Waar ben jij eigenlijk moderator?quote:
want? jullie stellen de regel dat in de OP het topic nummer moet staan, die staat er echt niet. En zou het dus een slotje moeten krijgenquote:
Niet hier volgens mijquote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk moderator?
Omdat ?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk moderator?
quote:Op maandag 7 januari 2013 21:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarschuwen zonder handhaven doen we niet aan.
-> Als je niet weet hoe een OP gemaakt moet worden, blijf je met je fikken van die knoppies af.
-> Als je ziet dat de OP niet goed is, kun je dus op alle 10 je vingertjes natellen, dat hij dicht gaat, óók op Pagina 2, zie bovenstaande quote.
Blijkbaar is het die andere 2 mods niet opgevallen; mij wel, en ik doe dus wat we hadden gezegd; ik heb jullie nog gematst en een nieuwe gemaakt.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:48 schreef Barcaconia het volgende:
Ik voorspel een shitstorm in dit topic.
Ik heb al 4x op mn vingertjes geteldquote:-> Als je ziet dat de OP niet goed is, kun je dus op alle 10 je vingertjes natellen, dat hij dicht gaat, óók op Pagina 2, zie bovenstaande quote.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:52 schreef daNpy het volgende:
Gelukkig zitten de modjes op 1 lijn
[..]
Ik heb al 4x op mn vingertjes geteld
Nee, is niet nodig. Topic niet goed = topic dicht. Vorige keer werd er ook niet gewacht tot er een topic was dat aan de regeltjes voldeed.quote:
Dús dicht.quote:
neee, eerst 1777 goedquote:Op maandag 21 januari 2013 21:59 schreef Barcaconia het volgende:
Even doorposten dan kunnen we 1778 maken
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:00 schreef Barcaconia het volgende:
Of 1968, net waar iemand zin in heeft.
Doe maar niet, dadelijk kunnen we na 10 posts niet meer posten vanwege een elektrische storing.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:02 schreef daNpy het volgende:
Renault Megane II![]()
[ afbeelding ]
1777mm breed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |