wat een kennerquote:Op dinsdag 22 januari 2013 09:42 schreef tong80 het volgende:
SPOILER: De nominaties voor MLN• tong80
• T42
• Djeez
• Individual
• female81
Tis moeilijk bescheiden te blijven.Zelfs een nominatie in Jong.
Goeiemorgen.
*Hardop lacht*quote:
achter de schermen kan ik ook nog eens alle juryrapporten lezen bij de nominatiesquote:
Maak me gek. Dat ik nooit scheld en iedereen in zijn waarde laat ?quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter de schermen kan ik ook nog eens alle juryrapporten lezen bij de nominaties
nee, tis veel minder algemeenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak me gek. Dat ik nooit scheld en iedereen in zijn waarde laat ?
Leuk idd. Ik kan alleen niet tegen een stukje.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:16 schreef rubbereend het volgende:
Stukje waardering van de mods naar de users toe.
quote:Op dinsdag 22 januari 2013 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk idd. Ik kan alleen niet tegen een stukje.
Je nou niet roomser dan de Paus voor willen doen he. Heb jou ook wel eens uit je plaat zien gaan. En uitlokken ben je vaak ook erg goed in tongquote:Op dinsdag 22 januari 2013 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dan agressief schelden ? Wij discussieren normaal.
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je nou niet roomser dan de Paus voor willen doen he. Heb jou ook wel eens uit je plaat zien gaan. En uitlokken ben je vaak ook erg goed in tong.
Dat is dan weer legitiem.quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...
ZUSTERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Dat was eind vorig jaar ook onvermijdelijk toen hij als trainer van Sliedrecht bij mijn club op bezoek kwam, haha.quote:
quote:Op woensdag 23 januari 2013 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was eind vorig jaar ook onvermijdelijk toen hij als trainer van Sliedrecht bij mijn club op bezoek kwam, haha.
Is hij dan toch hetero?quote:Op woensdag 23 januari 2013 09:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus dat, in nagenoeg elke discussie met Feyenoorders moet je toch even de geaardheid van John De Wolf in twijfel trekken...
ja, die ja.quote:
wat?quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:28 schreef Againzender het volgende:
wel weer een prijs gewonnen bij Radio 2 vanavond
deel Zoveel van Toren C (?) en een digitaal klokje met foto van de DJ'squote:
Toren Cquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
deel Zoveel van Toren C (?) en een digitaal klokje met foto van de DJ'sVast beter dan American Pie 3 die ik bij Ekstra Weekend won
ken het totaal nietquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Toren Cdat vind ik erg grappig
Feliquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
deel Zoveel van Toren C (?) en een digitaal klokje met foto van de DJ'sVast beter dan American Pie 3 die ik bij Ekstra Weekend won
TVHS inderdaad. Was in de uitzending. Ging over januari 1985, periode die ik qua weer nu herbeleefquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Feli![]()
BIj het Theater van het Sentiment? of een show later?
Ik heb het eerste deel hier geluisterd O.A. met die oude opel. Daarna zette pa de TV weer aan...quote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
TVHS inderdaad. Was in de uitzending. Ging over januari 1985, periode die ik qua weer nu herbeleef
vraag ging over de eerste TV uitzending vanuit het House of Lords. Ik wist dat nog gewoon van toenquote:Op woensdag 23 januari 2013 23:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het eerste deel hier geluisterd O.A. met die oude opel. Daarna zette pa de TV weer aan...
moet serieus even denken nuquote:Op donderdag 24 januari 2013 00:22 schreef borisz het volgende:
Zijn er nog DJ's die je niet gesproken hebt in Hilversum AZ?
Erg leukquote:
Zeker. Ben geen echte tenniskenner. Is er een rivaliserend duo ?quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:02 schreef borisz het volgende:
De gebroeders Bryant zijn de Haarhuis/Elting of en de Woodies van deze eeuw.
Er is niet echt een rivaliserend koppel zoals in de jaren 90. Sinds september 2003 voert dit koppel de dubbelranking aan. Beste koppel allertijden.quote:Op donderdag 24 januari 2013 11:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Ben geen echte tenniskenner. Is er een rivaliserend duo ?
quote:
Half tien Nederlandse tijd dacht ik.quote:
probeer het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 10:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Snap die ophef over die finale plaats niet. Dat dubbelen stelt toch geen moer voor..
Haha da's geen argument eend!quote:
als het geen moer voorsteltquote:
Ja natuurlijk. Dat dubbelspel is niets waard wat dat betreft. Niet serieus te nemen eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 11:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als het geen moer voorstelt
of je bedoelt qua breedte in de top?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |