Neem je mij nou in de zeik?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Prachtig altijd die knakkers met een kladblok, naarstig notities aan het nemen.
[ afbeelding ]
Jij toch ook, als trouwe FB-vriend.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, hij ziet gewoon potentie in je.
Dat mag je. Alleen de groep is besloten.quote:
En zo is het maar net, Ziba baalt er nog van dat ze geen toegang heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag je. Alleen de groep is besloten.
Geen buitenlanders.quote:
Waar ligt Harderwijk ook alweer?quote:
Niet iedereen die het met je moeder doet is een neger.quote:
Doch vormen buitenlanders het grootste probleem.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Er zijn wereldwijd meer buitenlanders dan binnenlanders.
Jij hebt het met mijn moeder gedaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Niet iedereen die het met je moeder doet is een neger.
Is jouw moeder Indisch?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Over negers met moeders nog niet te spreken.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef waht het volgende:
Negers en moeders, altijd een dankbaar onderwerp.
Maar nog geen spoor van buitenaardsen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Negers met moeders, ze verachten me.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Over negers met moeders nog niet te spreken.
In Gelderland.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Waar ligt Harderwijk ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |