Jaja.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik doelde op het collegegeld wat de overheid investeert, wat de student dus nooit in z'n grijpgrage handjes krijgt.
De economie niet voor de voeten lopen is genoeg, dan komt de groei vanzelf.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik voel er veel voor even de betyar uit te hangen met een fikse Keynesiaanse inslag.
Ze moeten de bouw STIMULEREN met WEER MEER luxe GEBOUWEN!
Oh, ik dacht dat je met het linkse bomen-clubje op stap was, maar het was dus een netwerkgelegenheidquote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Politiek doen we niet of nauwelijks aan.
Daar heb ik semi-professionele contacten voor.
Uiteraard. Maar schop de overheid maar eens terug z'n hok in.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De economie niet voor de voeten lopen is genoeg, dan komt de groei vanzelf.
Zit je ook niet steeds weer te klooien met nieuwe bezuinigingen omdat de uitverdieneffecten van de vorige elke keer maar weer onderschat worden.
Onderwijl we een psalm zingen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jullie zeiken dan ook gewoon over elkaar heen. Gewoon, omdat dat op de Veluwe zo hoort.
Of dacht je dat een student zulke bedragen aan collegegeld betaald?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het aller-allerergste; studenten met 50k studieschuld voor een pauperstudie, waar de overheid 60k in heeft geinvesteerd qua collegegeld en waarbij de studieschuld wordt kwijtgescholden omdat de overheid een uitkering verstrekt à raison de 12k p/jaar.
Ook dan niet. Dan hebben ze de rijksbijdrage alsnog erg nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:09 schreef waht het volgende:
[..]
Wel van de leningen die daarmee gegraaid kunnen worden.
Weet ik het wat GS bij elkaar verzint?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Of dacht je dat een student zulke bedragen aan collegegeld betaald?
[..]
En hij heeft een F&F-verbod aan zijn broek hangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef waht het volgende:
Koos wordt sinds het Orka-incident uitgekotst door de lokale linksen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar schop de overheid maar eens terug z'n hok in.
Veel succes.
Vind je het gek, met zulke megalomane projecten.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook dan niet. Dan hebben ze de rijksbijdrage alsnog erg nodig.
Het staat gewoon voor iedereen te lezen, dus ja, je had kunnen weten wat GS bij elkaar verzint.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het wat GS bij elkaar verzint?
Ik heb geen vrienden die uitgesproken links of rechts zijn. Het is altijd vooral stom geouwehoer.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je met het linkse bomen-clubje op stap was, maar het was dus een netwerkgelegenheid.
Want? Je kan het kontje zo lekker naar buiten schoppen?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:12 schreef Tem het volgende:
Heerlijk weer om met de Volvo door de sneeuw te banjeren.
En de bescheiden hoogte van het collegegeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:12 schreef waht het volgende:
[..]
Vind je het gek, met zulke megalomane projecten.
Je denkt dat het wettelijk collegegeld verschilt van het instellingscollegegeld omdat de universiteit het zo gezellig en gemakkelijk vindt om met 2 bedragen te werken?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet ik het wat GS bij elkaar verzint?
Voor studenten is dat niet hoog nee.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En de bescheiden hoogte van het collegegeld.
Die betalen toch gewoon schoolgeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom betalen mensen op de middelbare school eigenlijk geen collegegeld?
Om de PvdA in de kaart te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef von_Preussen het volgende:
Waarom betalen mensen op de middelbare school eigenlijk geen collegegeld?
Wat is het instellingscollegegeld voor een middelbare school?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die betalen toch gewoon schoolgeld?
Huh waar heb je het nu weer over?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je denkt dat het wettelijk collegegeld verschilt van het instellingscollegegeld omdat de universiteit het zo gezellig en gemakkelijk vindt om met 2 bedragen te werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |