hêt nadeel van emigranten... die integreren maar niet!quote:
Ik denk dat ze wel graag nieuwe contactgegevens van je krijgen voor het geval dat blijkt dat je nog een enorme belastingschuld uit hebt staan ofzoquote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Accepteert de gemeente eigenlijk "gaat u niks" aan bij de vraag waar je je gaat vestigen?
How does it feel to treat me like you do...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Het is vandaag Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar.
Ik ben vrij dus goedgemutst.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef Boze_Appel het volgende:
Waarom denken verkopers van 'christelijke lectuur' dat maandagochtend een goedstip is daarvoor?
quote:Op maandag 21 januari 2013 11:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit je nog steeds in de kroeg?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef betyar het volgende:
Wat een kutdag. Waarom kunnen wij nu nooit naar huis als we in de kroeg zitten..............................
Dit klinkt als jaloezie.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:34 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Déden de ontevreden-met-nederland-emigranten dat maar ..... dankzij de intrawebs kunnen deze ook nog steeds vanuit papoanieuwbaptuswetsistan blijven melden dat alles in nederland kut is en dat de nederlandse regering niks goed kan doen omdat die Spyhnx-helicopter die hen had moet redden, dus heel klunzig in handen van de gewapende Kutshi-rebellen gevallen is.
vroeger was emigratie een avontuur, maar de huidige emigranten komen het liefst nog iedere ochtend om 10.35 uur virtueel op de koffie in hun oorsprongsland, vooral natuurlijk om te klagen
Nu is het welletjes geweest. Tijd om naar huis te gaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef betyar het volgende:
Wat een kutdag. Waarom kunnen wij nu nooit naar huis als we in de kroeg zitten..............................
Nee joh, ben vanmorgen op pad geweest voor een computermeubel. Deze ga ik vandaag proberen uit te werken, ik heb een enorme kater.....quote:
Jij kankert niet op Nederland, Vlaamse friet.quote:
Je kan dan ook gewoon wat anders bestellen dan bier, als je genoeg hebt gehad.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:38 schreef betyar het volgende:
Klopt, een Jägermeister doet het ook altijd goed.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan dan ook gewoon wat anders bestellen dan bier, als je genoeg hebt gehad.
Just an idea..
Steden waar Ivo Niehe zich als een vis in het water voelt.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:43 schreef De_Guidance het volgende:
Brussel, daar spreekt iedereen toch Frans?
Vanavond na het eerste biertje zal je je alweer een stuk beter voelen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
Vrijdag mijn verjaardagsfeest, heb nu al spijt dat ik bier ga drinken.....
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Vanavond na het eerste biertje zal je je alweer een stuk beter voelen.
Wat is deze onzin?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om doordeweeks geen alcohol meer te nuttigen.
Stel je niet aan, je hebt gewoon een enorme kater, die gaat vanzelf weer over.quote:Op maandag 21 januari 2013 11:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik word al ouder denk ik zo..........
Haha, dat probeer ik ook al best een tijd en met wisselend succesquote:Op maandag 21 januari 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
Vrijdag mijn verjaardagsfeest, heb nu al spijt dat ik bier ga drinken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |