Ja, hij had één been uitgestrekt en de andere onder z'n kont gehurkt. Alsof ie het wilde ophouden, maar dat niet lukte...quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Een vent die buiten op zn hurken gaat pissen? Wtf? Op zn hurken
jazeker. De Grote Markt werd gistermiddag van sneeuw ontdaan. De rest van de doorgaande straten, inclusief busroutes moet het stellen met alleen zoutquote:
Dat is te merken. Niet te doen om doorheen te fietsen.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jazeker. De Grote Markt werd gistermiddag van sneeuw ontdaan. De rest van de doorgaande straten, inclusief busroutes moet het stellen met alleen zout
vooral daar, want hier heb ik geen steeds geen veger of strooier gezien... al jaren niet trouwens...quote:Op dinsdag 22 januari 2013 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
maar goed, er lijkt hier en daar nu toch geveegd te zijn
ik kom iedere dag in de stad, vooral bij oostersluis, van die reclameborden tegen met fitness gedoe eropquote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zoek een sportschool waar ik onbeperkt kan trainen voor max 30 euro per maand in de buurt van de zeeheldenbuurt, iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Fit 4 free heeft geen squatrekken en basic fit is me te ver.Train daar ook, beetje poverty setup maar wel prima verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Ik heb er denk ik ongeveer een jaar getrained. Prima sportschool, ging altijd 's avonds heen alleen een lekkere douche direct na de training is altijd wel fijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:25 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Train daar ook, beetje poverty setup maar wel prima verder.
Wou dat ze hier eens gingen strooien, durf mijn huis niet meer uitquote:Op woensdag 23 januari 2013 06:49 schreef BradleyQ het volgende:
Wat een partij zout op het Zuiderdiep, het ruikt bijna naar de zee.
Elke 2 week? Lekker pauper danquote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tering he, word ik ff wakker in een ijskoud huis
kloteverwarming begeeft het elke 2 weken ofzo
ja, bleek een lek te zitten die ze dinsdag komen reparerenquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:50 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Elke 2 week? Lekker pauper dan. Misschien moet je er eens iets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |