Wat is precies absurd?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Boze_Appel het volgende:
2445 startsalaris als VMBO-docentje? WTF?
quote:
quote:
Onderschat de werkdruk van docenten niet, zeker niet in het vmbo. Behoorlijk zware baan die flink wat sociale vaardigheden en doorzettingsvermogen vereist.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat?
En ik maar ploeteren voor 2700, klote ambtenaren in het onderwijs ook.
Het enige wat je hoeft te doen is onvoldoendes uitdelen aan Marokkanen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onderschat de werkdruk van docenten niet, zeker niet in het vmbo. Behoorlijk zware baan die flink wat sociale vaardigheden en doorzettingsvermogen vereist.
Absurd veel? Kom op zeg, zelfs zonder gezien houdt het bepaald niet over wanneer je niet bij pa en ma thuis woontquote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een volwassene met gezin niet nee, maar voor de rest is 't absurd veel.
Je kan het ook overdrijven.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Onderschat de werkdruk van docenten niet, zeker niet in het vmbo. Behoorlijk zware baan die flink wat sociale vaardigheden en doorzettingsvermogen vereist.
Nou en, het gaat om "minimum", en dan vind ik 1550 redelijk veel.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Absurd veel? Kom op zeg, zelfs zonder gezien houdt het bepaald niet over wanneer je niet bij pa en ma thuis woont
Naja, je zat er dus 300 euri boven, prima.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het minimumloon was toen ƒ2203,50
bron
Doe het eens een tijdje, zou ik zeggen. Durf te wedden dat iedereen al spoedig zal terugverlangen naar het heerlijk rustige kantoorwerk.quote:
Van 1000 euro kan je ruim rondkomen, bruto.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, het gaat om "minimum", en dan vind ik 1550 redelijk veel.
En dan ook nog een verplicht dik 13 weken verkansie per jaar. pfoe.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je als starter toch wel op je blote knieen voor dat bedrag, dus ja het is wel veel.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind 2.5k niet absurd veel voor een starter in de twintig.
Goeie oude tijd, 3x in de week op stap, opstaan met een joint. En nog niet op krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:39 schreef remlof het volgende:
Mijn eerste salaris was 3000 bruto.
In guldens in 1996.
Het gaat hier om een startende VMBO-docent heh.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind 2.5k niet absurd veel voor een starter in de twintig.
En ik niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou en, het gaat om "minimum", en dan vind ik 1550 redelijk veel.
Dat is dan wel weer een voordeel, inderdaad.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan ook nog een verplicht dik 13 weken verkansie per jaar. pfoe.
Met dat loon wordt je volgepompt met subsidies, dus het is meer dan genoeg.quote:
zou het best een tijdje willen doenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Doe het eens een tijdje, zou ik zeggen. Durf te wedden dat iedereen al spoedig zal terugverlangen naar het heerlijk rustige kantoorwerk.
Garde? Alleen remlof.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
Maar goed, we zijn hier dan ook in gesprek met de garde die aan 't werk ging in de jaren '90.
Anno 2013 zijn de lonen belachelijk.
Belachelijk laag.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Garde? Alleen remlof.
Belachelijk in welk opzicht?
Gewoon goed zijn in je werk, dan gaat het hard met je loon.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Belachelijk laag.
De universiteiten schermen nog met 2.5 a 3k startersloon, en als je gaat solliciteren smijt het ene bedrijf na de andere met bedragen van 1.5k
Ja dat boeit niet, ik doe 't ook wel goed qua beloning, maar ik erger me wel aan de hordes studenten en werkelozen met hun "eisen" en "verwachtingen", de realiteit staat haaks op wat ze roeptoeteren.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon goed zijn in je werk, dan gaat het hard met je loon.
In mijn omgeving hoor ik dat dan weer niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Belachelijk laag.
De universiteiten schermen nog met 2.5 a 3k startersloon, en als je gaat solliciteren smijt het ene bedrijf na de andere met bedragen van 1.5k
Jij kent dan ook enkel corpsballen en mensen die wel geld verdienen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In mijn omgeving hoor ik dat dan weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |