eggttt??!!!quote:
ewa nietz mi mang Gquote:
zeker. Niet dat ik gebruik, maar door het uit de illegaliteit te halen zorg je ervoor dat je in een win-win-win-win-situatie terecht komt. Minder criminaliteit, goede kwaliteit van het spul, hogere belastinginkomsten en je kunt beter reguleren.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:06 schreef GrunnigsTrots het volgende:
topidee
http://rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117366
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 21:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Liekt mie trouw'ns wel eem keer mooi om eem
wat Grunniger FOK!kers te meet'n
Pilsje der bie enzo,m kriegst van mie wel pilsje
quote:
Haha Zwolle mooie stad, ik dart ook wel is in de coffeeshop dat is wel gezellig altijd en vaak ook dammenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Had ik het in het Turks kunnen zeggen/spellen
had ik het gedaan![]()
Zwolle kan trouwens ookeffe de dartshop in
vertel.....quote:Op vrijdag 25 januari 2013 22:11 schreef Peterselieman het volgende:
was voor mijn tijd, maar ik hoorde op een latere meet dat er nogal wat gebeurd is toen ...
Hahaha neee joh, ik kon het wel goed maar heb al heeeeelquote:Op zaterdag 26 januari 2013 00:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Haha Zwolle mooie stad, ik dart ook wel is in de coffeeshop dat is wel gezellig altijd en vaak ook dammen
Maar jij bent zeker een prof?
Geen flauw idee. Iets met zuid-afrika ofzo.quote:Op zaterdag 26 januari 2013 13:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wat was trouwens dat WC pot gebeuren op de GM van de week ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |