NEE, de omroepen krijgen een budget en zien maar wat ze daar mee doen. Dat de overheid nieuwe en actualiteitenprogramma's subsidieert kan ik nog mee leven. Dat de omroep aan de ene kant 600k betaalt aan een presentator en aan de andere kant gaat lopen roeptoeteren dat ze te weinig geld hebben voor andere programma's is hun eigen keus en dus hun eigen probleem.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:00 schreef geomario het volgende:
[..]
Nou, allereerst is het belastinggeld waarvan hij wordt betaald. En ten tweede kan bij het huidige budget van de omroepen het geld wel beter worden besteed dan een megalomaan salaris van iemand die een uurtje per dag werkt.
Ik heb geen hekel aan hem er zijn mensen die miljoenen verdienen ik noem een bram ik noem een beatrix enz prima moet je zelf weten.Maar publieke omroep kom op zelfs die gast van pownews krijgt 2 kquote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, kijk iedereen hier haten op Mathijs van Nieuwkerk.
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:09 schreef theunderdog het volgende:
Hahah, kijk iedereen hier haten op Mathijs van Nieuwkerk.
En dan?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:14 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem er zijn mensen die miljoenen verdienen ik noem een bram ik noem een beatrix enz prima moet je zelf weten.Maar publieke omroep kom op zelfs die gast van pownews krijgt 2 k![]()
![]()
![]()
Moet ik het nog makkelijker uitleggen dan dat het al is?Het werk wat hun leveren is niet gelijk aan de loon die ze krijgen,dus moet er een flink bedrag af en snel een beetje.Van mij mag hij veel verdienen hoor,maar dan wel in een commerciële omroepquote:
Leuk en aardig, maar waarom zou hun werk niet gelijk zijn aan het loon dat ze krijgen?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Moet ik het nog makkelijker uitleggen dan dat het al is?Het werk wat hun leveren is niet gelijk aan de loon die ze krijgen,dus moet er een flink bedrag af en snel een beetje.Van mij mag hij veel verdienen hoor,maar dan wel in een commerciële omroep
Jack Spijkerman heeft nog genoeg geld, hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef Shodan het volgende:
Matthijs zou eens een boompje met Jack Spijkerman moeten opzetten. Die dacht bij de commerciëlen lekker binnen te lopen..
Ik kan het je uit gaan leggen maar jij trollt dus helaas jongen volgende keer beterquote:Op maandag 21 januari 2013 19:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar waarom zou hun werk niet gelijk zijn aan het loon dat ze krijgen?
Jij noemt iedereen die het niet met je eens is een troll?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:26 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik kan het je uit gaan leggen maar jij trollt dus helaas jongen volgende keer beter
Ik denk dat mensen op fok het meer met mij eens zullen zijn dan jou.Laten wij het daarop houden.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij noemt iedereen die het niet met je eens is een troll?
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:36 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik denk dat meer mensen op fok het meer met mij eens zullen zijn dan jou.Laten wij het daarop houden.
dit is een stelling die we moeten vieren! jammer dat het geen keiharde belofte is van hemquote:Op maandag 21 januari 2013 13:44 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Matthijs van Nieuwkerk zal overwegen naar een commerciële omroep te
verkassen als niemand bij de publieke omroep meer boven de balkenendenorm
mag verdienen. Dat zegt de presentator in Broadcast Magazine.
Van Nieuwkerk is open. ‘Het zou betekenen dat ik straks voor hetzelfde werk,
namelijk dagelijks een aantrekkelijke talkshow maken en presenteren, elders een
reusachtig veel zonniger beloning krijg, dan zal ik daar in ieder geval eens over
nadenken. Toch? Wie niet?’
Nu mogen een aantal ‘uitzonderlijke talenten’ nog boven die norm verdienen en
Van Nieuwkerk is er een van vind hij. ‘Ik ben het in theorie eens met het huidige
uitgangspunt dat iemand die zijn vak uitzonderlijk goed verstaat en vanwege die
kwaliteit dus van meer dan gemiddeld belang is voor een omroep of een zender,
dat diegene meer mag verdienen.
Uitzonderlijk talentals je alleen als pluspunt hebt dat je met een gespannen mond
in de tv kan kijken en van de autocue goed kan lezen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |