Ja, hij had één been uitgestrekt en de andere onder z'n kont gehurkt. Alsof ie het wilde ophouden, maar dat niet lukte...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Een vent die buiten op zn hurken gaat pissen? Wtf? Op zn hurken
jazeker. De Grote Markt werd gistermiddag van sneeuw ontdaan. De rest van de doorgaande straten, inclusief busroutes moet het stellen met alleen zoutquote:
Dat is te merken. Niet te doen om doorheen te fietsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker. De Grote Markt werd gistermiddag van sneeuw ontdaan. De rest van de doorgaande straten, inclusief busroutes moet het stellen met alleen zout
vooral daar, want hier heb ik geen steeds geen veger of strooier gezien... al jaren niet trouwens...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
maar goed, er lijkt hier en daar nu toch geveegd te zijn
ik kom iedere dag in de stad, vooral bij oostersluis, van die reclameborden tegen met fitness gedoe eropquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zoek een sportschool waar ik onbeperkt kan trainen voor max 30 euro per maand in de buurt van de zeeheldenbuurt, iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Fit 4 free heeft geen squatrekken en basic fit is me te ver.Train daar ook, beetje poverty setup maar wel prima verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Ik heb er denk ik ongeveer een jaar getrained. Prima sportschool, ging altijd 's avonds heen alleen een lekkere douche direct na de training is altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Train daar ook, beetje poverty setup maar wel prima verder.
Wou dat ze hier eens gingen strooien, durf mijn huis niet meer uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 06:49 schreef BradleyQ het volgende:
Wat een partij zout op het Zuiderdiep, het ruikt bijna naar de zee.
Elke 2 week? Lekker pauper danquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tering he, word ik ff wakker in een ijskoud huis
kloteverwarming begeeft het elke 2 weken ofzo
ja, bleek een lek te zitten die ze dinsdag komen reparerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Elke 2 week? Lekker pauper dan. Misschien moet je er eens iets aan doen.
sterkte groningse trotse!quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:22 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, bleek een lek te zitten die ze dinsdag komen repareren
gaat erg slecht met m'n moeder, toen ik net op bezoek kwam werd ze net naar de IC gereden waar ze nu in slaap gehouden gaat worden en uiteindelijk aan de beademing moet
erg naar om te zien allemaal
het kan helaas snel gaan ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 20:27 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tnx
toch vreemd dat je de ene dag nog lekker actief bent en een paar uur later helemaal de weg kwijt en aan de beademing enzo
en ik heb net een vriendin gevraagd hierheen te komen en ze komt met de fietsquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:25 schreef Rickazio het volgende:
volgens m'n telefoon is het nu -13 buiten
Zo zonde, ongelooflijk kansloos Nederlands beleid.quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:40 schreef Chandler het volgende:
Sterkte man, weet hoe het is om iemand op de IC te hebben (een vriendin komt en gaat in het ziekenhuis... copd...)
Iemand trouwens belang bij een paar leuke plantjes?
http://www.112groningen.n(...)gs-vondst-video.html
Haha, ja en ze kunnen er van profiteren, nu kost het ons allen BERGEN met geld... terwijl nu de criminelen er BERGEN met geld mee verdienen......quote:Op donderdag 24 januari 2013 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zo zonde, ongelooflijk kansloos Nederlands beleid.
De oorlog tegen drugs is de meest kansloze die er bestaat
idd. Legaliseren die handel en de overheid kan er nog bakken met geld mee verdienen ookquote:Op donderdag 24 januari 2013 07:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zo zonde, ongelooflijk kansloos Nederlands beleid.
De oorlog tegen drugs is de meest kansloze die er bestaat
In bijna de hele wereld is het verdienmodel precies de verkeerd op het gebied van drugsquote:Op donderdag 24 januari 2013 09:44 schreef Chandler het volgende:
[..]
Haha, ja en ze kunnen er van profiteren, nu kost het ons allen BERGEN met geld... terwijl nu de criminelen er BERGEN met geld mee verdienen......
Only in Nederland....
Netjes! hier het zelfde, mensen doen niets!!! ze zouden het verplicht moeten stellen!quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben de enige in ons blok die de stoep heeft schoongemaakt. Heb zelfs een stuk van de weg gedaan omdat je daar niet kon fietsen en ik het wel leuk vond om even te sneeuwruimen
En sterkte gt
Klopt, maar het is en blijft op dit moment in Europa een grijs gebied... al zouden die snuggere mensen in Den Haag er toch wel raad mee weten!?quote:Op donderdag 24 januari 2013 10:08 schreef Peterselieman het volgende:
idd. Legaliseren die handel en de overheid kan er nog bakken met geld mee verdienen ook
In bijna de hele wereld is het verdienmodel precies de verkeerd op het gebied van drugs
er zijn genoeg die het willen, maar zolang de ultraconservatieve Opstelten en Teeven aan het roer zitten bij Justitie hou je alleen spierballentaal en verandert er geen zak ...quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, maar het is en blijft op dit moment in Europa een grijs gebied... al zouden die snuggere mensen in Den Haag er toch wel raad mee weten!?
Ik las het ook net, wtf?quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
De statenfractie van de PvdA in Groningen is knettergek geworden
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117329
Yup, opstelten weet het allemaal zo goed alleen is het in de praktijk compleet anders, volgens mij heeft die man echt geen idee hoe de samenleving werkt!! (dat idee heb ik trouwens wel van meer mensen die zich ministers mogen noemen)....quote:Op donderdag 24 januari 2013 12:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
er zijn genoeg die het willen, maar zolang de ultraconservatieve Opstelten en Teeven aan het roer zitten bij Justitie hou je alleen spierballentaal en verandert er geen zak ...
quote:Op donderdag 24 januari 2013 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
De statenfractie van de PvdA in Groningen is knettergek geworden
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117329
jawel, heb ik extra voor betaald leek me wel verstandig omdat ik de auto in de sneeuw heb gekochtquote:Op donderdag 24 januari 2013 16:17 schreef Catch22- het volgende:
jou kennende heb je ook geen fatsoenlijke banden
eggttt??!!!quote:
ewa nietz mi mang Gquote:
zeker. Niet dat ik gebruik, maar door het uit de illegaliteit te halen zorg je ervoor dat je in een win-win-win-win-situatie terecht komt. Minder criminaliteit, goede kwaliteit van het spul, hogere belastinginkomsten en je kunt beter reguleren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
topidee
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117366
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Liekt mie trouw'ns wel eem keer mooi om eem
wat Grunniger FOK!kers te meet'n
Pilsje der bie enzo,m kriegst van mie wel pilsje
quote:
Haha Zwolle mooie stad, ik dart ook wel is in de coffeeshop dat is wel gezellig altijd en vaak ook dammenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had ik het in het Turks kunnen zeggen/spellen
had ik het gedaan![]()
Zwolle kan trouwens ookeffe de dartshop in
vertel.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
was voor mijn tijd, maar ik hoorde op een latere meet dat er nogal wat gebeurd is toen ...
Hahaha neee joh, ik kon het wel goed maar heb al heeeeelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Haha Zwolle mooie stad, ik dart ook wel is in de coffeeshop dat is wel gezellig altijd en vaak ook dammen
Maar jij bent zeker een prof?
Geen flauw idee. Iets met zuid-afrika ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat was trouwens dat WC pot gebeuren op de GM van de week ?
bij de westerhaven naast de computerland zit een goeiequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:39 schreef princess-a het volgende:
Ga vanmiddag even lunchen in de stad met een vriendin, we gaan vrij vaak naar Bij van Boven aan de Grote Markt, maar heeft iemand van jullie een tip voor een tentje dat ook leuk is? Willen niet even snel een broodje eten (Subway ofzo) maar echt even tijd ervoor nemen..tips?
Haaha ja Congo of zo ietsquote:Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Iets met zuid-afrika ofzo.
Thanks! binnenkort maar even naartoequote:Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Mr mofongos, bij de ub. Gezellig en lekker eten. De tosto rosso is daar geweldig
Ook bedankt! Die ga ik ook onthoudenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
bij de westerhaven naast de computerland zit een goeie![]()
Land van Kokanjequote:Op zaterdag 26 januari 2013 10:39 schreef princess-a het volgende:
Ga vanmiddag even lunchen in de stad met een vriendin, we gaan vrij vaak naar Bij van Boven aan de Grote Markt, maar heeft iemand van jullie een tip voor een tentje dat ook leuk is? Willen niet even snel een broodje eten (Subway ofzo) maar echt even tijd ervoor nemen..tips?
Goede journalistiekquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef princess-a het volgende:
http://www.rtvnoord.nl/gemist/gemist.asp?v=22178
Wat boeit dat? Ook niet echt iets waar goede journalistiek voor nodig isquote:
Dat klopt. Ik woon in de Oude Ebbingestraat, en de keren dat ik, als het geregend had, even uitgleed zodra ik de voordeur uitstapte zijn niet meer te tellenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
het centrum van Groningen is sowieso al erg snel glad. Komt door de steensoort die er ligt. Bij even de straat schoon spuiten voelt het soms al wat glibberig aan ...
Het kan ook zijn dat de journalist heel veel mensen zag glijden en toen zijn camera pakte o.i.d. Waarom zou iemand, anders dan de gemeente die beter zou moeten strooien, er verantwoordelijk voor zijn om mensen te waarschuwen? Daarbij: op deze manier waarschuwt hij heel wat meer Groningers.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het is toch een beetje flauw om een camera bij een glad punt neer te zetten en af te wachten tot er iemand onderuit gaat? Dat is een beetje Hans Kraay Jr.-niveau. Die cameraman had beter voorbijgangers kunnen waarschuwen dat het glad was, want het lijkt erop dat er in de binnenbocht niets aan de hand is.
ik ben niet een keer gevallen in deze twee weken vorst en fiets 12km per dag door de stadquote:Op zondag 27 januari 2013 06:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ga gewoon niet fietsen met dit weer! ben je nou achterlijk of niet
Mensen die stoppen, kijken en dan doorlopen als ze zien dat iemand onderuit gaatquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Over de topictitel, dat is dus niet waar! : het is namelijk glad in de stad
Karmaquote:Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit!
Over de topictitel, dat is dus niet waar! : het is namelijk glad in de stad
Ik doelde eigenlijk niet op de tv-ploeg, maar de mensen die op de stoep/zebra voorbij lopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef Catch22- het volgende:
Ja de oogtv mentalitet is toch wat anders dan bij die graaiers van rtvnoord
heb jij een trauma ofzo?quote:Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die fietsers die altijd levensgevaarlijke toeren uithalen op straat, nu doet de straat het bij hen 14.gif.
die eerste fietsers stopt dus niet voor de mensen die bij het zebrapad wilde oversteken, maar die mensen hielpen hem wel overeind, van mij had ie echt een trap na gekregen
Dat blijkt wel, ik zou gevallen personen altijd overend helpen!quote:
Heftigquote:Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat blijkt wel, ik zou gevallen personen altijd overend helpen!weet er alles van hoe kut het is als je ECHT niet meer omhoog kunt komen
gebroken heup gehad door uit te geleiden op asfalt met een laagje ijs in de bocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |