Nja ik hoef maar 5 min te fietsen naar het restaurant waar ik werk, wat er nu 10 zullen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik blijf ook lekker binnen vanaf nu, als het morgen weer zulk kutweer is zit ik iig goed.
maandag is zo kut omdat je eigenlijk wel boodschappen MOET doen, of bestellen maar das te duur
de wissels hebben er vandaag geen zin in. Heb zelf vandaag meegemaakt dat ik met Arriva een vertraging van een uur had op mijn normale planning. Moest onderweg twee keer overstappenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
blijf me nog steeds afvragen waarom treinen in hemelsnaam niet kunnen rijden met sneeuw
dat had ik een keer op Koninginnedag, toen betaalde de baas me om met de kinderen de stad in te gaan omdat er toch geen klanten kwamenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nja ik hoef maar 5 min te fietsen naar het restaurant waar ik werk, wat er nu 10 zullen zijn.
Maar dit wordt weer een avondje staan en naar de deur kijken en wachten op gasten
Wel makkelijk geld verdienen.
maar jij hebt toch gewoon een autoquote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de wissels hebben er vandaag geen zin in. Heb zelf vandaag meegemaakt dat ik met Arriva een vertraging van een uur had op mijn normale planning. Moest onderweg twee keer overstappen
haha, nou wel fijn dat je zo'n baas hebtquote:Op maandag 21 januari 2013 15:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat had ik een keer op Koninginnedag, toen betaalde de baas me om met de kinderen de stad in te gaan omdat er toch geen klanten kwamen
nopequote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar jij hebt toch gewoon een auto
neem aan dat je de stad niet vaak uitgaat?quote:
je moet goed plannen, maar dat is niet ergquote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
neem aan dat je de stad niet vaak uitgaat?
want als volwassen vent alles met het openbaar vervoer doen is toch niet te doen
wel een rijbewijs zodat je waar nodig een auto kan huren?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet goed plannen, maar dat is niet erg
heb al ruim 10 jaar een rijbewijsquote:Op maandag 21 januari 2013 16:03 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
wel een rijbewijs zodat je waar nodig een auto kan huren?
ahquote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heb al ruim 10 jaar een rijbewijs
ook net voorbij de vangrailsquote:Op maandag 21 januari 2013 16:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)t-bij-boterdiep.html spannend
die hele site staat vol blikschade en auto's in de sloot vandaag
ik ben ook 2 keer gaan glijden net, 1 keer echt op 2 cm na ofzo op een geparkeerde auto gegaanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ook net voorbij de vangrailsals ie een stukkie eerder was uitgegleden was hij niet op het ijs gekomen
Kwam er vanmiddag nog 1 tegen die ongeveer 50 kilometer per uur reed in een 30km zone, terwijl het natuurlijk super glad wasquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://112groningen.nl/Gr(...)val-op-kruising.html
teller zou nog wel eens op 3 kunnen komen te staan
lol, die bejaarden altijd op de weg![]()
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117239
En dat is waar? toch niet de wijert, hier wonen alleen maar nettequote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef TheHappyPrince het volgende:
Gatverredamme, net een vieze vent die op zn hurken in de sneeuw voor ons huis gaat pissen en weer wegfietst. Wat woon ik toch eigenlijk in een ransbuurt.
Omgeving Butjesstraat.. naam zegt eigenlijk al genoegquote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef Chandler het volgende:
[..]
En dat is waar? toch niet de wijert, hier wonen alleen maar nettemensen!
dan heb ik vast ook wel eens in jouw tuin/portiek gepistquote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Omgeving Butjesstraat.. naam zegt eigenlijk al genoeg
Edit: niet dat ik denk dat ie vent hier woont, maar je hebt hier wel beschutting... en dat weten helaas alle fietsendieven, junks, dealers en zwervers.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dan heb ik vast ook wel eens in jouw tuin/portiek gepist
Ik was een tijdje geleden op een feestje van een vriend van me die in de Pausgang woont. Ligt er in de fietsenstalling naast z'n huis gewoon een junk te pittenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:53 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Omgeving Butjesstraat.. naam zegt eigenlijk al genoeg
Edit: niet dat ik denk dat ie vent hier woont, maar je hebt hier wel beschutting... en dat weten helaas alle fietsendieven, junks, dealers en zwervers.
Een vent die buiten op zn hurken gaat pissen? Wtf? Op zn hurkenquote:Op maandag 21 januari 2013 17:35 schreef TheHappyPrince het volgende:
Gatverredamme, net een vieze vent die op zn hurken in de sneeuw voor ons huis gaat pissen en weer wegfietst. Wat woon ik toch eigenlijk in een ransbuurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |