wat een kennerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef tong80 het volgende:
SPOILER: De nominaties voor MLN• tong80
• T42
• Djeez
• Individual
• female81
Tis moeilijk bescheiden te blijven.Zelfs een nominatie in Jong.
Goeiemorgen.
*Hardop lacht*quote:
achter de schermen kan ik ook nog eens alle juryrapporten lezen bij de nominatiesquote:
Maak me gek. Dat ik nooit scheld en iedereen in zijn waarde laat ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter de schermen kan ik ook nog eens alle juryrapporten lezen bij de nominaties
nee, tis veel minder algemeenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak me gek. Dat ik nooit scheld en iedereen in zijn waarde laat ?
Leuk idd. Ik kan alleen niet tegen een stukje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef rubbereend het volgende:
Stukje waardering van de mods naar de users toe.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk idd. Ik kan alleen niet tegen een stukje.
Je nou niet roomser dan de Paus voor willen doen he. Heb jou ook wel eens uit je plaat zien gaan. En uitlokken ben je vaak ook erg goed in tongquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan agressief schelden ? Wij discussieren normaal.
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je nou niet roomser dan de Paus voor willen doen he. Heb jou ook wel eens uit je plaat zien gaan. En uitlokken ben je vaak ook erg goed in tong.
Dat is dan weer legitiem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...
ZUSTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Dat was eind vorig jaar ook onvermijdelijk toen hij als trainer van Sliedrecht bij mijn club op bezoek kwam, haha.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was eind vorig jaar ook onvermijdelijk toen hij als trainer van Sliedrecht bij mijn club op bezoek kwam, haha.
Is hij dan toch hetero?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...
ja, die ja.quote:
wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
wel weer een prijs gewonnen bij Radio 2 vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |