Jaja #IVHNW !!!!!!!!!!!11quote:Op maandag 21 januari 2013 00:34 schreef Pino112 het volgende:
Voorspelbare TT!1111EINZZWEIDREIPOLIZEI
Top 20 in de 3FM-reeks op 20-01-2013quote:Op maandag 21 januari 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
Zeg, ga ineens even posten als een stel idioten! Alweer een nieuw topic
Ik sta altijd nog onder jou!quote:Op maandag 21 januari 2013 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Top 20 in de 3FM-reeks op 20-01-2013
01. 094 Pino112
02. 079 minthy
03. 058 3rdRock
Niet piepen.
Ach, dat is in het echt ook zo. Je kijkt (letterlijk, niet figuurlijk) op me neerquote:Op maandag 21 januari 2013 00:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, hoe dat kan weet ik ook niet
True thatquote:Op maandag 21 januari 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, dat is in het echt ook zo. Je kijkt (letterlijk, niet figuurlijk) op me neer
Ondanks je leesfoutje vind ik je nog steeds enorm geweldig!111quote:
Slijmbal!quote:Op maandag 21 januari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks je leesfoutje vind ik je nog steeds enorm geweldig!111![]()
![]()
![]()
Slaap walgelijk lekker en heb veel zoete dromen![]()
Ach, valt best mee... Ik kan het ergerquote:
Zometeen hopelijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 07:06 schreef SilentChaos het volgende:
.
En ga je vandaag wel vliegen Roel?
je kan beter vragen: waar kom je vandaan.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je kan beter vragen: waar kom je vandaan.
Succes daarmee!quote:Op maandag 21 januari 2013 07:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik probeer terug te komen uit Londen naar Eindhoven...
gewoon niet gaan...quote:Op maandag 21 januari 2013 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Er staan 5 files tussen mij en mijn school, wat nu...
dat is 10 min extra koffie drinkenquote:Op maandag 21 januari 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ging 10 minuten eerder weg, was ook 10 minuten eerder op werk
Dat was niet het idee
Nog een chick gescoord?quote:Op maandag 21 januari 2013 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Ging 10 minuten eerder weg, was ook 10 minuten eerder op werk
Dat was niet het idee
Neequote:
Had je toen teveel gezopen ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
NeeHet blijft geen feest
Was wel een meisje die er vorige week ook was (die avond waar ik me niks meer van kan herinneren)
Komt ze naar me toe: Martin, hoe is het met je? Gaat alles goed na vorige week?
Ik dacht echt van: huh? wie ben jij?
Z|e zei wel: volgende keer neem ik wat leuke vriendinnen mee voor je
oke... top
was waarschijnlijk warmer en veiliger dan op de fiets!quote:Op maandag 21 januari 2013 08:59 schreef themauster het volgende:
Ik had me bedacht om lopend naar naar mijn werk te gaan vanochtend, maar 5 km met sneeuw en een snijdende oostenwind in mijn gezicht was het lopen toch geen goed idee.
Ik was mijn verdriet aan het wegdrinken die dagquote:Op maandag 21 januari 2013 08:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Had je toen teveel gezopen ofzo
Dat wordt dan nog gezellig.
Helaas ben ik volgend weekend op wintersportquote:Op maandag 21 januari 2013 09:11 schreef wolfrolf het volgende:
SilentChaos hosselaar.
Er wordt gewoon een pallet chicks voor jou geleverd volgend weekend??! Onvoorstelbaar.
StuWi?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Helaas ben ik volgend weekend op wintersport
Maar goed, als ik terug ben, zit ik gewoon weer in dezelfde kroeg hoor
En een van m'n beste vrienden is de hosselaar, ik ben gewoon de ideale wingman
Huh?quote:
Oh, studentenwintersport vertrekt ook vrijdagquote:
ooooooohquote:Op maandag 21 januari 2013 09:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh, studentenwintersport vertrekt ook vrijdag
Domien kennende nietquote:Op maandag 21 januari 2013 09:50 schreef themauster het volgende:
Ik luister geen 3FM nu maar kan ik om 10 uur veilig inschakelen zonder het gezeur over ''Blue Monday'' ?
Dan blijf ik wel Radio Noord luisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Domien kennende niet
En hij heeft weer een weekend gehad, niet normaal
We houden je hier wel op de hoogtequote:Op maandag 21 januari 2013 09:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel Radio Noord luisteren
Ik heb er 2quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
wat moet je met 7000 auto's?
Ik weet niet eens wat ik er met 1tje moet. (Geen rijbewijs)
Waarom geen rijbewijs?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
wat moet je met 7000 auto's?
Ik weet niet eens wat ik er met 1tje moet. (Geen rijbewijs)
uhmm waar zal ik eens beginnen?quote:
Artticuleren?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Sia zingt slecht engels voor iemand die uit Australie komt. Artticulieren!
Enige wat ik versta is clap you hands.
Wat een baas!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef Pino112 het volgende:
http://eindhoven.kliknieu(...)-op-vliegveld-londen
Roel
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef Pino112 het volgende:
Roel
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef Pino112 het volgende:
Roel
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vandaag Blue Monday eigenlijk?
ja. maar dat is gewoon omgekochte wetenschappelijke larie koek.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is het vandaag Blue Monday eigenlijk?
Gaat'ie op wintersport?quote:
Ja maar de 12' van New Order is wel lekker om voorbij te horen komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ja. maar dat is gewoon omgekochte wetenschappelijke larie koek.
Van het gebouw? Op deze depressieve maandag?quote:
Verre van depressief hier, dat scheelt!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van het gebouw? Op deze depressieve maandag?
Het is dat EHV me onder deze omstandigheden te ver rijden is, anders had ik ze opgewachtquote:Op maandag 21 januari 2013 11:10 schreef Pino112 het volgende:
De vlucht staat nu op "Final call", Roelio komt naar Nederland![]()
Welke meid?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben ook in een topstemming
Ondanks dat die meid haar facebook foto heeft geupdate en ik het voorbij zag komen op m'n timeline en dacht: FUCK de tering wat lekker
IK VIND JE LEKKAAAAAAAAAAH
Anywaytjes, goed weekend gehad, dus dat scheelt
Met een bosje bloemen, een ballonnetje enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat EHV me onder deze omstandigheden te ver rijden is, anders had ik ze opgewacht
Die enequote:
Ja dat dacht ik al ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die ene![]()
Die mij gebruikt heeft voor mijn piemeltje
Niet meer naar kijkenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben ook in een topstemming
Ondanks dat die meid haar facebook foto heeft geupdate en ik het voorbij zag komen op m'n timeline en dacht: FUCK de tering wat lekker
IK VIND JE LEKKAAAAAAAAAAH
Anywaytjes, goed weekend gehad, dus dat scheelt
Klopt, maar soms moet je gewoon uitzonderingen makenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met een bosje bloemen, een ballonnetje enzo
Maar ik dacht dat jij niet van de ontmoetingen was
zo'n tokkiequote:Op maandag 21 januari 2013 11:15 schreef minthy het volgende:
Liesbeth klinkt als een doorrookte kerel
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
ben over mijn ik-was-te-vroeg-wakker-humeur heen. Dus hier ook vrolijkheid
Inderdaad, niet meer naar kijken, maar wel FB vrienden blijven, want mocht ik haar ooit weer tegenkomen wil ik al m'n opties open latenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet meer naar kijken![]()
En slingers voor je stemming
Ik zal de opmerking die m'n ma er net uitknalde maar niet plaatsenquote:
ja dat is flauw, hup voor de dag ermee!quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal de opmerking die m'n ma er net uitknalde maar niet plaatsen
En het jezelf lekker moeilijk maken! Zelfkwellingquote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, niet meer naar kijken, maar wel FB vrienden blijven, want mocht ik haar ooit weer tegenkomen wil ik al m'n opties open laten
Verlaag je je daartoe? Uit je FB ermee, hup.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Inderdaad, niet meer naar kijken, maar wel FB vrienden blijven, want mocht ik haar ooit weer tegenkomen wil ik al m'n opties open laten
Iets van "nou, da kujj wel heur'n dat ut un flikker is"quote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
ja dat is flauw, hup voor de dag ermee!
Je kan ook FB-vrienden blijven maar dat je alle updates en foto's enzo niet ziet in je timeline, is mss ook nog wel een goede optiequote:Op maandag 21 januari 2013 11:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van "nou, da kujj wel heur'n dat ut un flikker is"![]()
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets van "nou, da kujj wel heur'n dat ut un flikker is"![]()
![]()
twitter:JOR_ID twitterde op maandag 21-01-2013 om 08:03:03Ik weet 'n paar #Sneeuwartiesten: Marco Brrrrsato, Guus Sneeuwis, Slee & Anita, Rob den IJs, Nick & Skimon, Ilse de Langlaufer, Glad Damen. reageer retweet
Zelfkwelling geeft mij inspiratie om nummers op te nemen en muziek te makenquote:Op maandag 21 januari 2013 11:17 schreef minthy het volgende:
[..]
En het jezelf lekker moeilijk maken! Zelfkwelling![]()
Ja, dan trek je wel...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfkwelling geeft mij inspiratie om nummers op te nemen en muziek te maken
Daarom doe ik dat
Idd is de optie om updates uit te zetten geniaalmaar ze is niet zo heel actief, dus die ene keer per week trek ik nog wel
quote:
Op stubru ook, tijden niet zo'n vrolijk nummer gehoord:quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
ze zijn godzijdank wel van de vrolijke liedjes vandaag!
Whaha +1..quote:
mss is ie gestopt met roken?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat praat Jon Bakker vandaag hoog.
Mwuah, muziekredactie kennende krijgen we vandaag wel weer genoeg Candy en Bruno Mars.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Als deze stemming vandaag voortzet op de radio. Ga ik nadat ik gedoucht ben verder met mijn kamer opruimen, want dat wil wel met deze muziek!
Aan scriptie werken met deze muziek op gaat hem niet worden.
Knop van de radio is geen optie!
Das nog redelijk vrolijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Mwuah, muziekredactie kennende krijgen we vandaag wel weer genoeg Candy en Bruno Mars.
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:37 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen. HEbben jullie een goed weekend gehad.
U riep?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent eerder een varken, met je gekak
Oh mien god, wat slecht...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijne heet nog steeds Martin Luther King trouwensAf en toe staat'ie op en zegt'ie: "I HAVE A DREAM!"
Je snapt nu wel waarom ik single ben en alleen gebruikt word vanwege m 'n knappe kop hequote:
Ja, ik heb wel een goed weekend gehad.quote:
Ik begin het wel te snappen. De ene na de andere slechte grap.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom ik single ben en alleen gebruikt word vanwege m 'n knappe kop he![]()
![]()
![]()
Nee, daar snap ik niks van! De meeste vrouwen zijn ws humorloze wezens die dat soort teut niet aankunnen en poepen met de deur dichtquote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt nu wel waarom ik single ben en alleen gebruikt word vanwege m 'n knappe kop he![]()
![]()
![]()
Mijn repertoire slechte grappen is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groot jaquote:Op maandag 21 januari 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik begin het wel te snappen. De ene na de andere slechte grap.
quote:
Nice!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Deze was wel heel heftig! Ik heb een kipsate geretourneerd!
Ik heb ook op lunchbox twee gestemt.quote:
2?quote:
lol roflquote:Op maandag 21 januari 2013 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
owh hehe ik schijn voor het weekend al gestemd te hebben op de lunchbox
Hoezo?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een bagger dag.
De voorspellingen kloppen dus.
Jouw schuld iddquote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef ieniminimuis het volgende:
ik denk dat ik ook lunchbox 2 heb gedaan, want James Morrisson
Wilde jij 1 dan?quote:
nee ik wilde 3, boterham met pindakaas en surinaamse sambalquote:Op maandag 21 januari 2013 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wilde jij 1 dan?
En alles is mijn schuld, maar ik kan het hebben! Het is namelijk de uber vrolijkste maandag ever!
Zou hem aanvragen voor morgen!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik wilde 3, boterham met pindakaas en surinaamse sambal
lekkahquote:Op maandag 21 januari 2013 12:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee ik wilde 3, boterham met pindakaas en surinaamse sambal
vind mijn broodje kaas met pesto veel lekkerder!quote:
Pesto alla genovese?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
vind mijn broodje kaas met pesto veel lekkerder!
groene pesto uit potje, want student!quote:
Ik heb zo'n mooie radiator hier, zo'n stroomslurpende elektrische op wieltjes, maar het werkt wel!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
brrr verwarming maar weer wat harder. Thermometer geeft maar 16 graden aan! Warmer dan 18 zal het wel niet worden.
Houtkachel ftwquote:Op maandag 21 januari 2013 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
brrr verwarming maar weer wat harder. Thermometer geeft maar 16 graden aan! Warmer dan 18 zal het wel niet worden.
Ik woon all-inclusivequote:Op maandag 21 januari 2013 13:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zo'n mooie radiator hier, zo'n stroomslurpende elektrische op wieltjes, maar het werkt wel!
Alles anders inrichten?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik woon all-inclusive![]()
Maar het punt is dat mijn buro naast de verwarming staat en als die op volle toeren staat dan smelt ik weg. Doe ik hem op standje ik smelt niet weg, dan wordt het niet heel erg warm in de kamer.
Dillema...
daarnaast: slecht geïsoleerd...![]()
onmogelijk! denk ikquote:
Jaaaatwitter:Liedje87 twitterde op maandag 21-01-2013 om 13:19:16Brekend: Tom de Ridder gaat per direct van de radio af! @Domien @coen3fm @gerardekdom :-) #hoera #studiomaxlive #mkb reageer retweet
Zeker wel.quote:
Vind er ook weinig mis mee.quote:
Heb ik em vanmorgen toch maar mooi nog even meegepikt!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
Jaaaatwitter:Liedje87 twitterde op maandag 21-01-2013 om 13:19:16Brekend: Tom de Ridder gaat per direct van de radio af! @Domien @coen3fm @gerardekdom :-) #hoera #studiomaxlive #mkb reageer retweet
![]()
Sinterkerst en Nieuw, briljant verzonnenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
ik haat de reclame spotjes van Telfort. Die vind ik pas irritant!
Die is dan leuk. Maar de rest heeft van de obvious woordgrapjes enzo. Heel slecht en irritant.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinterkerst en Nieuw, briljant verzonnen.
De hemel zijt geprezen...quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Oei, dat belooft dan weer een flinke aromatische bats!quote:Op maandag 21 januari 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een lunch mensen
Broodjes met Saksische smeerleverworst
Onderwegquote:Op maandag 21 januari 2013 14:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei, dat belooft dan weer een flinke aromatische bats!
en voor boten; pas op voor overstekende auto's?quote:
"Hey, doe 'ns normaal man! Het is midden in de nacht!"quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinterkerst en Nieuw, briljant verzonnen.
Das hier vlakbijquote:
Dat traantje ook wanneer hij weer terug in beeld komtquote:Op maandag 21 januari 2013 14:42 schreef Pino112 het volgende:
http://nos.nl/uitzendingen/6853-nos-journaal-1400.html
Herman rond 5.30
Als je maar chickies hosselt zodat we mooie verhalen hebben vind ik het bestquote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende week moeten jullie het zonder mij doen
Ter compensatie zal ik je broer wat harder aanpakkenquote:Op maandag 21 januari 2013 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Volgende week moeten jullie het zonder mij doen
Nicequote:Op maandag 21 januari 2013 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ter compensatie zal ik je broer wat harder aanpakken
Tja ik ben niet met die ene vriend op wintersport en de gasten met wie ik ben zijn niet echt "versierders"...quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je maar chickies hosselt zodat we mooie verhalen hebben vind ik het best
Inderdaad. Dat lijkt me echt heel eng. Met dit weer rijd ik nooit langs een kanaal of rivier als dat niet hoeft. Dan rij ik nog liever om.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]geluk dat die auto niet door het ijs is gezakt!
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is dat EHV me onder deze omstandigheden te ver rijden is, anders had ik ze opgewacht
quote:
Juist, dat heb ik dus ookquote:Op maandag 21 januari 2013 15:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind 'm juist lijken op Jumpin' Jack Flash
quote:Op maandag 21 januari 2013 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja bedankt voor al het liefs dit dat
Mooi op vakantie laten blijvenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Sander nog steeds op vakantie? Bijna 3 weken.
Nej!quote:
Het niet kunnen hebben dat anderen wél lang op vakantie gaanquote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Helaas ja, volgende week pas. Maarja na een vakantie is ie meestal wel weer helemaal on firequote:Op maandag 21 januari 2013 16:00 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Over wat ie allemaal meegemaakt heeft op vakantie enzoquote:Op maandag 21 januari 2013 16:06 schreef alors het volgende:
[..]
Helaas ja, volgende week pas. Maarja na een vakantie is ie meestal wel weer helemaal on fire![]()
Boeit mij dat nou weer.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het niet kunnen hebben dat anderen wél lang op vakantie gaan.
20 weken? Oh in dat geval is het wel veel ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Boeit mij dat nou weer.Alleen als je een Coen en Sandershow maakt en er onderhand 20 weken per jaar een show moet maken met Domien of Timur klopt er ook iets niets. Zo denk ik er over.
Ik ook niet en toen ik het hoorde had ik ook niet het gevoel dat ik iets miste.quote:
Ik heb ook geeeeeeeeeeen ideequote:
QFT!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waarom trapt iedereen in die viral van MKB Brandstof?
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nou, dit valt toch echt wel in de categorie "Ken je klassiekers"!
Ga je schamen!1
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook niet en toen ik het hoorde had ik ook niet het gevoel dat ik iets miste.
Valt toch tegen, die zogenaamde 'klassieker'.quote:
Tom heeft nu even last van z'n stem maar iedereen denkt dat ie voorgoed weg is.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat idd, ik krijg er een attention whore gevoel bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zelfs als ik het google gaat er geen lampje brandenquote:Op maandag 21 januari 2013 16:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
[..]
Valt toch tegen, die zogenaamde 'klassieker'.
Ik vertrouw het niks met die kleur.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs als ik het google gaat er geen lampje branden
Wel krijg ik er trek van![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Racistquote:
Bazenspul!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zelfs als ik het google gaat er geen lampje branden
Wel krijg ik er trek van![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als je dacht dat Marokkanen vervelend waren, heb je nog nooit naast aso Antillianen gewoond. Wat een kut mensen zijn dat. Maargoed dat is elk aso gezin.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zat van het weekend bij een racistische taxichauffeur in de taxi
Hij was Marokkaan en liep Antillianen tot het bot af te zeiken
Ik vond het wel frappantquote:Op maandag 21 januari 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als je dacht dat Marokkanen vervelend waren, heb je nog nooit naast aso Antillianen gewoond. Wat een kut mensen zijn dat. Maargoed dat is elk aso gezin.
Denk ook wel dat het verschil er in zit in de redenen dat de verschillende bevolkingsgroepen naar Nederland kwamen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond het wel frappant
Zat namelijk laatst ook met een Turkse taxi-chauffeur en die zei precies hetzelfde![]()
Ik quote: "Allemaal het land uit!"
Blijft apart aangezien Antillianen "meer" Nederlanders zijn dan de andere 2 groepen
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denk ook wel dat het verschil er in zit in de redenen dat de verschillende bevolkingsgroepen naar Nederland kwamen.
Turken en Marokkanen kwamen om te werken. Antillianen komen hier uitkering trekken.
[/overgeneralisatie]
Ik vind het einde altijd zo fijnquote:Op maandag 21 januari 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk Queen liedje!
Moet altijd nog denken aan Felix die over de schutting rent.
1 seconde verschilquote:
zo moest je dat vroeger doen, een uil liken zonder facebookquote:Op maandag 21 januari 2013 16:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoorde de Oehoe
"Oeh hoehoehoe, I like it"
quote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
"Deze MegaHit is mede mogelijk gemaakt door Gillette"
Wat heeft deo er mee te maken?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
"Deze MegaHit is mede mogelijk gemaakt door Gillette"
Ja duh, marketingquote:Op maandag 21 januari 2013 16:46 schreef alors het volgende:
Ja ga er nog wat aandacht aan bestedenHet werkt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |