Hey, een standbeeld van B_Aquote:Op maandag 21 januari 2013 00:17 schreef De_Guidance het volgende:
Hier twee foto's voor jullie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#liefdagboek
"Ik heb genoeg van al die buitenlanders, daarom ga ik emigreren"quote:Op maandag 21 januari 2013 08:00 schreef Reya het volgende:
NWS / emigratie weer gestegen
Goed topic. Ik voorspel een optocht van zure reacties.
Het is alsof je persoonlijk nieuwe verkiezingen doet. Even stemmen emigreren en er ligt enkel voorspoed op je pad.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
In het buitenland betaal je geen belasting, is iedereen vriendelijk, de voorzieningen uitstekend en politici goudeerlijk.
Daarom verhogen we ook de OZB.quote:
Valt mee, uitschrijven bij de gemeente, paspoort laten vernietigen en met onbekende bestemming vertrekken.quote:
Allemaal van die zwarte mensen om je heen is ook niks natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:16 schreef Chewie het volgende:
De belachelijke immigratie wetgeving hier is voor mij wel een reden om te emigreren.
Ik vind het wel gezellig eigenlijkquote:Op maandag 21 januari 2013 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allemaal van die zwarte mensen om je heen is ook niks natuurlijk.
Accepteert de gemeente eigenlijk "gaat u niks" aan bij de vraag waar je je gaat vestigen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Valt mee, uitschrijven bij de gemeente, paspoort laten vernietigen en met onbekende bestemming vertrekken.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Accepteert de gemeente eigenlijk "gaat u niks" aan bij de vraag waar je je gaat vestigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |