De overheid investeert per leerling 7300 p/jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom betalen mensen op de middelbare school eigenlijk geen collegegeld?
Omdat die scholen niet voor hun eigen onderdak betalen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom betalen mensen op de middelbare school eigenlijk geen collegegeld?
Gelukkig maar.quote:Het kabinet-Rutte-Asscher wil dat vanaf het schooljaar 2015-2016 schoolboeken niet langer gratis zijn.
Die klootzakken zouden met zonne-energie hun hele land kunnen voorzien.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
In Somalië kunnen ze ook zonder onderwijs, dus dan moet dat hier ook kunnen.
Laat de vervuiler maar betalen!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat die scholen niet voor hun eigen onderdak betalen.
Als ik een wind laat is Nederland wel weer even van energie voorzien.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef waht het volgende:
[..]
Die klootzakken zouden met zonne-energie hun hele land kunnen voorzien.
En wij maar aankloten met windenergie.
Onder de 18 betalen de belastingbetalers blijkbaar 7300 per leerling per jaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is het instellingscollegegeld voor een middelbare school?
Het lolbetarisch paradijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef von_Preussen het volgende:
In Somalië kunnen ze ook zonder onderwijs, dus dan moet dat hier ook kunnen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:16 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onder de 18 betalen de belastingbetalers blijkbaar 7300 per leerling per jaar.
http://www.rijksoverheid.(...)voortgezet-onderwijs
quote:Deel deze pagina op:
Hyves
Hun eigen thuisland.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leugens. Je weet net zo goed als ik dat negers lolbertarie niet in mogen.
Gekkie. Landen bestaan niet. Het is privaat eigendom volgens de marktdictatuur en anders gaan ze de zee maar koloniseren.quote:
quote:We want to annoy the fuckers whenever we can. The best thing we can do with environmentalists is shoot them. These headbangers want to make air travel the preserve of the rich. They are Luddites marching us back to the 18th century.
Jaja.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef waht het volgende:
Noord-Korea is weer het paradijs van progressieve ambtenaren. Toegegeven, het noorden is de beste Korea.
Doe mij dan maar lolbertarie ipv. etatatististan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef waht het volgende:
Noord-Korea is weer het paradijs van progressieve ambtenaren. Toegegeven, het noorden is de beste Korea.
I'm in!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Leugens. Je weet net zo goed als ik dat negers lolbertarie niet in mogen.
Volgens mij heb ik meer lolbetariers Somalië zien ophemelen dan dat überhaupt iemand N-K ophemelt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Doe mij dan maar lolbertarie ipv. etatatististan.
Je bent in de war met etatisten die Somalie als voorbeeld noemen voor een overheidsloze samenleving. Wat niet zo is. Somalie is een even debiel voorbeeld van een overheidsloze samenleving als Noord-Korea een goed voorbeeld is van eentje met een overheid.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik meer lolbetariers Somalië zien ophemelen dan dat überhaupt iemand N-K ophemelt.
Als ik dat bedoeld had had ik dat wel opgeschreven appeltje. Ik bedoel het echt zoals het er staat.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent in de war met etatisten die Somalie als voorbeeld noemen voor een overheidsloze samenleving. Wat niet zo is. Somalie is een even debiel voorbeeld van een overheidsloze samenleving als Noord-Korea een goed voorbeeld is van eentje met een overheid.
Prachtig altijd die knakkers met een kladblok, naarstig notities aan het nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://kimjongunlookingatthings.tumblr.com/
Daar geloof ik geen anus van. Link het de volgende keer even als lolbertariers uit zichzelf aankomen met hoe een geweldig libertarisch land somalie is.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als ik dat bedoeld had had ik dat wel opgeschreven appeltje. Ik bedoel het echt zoals het er staat.
Ik denk dat dat een van de beste banen is die je daar kan hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef waht het volgende:
[..]
Prachtig altijd die knakkers met een kladblok, naarstig notities aan het nemen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |