar de commerciëlen gaat is dat in ieder geval meteen opgelost.
Verder, even afgezien van over wie het gaat, als iemand tegen mij zou zeggen: bij mij kun je 2x zoveel verdienen als nu, dan doe ik dat ook natuurlijk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |