Anne | maandag 21 januari 2013 @ 08:57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1967 RS Camaro ![]() ![]() ![]() Here we have a beautiful Marina Blue 1967 RS Camaro equipped with a numbers matching 210 horse 327 small block, original single barrel carburetor, 2 speed power glide transmission, power steering, power brakes, original A/C, smog pump and a 10 bolt rear end. Body is super nice rust free with a beautiful brand new Marina Blue base coat clear coat paint job, RS hidden headlights work perfectly. Interior is Bright Blue Custom with bucket seats, deluxe door panels, center console, electric windows, seat belts, fold down rear seat and factory console gauges. ![]() ![]() ![]() This car runs and drives great. $27,900.00 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 09:06 |
Bah. Sneeuw. Wel 5 cm. Goedemorgen PTA | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 10:07 |
Snel volposten voor de OP weggeroest is. | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 10:12 |
Ff goed strooien. | |
Anne | maandag 21 januari 2013 @ 10:31 |
Pepernoten? | |
Mirgeam | maandag 21 januari 2013 @ 10:33 |
Dat zijn bucket seats? | |
Anne | maandag 21 januari 2013 @ 10:44 |
Ja? Het is overduidelijk geen bank. | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 11:05 |
Zout, om het roesten te bevorderen. | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 12:10 |
Goein OP ![]() | |
ook_gek | maandag 21 januari 2013 @ 12:29 |
Hallo ![]() Paladijn, rij je nu nog in je MX5 met dit weer of niet ![]() Ik scheur door alle sneeuw, elke dag nog! Al ging uitparkeren vanmorgen lastig ![]() En hoorde ik aardig wat schuren langs de bodem wegens de bergen sneeuw. Was net een sneeuwschuiver ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 13:30 |
Ik heb hier ook sneeuw ![]() ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 14:15 |
Cursus VCA op peuterschool niveau; Wat is het doel van de wetten over veiligheid en gezondheid? O - geen bescherming bieden bij het uitvoeren van werkzaamheden O - het verbeteren van de veiligheid bij werknemers thuis O - het zorgdragen voor zo goed mogelijke arbeidsomstandigheden En dit is de cursus voor uitvoerend personeel he ![]() ![]() | |
Anne | maandag 21 januari 2013 @ 14:22 |
Bwehehe, klinkt een beetje zoals de cursussen die op mijn werk worden gegeven ![]() En ook als wat vragen die je krijgt bij een theorie-examen. | |
ook_gek | maandag 21 januari 2013 @ 14:36 |
Ik schakel graag een hulplijn in! | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 14:41 |
Ik hoop dat er nog wat meer uitdaging in komt, want dit is bij vlagen gewoon ronduit flauw ![]() | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 15:02 |
Treurnis. ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 15:55 |
Wat zijn eigenschappen van afwasproducten zoals vaatwastabletten? O - deze bevatten mogelijk organische oplosmiddelen O - deze zijn irriterend en kunnen ernstig oogletsel veroorzaken O - deze zijn bijtend waardoor de kans bestaat op ernstig oogletsel Handig voor als je op kantoor de vaatwasser moet vullen, alleen hebben mensen met een kantoorbaan die vaatwassers bedienen meestal geen VCA ![]() | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 15:58 |
Irriterend of bijtend, hm, als ik sommige dingen uit de vaatwasser zie komen, opteer ik voor bijtend. ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 16:10 |
Ik ben nog nooit gebeten door een vaatwasblokje. Zou me ook raar lijken. | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 16:16 |
Heb je weleens gekloot gehad dat ie niet het bakje wilde? Dat is namelijk best irritant. | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:17 |
Is irriterend, staat een kruis op (wat overigens vervangen gaat worden voor een uitroeptekentje) ![]() | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 16:17 |
Ja, bijtend is met een hand met een gat er in. | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:18 |
Nog zo'n geweldige ![]() Hoe kan de schade bij een optredende lekkage worden beperkt? O - herstellingen door onvoldoende opgeleid personeel laten uitvoeren O - lekbakken onder tanks weghalen om zo het lek beter te kunnen herstellen O - een gelekt product vakkundig verwijderen | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 16:19 |
Godsamme, dit is echt bedoeld voor mensen zonder brein? | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:20 |
Gevaarlijke stoffen Aantal vragen goed: 21 Aantal vragen fout: 1 Je score is 96% ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:21 |
Ik pik natuurlijk wel de érg debiele er uit, maar het niveau is niet bepaald hoog te noemen idd ![]() | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 16:21 |
Die laatste had je fout? | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:22 |
Nee, eentje over opname van vluchtige stoffen. Hoe krijgen we relatief gemakkelijk oplosmiddelen binnen? O - bij zware lichamelijk arbeid O - via de huid O - via de neus | |
Duvel | maandag 21 januari 2013 @ 16:26 |
Eh, huid? | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 16:37 |
Jep, ik had neus ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 16:51 |
Ah, er is dus 1 onzin-antwoord, 1 plausibel antwoord, en 1 volledig correct antwoord. Krijg je er dan ook plaatjes bij? Want ik zou bij god niet weten of een vaatwastablet bijtend of irriterend is; ik heb geen vaatwasmachine en dus nooit zo'n verpakking bekeken ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 16:56 |
Jong stel met een nieuwe auto, een Corsa diesel. Ik maak terloops een opmerking dat ik mij afvraag hoeveel van de jeugd van tegenwoordig nog om het voorgloeilampje denkt, aangezien dat in modernere auto's nog zelden merkbaar is. Vragen ze 'wat is voorgloeien?' ![]() ![]() ![]() En met het wam rijden van de auto; 'moet hij dan een kwartier lang op de oprit staan draaien?' ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 16:58 |
Ik kijk er altijd wel naar maar met mijn moderne diesel heb je alleen bij -5 of erger 's ochtends even het gevoel dat je beter een seconde had kunnen voorgloeien. Verder is het niet echt interessant meer. Hij hoeft ook geen 2 minuten meer te gloeien zoals een Lanz Bulldog ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 17:09 |
Volgens Bosch duurt het 6-8 seconden om ze te laten voorgloeien tegenwoordig, maar een boel fabrikanten laten de auto daar al eerder mee beginnen dat je er niets van merkt tegen de tijd dat je start. Ik verwacht niet dat ze er ooit iets van meekrijgen, maar je auto zou het wel eens nodig hebben of je stapt eens in een oudere diesel ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 17:11 |
Sowieso is het bij een boel mensen ook ' niet kijken wat er brandt op het dashboard, gewoon starten en gaan'. En dan terloops eens klagen als er wel iets blijft branden ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 17:29 |
Het is een online cursus, dus het hele ding hangt aan elkaar van de lulkoek en filmpjes. ![]() En dat dikke zwarte kruis op oranje is toch wel een symbool wat je regelmatig tegenkomt in het dagelijks leven, kijk maar eens op een fles schoonmaakmiddel. | |
Anne | maandag 21 januari 2013 @ 17:37 |
Ik had 3 foutjes. | |
ErwinRommel | maandag 21 januari 2013 @ 17:45 |
![]() Wat ben ik blij met m'n nieuwe auto zeg. En echt fijn die voorruitverwarming ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 18:16 |
dat witte poeder werkt uiteidenlijk ook wel oplossend op je botten in je neus | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 18:19 |
Nooit last van gehad, en wat is uit-ei-den-lijk eigenlijk? ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 18:25 |
misschien mist er een N, zal wel opgelost zijn | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 18:28 |
Ik mis helemaal geen N ![]() | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 18:44 |
Ja, daar ken ik het wel van. Maar van vaatwastabletten weet ik het zo niet - er zit anders een foutieve veronderstelling in dat je automatisch weet wat de samenstelling is van een vaatwastablet. Op mijn vaatwasmiddel staat het niet - hoewel ze volgens mij ook niet adviseren het in je ogen te spuiten of achterover te tikken ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 18:44 |
ik wel, maar ik denk dat hij zichzelf verplaats heeft tijdens het posten | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 18:46 |
De Fiat is best nog wel tricky om door de sneeuw te manoeuvreren - en niet zo moeilijk om uit te laten breken ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 18:48 |
Vaatwastabletten zitten tegenwoordig vaak in van die oplosbare zakkies, zodat je ze niet meer vast hoeft te pakken, dat zal niet voor de leuk zijn denk ik ![]() Maar, ze werden inderdaad tijdens het behandelen van de stof wel getoond, inclusief de 'irriterend' waarschuwing die er op staat Zou kunnen, misschien heeft 'ie een dealtje gesloten met de T die achter verplaatst hoort ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 21 januari 2013 @ 18:55 |
Zo'n mooie auto en dan zo'n waardeloze kut TT ![]() | |
FkTwkGs2012 | maandag 21 januari 2013 @ 18:56 |
quote voor het nageslacht ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 19:06 |
ik heb de t maar opgedronken | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:18 |
In mijn benzinebakkie laat ik de auto ook 5 sec. op contact staan voordat ik em start. Dan zijn alle "checks" gedaan en start ie veel sneller ![]() | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:19 |
Is 40km/u hard op een besneeuwde weg waar je 80 mag? | |
FkTwkGs2012 | maandag 21 januari 2013 @ 19:20 |
dat is tenminste 40 km/u te zacht ![]() | |
ZwartmetSuiker | maandag 21 januari 2013 @ 19:22 |
Boeiend, al rijd je 100km/u, als je maar afstand houdt. | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 19:22 |
wat kost een kruiskoppeling voor een range rover van 1981 oid | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:23 |
Ik had net een discussie met mijn vader, die vond 40 km/u veel te hard op die weg. Ja, er ligt sneeuw, maar niet zoveel dat je met 25 km/u er door moet kruipen. Die weg was de schoonste weg in de wijde omgeving... Als je uitglijd maakt het niet veel uit als je afstand houdt denk ik | |
FkTwkGs2012 | maandag 21 januari 2013 @ 19:24 |
ik ken de weg niet. als je goed kon remmen dan is 40 toch niet te hard? | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:26 |
Tsja, dat was het dus nou juist. Als je op de rem trapt glij je weg (volgens hem). En verder was het een mooie vlakke weg: http://goo.gl/maps/mIiSs | |
FkTwkGs2012 | maandag 21 januari 2013 @ 19:27 |
ah dat ziet er uit als 1 van de befaamde nederlandse 80 km dodenwegen ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 19:28 |
kon je op de weg schaatsen? anders is 40 wel erg langzaam op die weg | |
ZwartmetSuiker | maandag 21 januari 2013 @ 19:28 |
Dus jij rijdt bij dit weer alsnog 2 meter achter je voorganger? Afstand houden is juist de sleutel tot veilig en relaxed rijden. | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:28 |
uitleg over die dodenweg? Dat overleef je ook wel, het ging vooral of 40km/u met sneeuw te hard is. | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:30 |
Nee, en dat vond ik dus ook vrij langzaam, maar harder ging het daar ook niet. (opa die niet harder wil) Nee, als je 80 rijdt en je auto slipt weg, zonder andere bestuurders, dan maakt de afstand ook niet veel meer uit. | |
FkTwkGs2012 | maandag 21 januari 2013 @ 19:30 |
80 km wegen zijn de gevaarlijkste wegen in nld. dit lijkt me een goeie, lang recht stuk, geen tussenberm, dit dat. maar 40 kan prima lijkt me. | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 19:31 |
die tussenbermen maken het juist gevaarlijk, dat haalt zo lastig in. | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 19:40 |
Ik reed net ook 40-50 km/u op 80-wegen met fatsoenlijk weggereden 'stroken' in de sneeuw. Andere wegen waar wel alleen maar sneeuw lag hooguit 30. Vooral veel afstand houden, zo min mogelijk remmen en de stopplek waarop je richt een meter of tien naar je toe verplaatsen en rustig, stabiel sturen en kalm met het gaspedaal omgaan doen wonderen voor een rit onder deze omstandigheden - en ik deed het in een 126 op op niet eens de beste banden ![]() Overigens wederom hulde voor de Saab. Die staat al sinds 1 januari stil met een accu van minstens 4 jaar oud, en sloeg na al die vorst nog gewoon aan ![]() Die van mij hebben niet zo'n check nodig dus die kan in principe wel direct aan ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 19:40 |
2 keer de helft oid ![]() | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 19:49 |
Ik rem ook altijd op de motor af. Wel eens op een groot parkeerterrein getest, dat als ik op de motor afrem de auto minder snel slipt dan als ik de koppeling intrap en het stuur omgooi. Verder hou ik juist ook afstand. Nu is mijn vader wel wat bezorgd. Terecht natuurlijk, maar met 20 op zo'n weg is wel extreem overdreven. Nu heeft ie wel ongeveer 30 jaar rijervaring, maar met 20 op een weg waar het grootste gedeelte schoon is is ook vragen om moeilijkheden. Iedereen rijdt er met 40/50, dan zie ik het probleem ook niet. Ik zet de auto ook altijd op contact, gordel om, en dan zijn de lampjes ook weer uit. | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 19:58 |
25% dus? | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 19:59 |
Bij voorkeur ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 20:00 |
dude? ![]() | |
Sounddragon | maandag 21 januari 2013 @ 20:01 |
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2 | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 20:05 |
Precies! 1/2 x 1/2 =1 | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 20:06 |
Koppeling moet je er alleen bijpakken voor een noodstop - bij uitwijkmanoeuvres altijd de banden in verbinding laten staan met de aandrijving, dan heb je veel meer grip/controle ![]() Maar ik bedoel nu meer dat ik gewoon 50 in z'n 4 reed, rotonde naderde; afbouwend terugschakelen en dan op correct tempo de rotonde over zonder de rem te hoeven gebruiken. Verkleint het risico dat ook bij een kalme remactie de remmen wat anders doen dan ik verwacht dat ze gaan doen. Het enige nadeel bij de Fiat is dat ik heel kalm moet terugschakelen, omdat de logge bak nogal abrupt in de versnelling pakt. De eerste paar keer zat ik al lekker bij te sturen puur omdat ik van 3 naar 2 ging en hij begon te slippen ![]() | |
.Neovo. | maandag 21 januari 2013 @ 20:16 |
Ja, mijn Fiat is ook best nog "bokkig" als ik terugschakel als er nog een beetje snelheid inzit (40 en dan naar de twee bijvoorbeeld) . Verder laat ik altijd al de auto uitrollen op de motor. Bespaart benzine en de remmen gaan langer mee. ![]() Alleen was ik laatst even vergeten dat als de ik rem hard intrap en er sneeuw ligt, de wielen stil gaan staan, en als je de koppeling niet ingetrapt is de motor afslaat. ![]() Ik las net dat bij Dokkum een bestuurder van de weg was geraakt. foto's Dan heb je wel vette mazzel gehad ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 20:16 |
Grappig, bij slipcursussen altijd geleerd dat je de koppeling in moet trappen zodat de wielen onafhankelijk kunnen draaien en je daarom meer grip behoud. Eigenwijs als ik ben ook het verschil geprobeerd natuurlijk en het klopte ook nog. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 20:16 |
Ff tikje gas geven bij het terugschakelen ![]() | |
densmee | maandag 21 januari 2013 @ 20:17 |
hiermee heb ik vandaag rond geslipt![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:34 |
Nee, de Saab is winterauto ![]() ![]() Vanmorgen twee uur (normaal 45-60m) over Leeuwarden-Groningen gedaan, terugweg anderhalf uur (normaal 40-45m). Was hier wel aardig glad trouwens, heb nog wat zitten spelen @ rotondes met de Saab en had geeneens de handrem nodig, gewicht verplaatsen was voldoende ![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:36 |
Bij de Honda was het doorgaans binnen 1 seconde, ook met koud weer. Zal wel voorgloeien als je de deur opendoet oid ![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:40 |
Daar gebeuren redelijk veel ongelukken ![]() En verder, zolang je grip hebt geen probleem... alleen wat oppassen bij wegen met een diepe sloot ernaast of wat dikke vriendjes van Densmee. | |
Dingest | maandag 21 januari 2013 @ 20:40 |
Hm, staat mij bij dat ik het dus zonder koppeling geleerd heb, maar dat is ook 5 jaar geleden en ik begin nu wel te twijfelen. Heb het sindsdien nooit nodig gehad, kon het altijd met rustig bijsturen af door sowieso al aan te passen aan de situatie ![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:45 |
^^ dat dus | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:48 |
Geen kwartet >.< | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:49 |
n1 @ sterk ijs trouwens![]() | |
Paladijn | maandag 21 januari 2013 @ 20:59 |
nooooo, er heeft iemand een VW Santana gestolen afgelopen jaar![]() Dit dus: ![]() Mazda beervelgen verbleken hierbij Ook best veel M3/5's ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 21:20 |
Dicht deze rommel, ik zie nergens een relevantie met 1777. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:32 |
325 3 series ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:37 |
heb je al een goeden OP klaar staan ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:41 |
zal ik een tr maken? kan anne em zelf dicht gooien ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:44 |
tr gemacht | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 21:45 |
tr afgewezen | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 21:46 |
Waar ben jij eigenlijk moderator? | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:46 |
want? jullie stellen de regel dat in de OP het topic nummer moet staan, die staat er echt niet. En zou het dus een slotje moeten krijgen | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:46 |
Niet hier volgens mij | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 21:46 |
Omdat ? | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 21:47 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:47 |
![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 21:48 |
Ik voorspel een shitstorm in dit topic. ![]() | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 21:48 |
Nee, kom maar met een goede OP. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:49 |
![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:52 |
Gelukkig zitten de modjes op 1 lijn ![]() Ik heb al 4x op mn vingertjes geteld ![]() | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 21:53 |
Ik zie geen goede OP. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:53 |
![]() ![]() ik kan nog geen mooie op vinden ![]() | |
2cv | maandag 21 januari 2013 @ 21:53 |
Nee, is niet nodig. Topic niet goed = topic dicht. Vorige keer werd er ook niet gewacht tot er een topic was dat aan de regeltjes voldeed. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:53 |
dus mot ie dicht ![]() ![]() ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:55 |
Dús dicht. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:57 |
![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:57 |
![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 21:58 |
Google geeft nog meer mooie plaatjes:![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 21:58 |
ik dacht aan een a3 2011 ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 21:59 |
Even doorposten dan kunnen we 1778 maken ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
neee, eerst 1777 goed ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
![]() Fyra op de achtergrond, ze is verveeld van het wachten. | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
Of 1968, net waar iemand zin in heeft. | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
328 kan ook zie ik ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
![]() ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:00 |
Of 2 | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:02 |
Renault Megane II ![]() ![]() ![]() 1777mm breed. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:03 |
Volvo 120 Displacement: 1.8 litre 1777 cc (108.43 cu in) Bore x stroke: 84.2 mm x 80.0 mm (3.3 in x 3.1 in) Weight: 1010kg (2227 lb) ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:04 |
Doe maar niet, dadelijk kunnen we na 10 posts niet meer posten vanwege een elektrische storing. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:05 |
Dan liever die Lolvo. | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 22:05 |
die ovlov is wel lief. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:06 |
Mjah ben benieuwd waar de wegenwacht mee komt. Wegen wacht is in elk geval wel een goede naam. | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:07 |
lapo? | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
Kom nou, ik ben al net zo lang aan het wachten als op die blonde knul van selektvracht. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
Ja. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
quadpo ? | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
Ik sluit niet totdat er iets nieuws is, echt niet. openen die hap. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
This thread is gay. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:08 |
dicht ? | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
We wachten weer op de wegenwacht ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
Nee hoor, open. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
he blub check DM! | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
Even routemobiel bellen. | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
Kun je niet lezen chuckie? | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
Dit schiet namelijk niet echt op zo. | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:09 |
he ![]() modjes zijn traag hier ![]() | |
daNpy | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
Blup zit met zijn vinger boven de knop maar jij opent de nieuwe niet! | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
ik hem em klaar staan, 1 druk op de knop ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
OPEN DAT TOPIC NOU ANWBER | |
Chuck-N0rr1s | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
kkan niet ![]() ![]() | |
Barcaconia | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
![]() | |
blup | maandag 21 januari 2013 @ 22:10 |
Nou hup, en dan klaar met dat gedoe. OP voldoet niet, foei anne, dikke note voor jou. PTA / [PTA SC] Audi A3 2012 1777mm breed | |
Anne | maandag 21 januari 2013 @ 23:38 |
Wat een kansloos gedoe zeg. 2cv, dat je de tering krijgt. |