abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122075831
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:39 schreef princess-a het volgende:
Ga vanmiddag even lunchen in de stad met een vriendin, we gaan vrij vaak naar Bij van Boven aan de Grote Markt, maar heeft iemand van jullie een tip voor een tentje dat ook leuk is? Willen niet even snel een broodje eten (Subway ofzo) maar echt even tijd ervoor nemen..tips?
bij de westerhaven naast de computerland zit een goeie :Y :9
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
pi_122077941
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 15:17 schreef cerror het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Iets met zuid-afrika ofzo. :')
Haaha ja Congo of zo iets :P Maar vond het wat raar
trommels en wc's :').
Dacht, wtf is dit nou weer :P
Ook in moeilijke tijden.
pi_122079821
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 11:57 schreef Catch22- het volgende:
Mr mofongos, bij de ub. Gezellig en lekker eten. De tosto rosso is daar geweldig
Thanks! binnenkort maar even naartoe :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 17:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

bij de westerhaven naast de computerland zit een goeie :Y :9
Ook bedankt! Die ga ik ook onthouden *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122080993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 10:39 schreef princess-a het volgende:
Ga vanmiddag even lunchen in de stad met een vriendin, we gaan vrij vaak naar Bij van Boven aan de Grote Markt, maar heeft iemand van jullie een tip voor een tentje dat ook leuk is? Willen niet even snel een broodje eten (Subway ofzo) maar echt even tijd ervoor nemen..tips?
Land van Kokanje
pi_122081263
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:12 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Land van Kokanje
Ziet er leuk uit! :Y

Over de topictitel, dat is dus niet waar! : het is namelijk glad in de stad
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_122081742
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Goede journalistiek :')
Wat boeit dat? Ook niet echt iets waar goede journalistiek voor nodig is
pi_122081896
Het is toch een beetje flauw om een camera bij een glad punt neer te zetten en af te wachten tot er iemand onderuit gaat? Dat is een beetje Hans Kraay Jr.-niveau. Die cameraman had beter voorbijgangers kunnen waarschuwen dat het glad was, want het lijkt erop dat er in de binnenbocht niets aan de hand is.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 26 januari 2013 @ 19:38:22 #284
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_122082178
het centrum van Groningen is sowieso al erg snel glad. Komt door de steensoort die er ligt. Bij even de straat schoon spuiten voelt het soms al wat glibberig aan ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_122098329
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
het centrum van Groningen is sowieso al erg snel glad. Komt door de steensoort die er ligt. Bij even de straat schoon spuiten voelt het soms al wat glibberig aan ...
Dat klopt. Ik woon in de Oude Ebbingestraat, en de keren dat ik, als het geregend had, even uitgleed zodra ik de voordeur uitstapte zijn niet meer te tellen
pi_122098980
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het is toch een beetje flauw om een camera bij een glad punt neer te zetten en af te wachten tot er iemand onderuit gaat? Dat is een beetje Hans Kraay Jr.-niveau. Die cameraman had beter voorbijgangers kunnen waarschuwen dat het glad was, want het lijkt erop dat er in de binnenbocht niets aan de hand is.
Het kan ook zijn dat de journalist heel veel mensen zag glijden en toen zijn camera pakte o.i.d. Waarom zou iemand, anders dan de gemeente die beter zou moeten strooien, er verantwoordelijk voor zijn om mensen te waarschuwen? Daarbij: op deze manier waarschuwt hij heel wat meer Groningers.

Je wéét dat het glad is, dus moet je rustig door bochten fietsen. Viel me vanmiddag ook op dat mensen in de stad best onvoorzichtig met de gladheid omgaan. In het filmpje zie je de eerste fietser nog even snel voor een voetganger op een zebrapad langs duiken waardoor hij zelf een onverwachte beweging moet maken en valt. Als ie vaart had geminderd en voorrang had gegeven zoals het hoort, hoefde hij niet zo'n raar bochtje te maken en was ie wrs niet uitgegleden. Vanmiddag staken mensen ook zo de straat over waar ze geen voorrang hebben waardoor je op een gladde weg ineens moet stoppen, fietsers halen anders fietsers in bochten in waardoor je in de natte, gladde, sneeuw gedwongen wordt etc. En ja, dat is standaard hier in de stad, maar je verwacht toch dat mensen wat voorzichtiger zijn nu het zo glad is. Van mij mag het snel weggaan
pi_122102241
ga gewoon niet fietsen met dit weer! ben je nou achterlijk of niet :')
pi_122102250
maandag (of mss) morgen maar fff flink herrie schoppen bij de miediamark voor een nieuwe adapter, nu lekker slapen O+
  zondag 27 januari 2013 @ 11:36:23 #289
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122105138
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 06:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ga gewoon niet fietsen met dit weer! ben je nou achterlijk of niet :')
ik ben niet een keer gevallen in deze twee weken vorst en fiets 12km per dag door de stad
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122106228
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef princess-a het volgende:

[..]

Mensen die stoppen, kijken en dan doorlopen als ze zien dat iemand onderuit gaat :')
  zondag 27 januari 2013 @ 13:23:21 #291
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122109353
Ja de oogtv mentalitet is toch wat anders dan bij die graaiers van rtvnoord
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122113329
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 19:17 schreef princess-a het volgende:

[..]

Karma _O_
die fietsers die altijd levensgevaarlijke toeren uithalen op straat, nu doet de straat het bij hen 14.gif.
die eerste fietsers stopt dus niet voor de mensen die bij het zebrapad wilde oversteken, maar die mensen hielpen hem wel overeind, van mij had ie echt een trap na gekregen :N
pi_122115099
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:23 schreef Catch22- het volgende:
Ja de oogtv mentalitet is toch wat anders dan bij die graaiers van rtvnoord
Ik doelde eigenlijk niet op de tv-ploeg, maar de mensen die op de stoep/zebra voorbij lopen.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:49:48 #294
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_122116818
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:39 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Karma _O_
die fietsers die altijd levensgevaarlijke toeren uithalen op straat, nu doet de straat het bij hen 14.gif.
die eerste fietsers stopt dus niet voor de mensen die bij het zebrapad wilde oversteken, maar die mensen hielpen hem wel overeind, van mij had ie echt een trap na gekregen :N
heb jij een trauma ofzo?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_122119727
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2013 15:49 schreef Catch22- het volgende:

[..]

heb jij een trauma ofzo?
Dat blijkt wel, ik zou gevallen personen altijd overend helpen! :) weet er alles van hoe kut het is als je ECHT niet meer omhoog kunt komen

gebroken heup gehad door uit te geleiden op asfalt met een laagje ijs in de bocht...
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_122120753
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 16:52 schreef Chandler het volgende:

[..]

Dat blijkt wel, ik zou gevallen personen altijd overend helpen! :) weet er alles van hoe kut het is als je ECHT niet meer omhoog kunt komen

gebroken heup gehad door uit te geleiden op asfalt met een laagje ijs in de bocht...
Heftig :{ Hoe oud was je toen?
pi_122121682
2 jaar geleden (30 dus). Was niet grappig en ben nu 3 pennen verder ;)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 18:45:36 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122124837
32. Wat oud :o
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zondag 27 januari 2013 @ 18:49:16 #300
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_122125044
Gisteren 24 geworden ;(