Ajax speelt het beste voetbal in Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het ging toch over hoe ze spelen? Niet of ze winnen. Ze spelen gewoon slecht, afhankelijk van fouten van de tegenstander.
Al jaren niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelt het beste voetbal in Nederland.
Gelukkig niet ;pquote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Merthe overleden is.
Wat een gek is het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:40:45So what we lost today ! Still I'm Feyenoord till I die !!!! http://t.co/9jgHFyoP reageer retweet
quote:
Na 17 andere eredivisie ploegen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.quote:
Voor wat het waard is.. Maar hij is wel 2 keer kampioen geworden, dat is zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds Frank de Boer juist al jaren weer wel.
Ajax is Barcelona in het klein, 90 minuten balbezit alleen 80 meter dichter bij eigen goal.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, ik vraag wie er beter voetbalspeelt dan ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.
Wie hier beweert dat? Of zijn het je eigen hersenscheten?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, Ajax is afhankelijk van fouten en toevallig maken tegenstanders nou net steeds fouten tegen Ajax.
Ik hoop dat Sleeghers volgend seizoen kan aansluiten alleen is hij wel een klein ventje.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
Mag toch hopen dat je nog van Immers af kunt raken deze zomer, lekker Vilhena daar. Vormer/Singh/Sleegers/Aanwinst dan naast Clasie.
Gefeliciteerd, van Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wil Achahbar er wel eens zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
Mag toch hopen dat je nog van Immers af kunt raken deze zomer, lekker Vilhena daar. Vormer/Singh/Sleegers/Aanwinst dan naast Clasie.
en ik heb geen zin om alle clubs op te noemenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, ik vraag wie er beter voetbalspeelt dan ajax
Ja want zelf kunnen ze niets creeeren. Lekker afbraak voetbalquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, Ajax is afhankelijk van fouten en toevallig maken tegenstanders nou net steeds fouten tegen Ajax.
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Wie hier beweert dat? Of zijn het je eigen hersenscheten?
Ok, en dodespelmomenten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en ik heb geen zin om alle clubs op te noemen
ja ik dacht dat Achahbar ook vleugek kon spelen ? Kunnen we Schaken ook verkopen/slijten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil Achahbar er wel eens zien.
Een middenveld met Vormer én Clasie gaat ook niet werken.
Ja, dan krijg je af en toe ook wedstrijden dat je door de ondergrens gaat door een onervaren middenveld. Maar alles beter dan het hele seizoen tegen die houthakker aankijken.
Ik zeg dat niet hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je af en toe ook wedstrijden dat je door de ondergrens gaat door een onervaren middenveld. Maar alles beter dan het hele seizoen tegen die houthakker aankijken.
Ja, maar zoals ik al zei komen die twee non-talenten altijd als eerste op Koeman's lijstje te staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik dacht dat Achahbar ook vleugek kon spelen ? Kunnen we Schaken ook verkopen/slijten.
Praten over objectiviteit in combinatie met voetbal. Dat is per definitie onmogelijk. Bovendien is het nogal vreemd dat je je mening over ajax nou net hier in het Feyenoord topic deponeert.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen zien, zo speelden ze ook al vandaag na de Fernandez-wissel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Grove fouten dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In feite is 99% van de doelpunten gevolg van een fout toch?
AZquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.
En Zwollequote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Op basis van gisteren zeker?
Nee hoor, ik moes hem al veel eerder nietquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenErgens wel zielig voor die knaap.
Nah, op basis van de laatste jaren. Ook voordat ze erin gingen speelden ze al goed voetbalquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit jaar niet, hebben ze te weinig kwaliteit voor. Belachelijke stelling ook als 1 speler verantwoordelijk is voor 60% van de doelpuntenquote:
Hij laat niets zien waarom ik ook medelijden zou moeten hebben. Volwassen vent, speelt ogenschijnlijk zonder bezieling, zonder plezier, te weinig actieve inzet, meer lopen om het lopen, nonchalant, enz enz...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenErgens wel zielig voor die knaap.
Het laatste half uur kwam Ajax met 10 man te staan, anders was het wellicht wel 4-0 geworden. Ik vind het wel een knappe prestatie van Ajax dat ze met een man minder zo makkelijk overeind bleven, Feyenoord heeft sindsdien geen enkele kans gehad (op de penalty & rebound na)quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.
Ik hoo pdat je sarcastisch bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
De Graafschap speelde vorig seizoen nog beter voetbal dan ajax de afgelopen 3 seizoenen.
Ja, in de eredivisie ben je zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou bijna Heracles nog zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.
Nee, bloedserieus ouwe.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoo pdat je sarcastisch bent.
De rebound vergetenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het laatste half uur kwam Ajax met 10 man te staan, anders was het wellicht wel 4-0 geworden. Ik vind het wel een knappe prestatie van Ajax dat ze met een man minder zo makkelijk overeind bleven, Feyenoord heeft sindsdien geen enkele kans gehad (op de penalty na)
Vond jij het eerste doelpunt een grove fout? Of was het ook gewoon een goede loopactie van Fischer en een goede bal van Moisander? Fouten dwing je af. Je hebt wel gelijk als je zegt dat Ajax niet geweldig speelde. Op verdedigende kwaliteit is deze wedstrijd vooral gewonnen.quote:
Zo wisselvallig is kanker anders nietquote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in de eredivisie ben je zo goed als je laatste wedstrijd.
Hoe kan je nou over het beste voetbal van Nederland spreken als letterlijk alle clubs zo wisselvallig als de kanker zijn.
Tsja, er wordt hier gezegd dat er veel clubs beter spelen dan Ajax, dus dan haal ik verhaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, in de eredivisie ben je zo goed als je laatste wedstrijd.
Hoe kan je nou over het beste voetbal van Nederland spreken als letterlijk alle clubs zo wisselvallig als de kanker zijn.
Was de afgelopen klassiekers precies hetzelfde, vanaf het moment dat Ajax met 10 man kwam te staan speelde Feyenoord niets meer klaar. Behalve de uit de lucht gevallen prachtgoal van Pellč dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het laatste half uur kwam Ajax met 10 man te staan, anders was het wellicht wel 4-0 geworden. Ik vind het wel een knappe prestatie van Ajax dat ze met een man minder zo makkelijk overeind bleven, Feyenoord heeft sindsdien geen enkele kans gehad (op de penalty na)
Het was vooral verdedigen als een F-pupil van Janmaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vond jij het eerste doelpunt een grove fout? Of was het ook gewoon een goede loopactie van Fischer en een goede bal van Moisander? Fouten dwing je af. Je hebt wel gelijk als je zegt dat Ajax niet geweldig speelde. Op verdedigende kwaliteit is deze wedstrijd vooral gewonnen.
Fixedquote:
Janmaat moet knijpen, naar binnen komen omdat de Vrij doordekt, nu geeft hij Fischer zeeën van ruimte en nodigt hem uit om daarin te lopen. Het is een prima pass maar een beginnersfout eerste klas van Janmaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vond jij het eerste doelpunt een grove fout? Of was het ook gewoon een goede loopactie van Fischer en een goede bal van Moisander? Fouten dwing je af. Je hebt wel gelijk als je zegt dat Ajax niet geweldig speelde. Op verdedigende kwaliteit is deze wedstrijd vooral gewonnen.
Dat zegt ook wel iets over Feyenoord danquote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was de afgelopen klassiekers precies hetzelfde, vanaf het moment dat Ajax met 10 man kwam te staan speelde Feyenoord niets meer klaar. Behalve de uit de lucht gevallen prachtgoal van Pellč dan.
Makkelijk overeind vond ik ook wel meevallen. Na die bizarre openingsfase met kansen over en weer schiet iedere andere voetballer dan Lex Immers die bal gewoon langs Vermeer.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het laatste half uur kwam Ajax met 10 man te staan, anders was het wellicht wel 4-0 geworden. Ik vind het wel een knappe prestatie van Ajax dat ze met een man minder zo makkelijk overeind bleven, Feyenoord heeft sindsdien geen enkele kans gehad (op de penalty & rebound na)
Wat valt er nog te vertellen over Feyenoord dan? De conclusie is dat het allemaal bagger (op clasie na) wasquote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Haringkop het volgende:
Zullen we het hier gewoon over Feyenoord hebben ipv de schoonheidsprijs van hunnie
Dit is het Feijenoord-topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat valt er nog te vertellen over Feyenoord dan?
"Leuk en attractief" is wat anders dan goed, daar zijn ze mss wel nummer 1 in.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles speelt in de top 5 als het gaat om ''leuk en attractief'' voetbal.
Je zit in het Feyenoord topic te posten, ei. Jullie interesseren me verder geen moerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat valt er nog te vertellen over Feyenoord dan? De conclusie is dat het allemaal bagger (op clasie na) was
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 20 januari 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
No shit.
Ik ga maar weer weg hier.
Ja en als jullie Messi en CR7 hadden dan werden jullie wellicht kampioen. Wees gewoon blij met Immers, daar moeten jullie het immers mee doen, maar dat het geen topspeler is mag duidelijk zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelijk overeind vond ik ook wel meevallen. Na die bizarre openingsfase met kansen over en weer schiet iedere andere voetballer dan Lex Immers die bal gewoon langs Vermeer.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Wat moet ik nog hier lullen dan
Goede woordgrap man, lang over nagedacht zeker? Buiten dat zijn er andere mogelijkheden met de huidige spelersgroep.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en als jullie Messi en CR7 hadden dan werden jullie wellicht kampioen. Wees gewoon blij met Immers, daar moeten jullie het immers mee doen, maar dat het geen topspeler is mag duidelijk zijn.
Het geeft alleen maar aan dat de wedstrijd niet dusdanig onder controle was. De goals kwamen imo op de perfecte momenten. Op beide momenten was Feyenoord het heft in handen aan het nemen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en als jullie Messi en CR7 hadden dan werden jullie wellicht kampioen. Wees gewoon blij met Immers, daar moeten jullie het immers mee doen, maar dat het geen topspeler is mag duidelijk zijn.
Ik zou al beginnen met Vormer een basisplaats te gunnen, Hakkebar op rechts en een klinkende 3-1 overwinning op de moffen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Goede woordgrap man, lang over nagedacht zeker? Buiten dat zijn er andere mogelijkheden met de huidige spelersgroep.
veel goed uitgespeelde kansen jaquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan dat de wedstrijd niet dusdanig onder controle was. De goals kwamen imo op de perfecte momenten. Op beide momenten was Feyenoord het heft in handen aan het nemen.
Als Ajax iets effectiever was geweest (Eriksen/Fischer) was het al 3-0 voor rust en was de wedstrijd gelopen. Na de 3-0 was de wedstrijd wel degelijk onder controle en ook na de rode kaart & gemiste penalty was Feyenoord kansloos.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het geeft alleen maar aan dat de wedstrijd niet dusdanig onder controle was. De goals kwamen imo op de perfecte momenten. Op beide momenten was Feyenoord het heft in handen aan het nemen.
Zou Ananass wel op 10 willen zienquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou al beginnen met Vormer een basisplaats te gunnen, Hakkebar op rechts en een klinkende 3-1 overwinning op de moffen.
Lijkt mij ook het verstandigst ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou al beginnen met Vormer een basisplaats te gunnen, Hakkebar op rechts en een klinkende 3-1 overwinning op de moffen.
Bij de 1-0 en vooral de 3-0 iddquote:Op zondag 20 januari 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en als Feyenoord iets effectiever was geweest stond het na 10 minuten 1-1 en had je een heel andere wedstrijd gehad. Ik kan er niet zoveel mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ajax iets effectiever was geweest (Eriksen/Fischer) was het al 3-0 voor rust en was de wedstrijd gelopen. Na de 3-0 was de wedstrijd wel degelijk onder controle en ook na de rode kaart & gemiste penalty was Feyenoord kansloos.
Als Feyenoord (Immers) effectiever was geweest, was het ook anders gelopenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als Ajax iets effectiever was geweest (Eriksen/Fischer) was het al 3-0 voor rust en was de wedstrijd gelopen. Na de 3-0 was de wedstrijd wel degelijk onder controle en ook na de rode kaart & gemiste penalty was Feyenoord kansloos.
Is Koeman schat ik iets te conservatief voor om dat te wagen. Schaken en Immers staan er goed bij hem op.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Milkshake aardbei, zo bleek later.quote:
Geschudquote:
Inderdaad, dus die ''als-verhalen'' boeien niets, het is uiteindelijk terecht en verdiend 3-0 geworden daar gaat het om en valt niets op af te dingen. Het was ook typerend dat Feyenoordsupporters hier de Ajacieden op Fok! gingen aanvallen en het totaal niet over de wedstrijd meer hadden. Want iedereen weet dat Feyenoord helemaal niets in de melk te brokkelen had vandaag.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en als Feyenoord iets effectiever was geweest stond het na 10 minuten 1-1 en had je een heel andere wedstrijd gehad. Ik kan er niet zoveel mee.
Ajacieden die op fok zitten tijdens de wedstrijd zijn sowieso niet erg serieus te nemen, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad, dus die ''als-verhalen'' boeien niets, het is uiteindelijk terecht en verdiend 3-0 geworden, valt niets op af te dingen. Het was ook typerend dat Feyenoordsupporters hier de Ajacieden op Fok! gingen aanvallen en het totaal niet over de wedstrijd meer hadden. Want iedereen weet dat Feyenoord helemaal niets in de melk te brokkelen had vandaag.
In het interview voor de NOS kwam het op mij wel over alsof hij het Immers verweet, dus wie weet.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is Koeman schat ik iets te conservatief voor om dat te wagen. Schaken en Immers staan er goed bij hem op.
Daar gaan we weerquote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajacieden die op fok zitten tijdens de wedstrijd zijn sowieso niet erg serieus te nemen, maar dat geheel terzijde.
Immers een 5 is nog aardigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Speler Club Cijfer Leeftijd Positie
1 Clasie Feyenoord 7,00 21 Middenveld
2 Boëtius Feyenoord 7,00 18 Aanval
3 De Vrij Feyenoord 6,00 21 Verdediging
4 Vilhena Feyenoord 6,00 18 Middenveld
5 Pellč Feyenoord 6,00 27 Aanval
6 Immers Feyenoord 5,00 26 Middenveld
7 Mulder Feyenoord 5,00 23 Doel
8 Schaken Feyenoord 5,00 30 Aanval
9 Martins Indi Feyenoord 5,00 21 Verdediging
10 Janmaat Feyenoord 5,00 23 Verdediging
11 Mathijsen Feyenoord 4,00 32 Verdediging
Hoe kom je aan deze cijfers? Immers een 5,0. Veels te hoog nog voor die idioot.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Speler Club Cijfer Leeftijd Positie
1 Clasie Feyenoord 7,00 21 Middenveld
2 Boëtius Feyenoord 7,00 18 Aanval
3 De Vrij Feyenoord 6,00 21 Verdediging
4 Vilhena Feyenoord 6,00 18 Middenveld
5 Pellč Feyenoord 6,00 27 Aanval
6 Immers Feyenoord 5,00 26 Middenveld
7 Mulder Feyenoord 5,00 23 Doel
8 Schaken Feyenoord 5,00 30 Aanval
9 Martins Indi Feyenoord 5,00 21 Verdediging
10 Janmaat Feyenoord 5,00 23 Verdediging
11 Mathijsen Feyenoord 4,00 32 Verdediging
http://www.vi.nl/Gillette-Pro-Klassement.htmquote:Op zondag 20 januari 2013 20:17 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze cijfers? Immers een 5,0. Veels te hoog nog voor die idioot.
En dat is een hele prestatie!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef ValHallen het volgende:
Vond Schaken eigenlijk veruit de slechtste man van het veld.
Is al de tweede keer dat hij zoiets achterlijks doet. Moet gewoon een sanctie op volgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik zie nu die penalty van Immers terug. Wtf die rebound.
Wat apart.
Als Feyenoord die fouten niet maakte, Immers binnen schoot en Schaken ook dan stond het 0-2.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij wacht altijd op de keeper bij een pingel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef yvette1982 het volgende:
Immers heeft zoals elke wedstrijd bewezen dat hij echt veel te veel kwaliteit tekort komt. Elke fatsoenlijke speler zou een hoek uitkiezen bij de 1-1 situatie. En elke normale voetballer zou de rebound van de pingel rustig met de binnenkant voet in de goal plaatsen.
Het hele seizoen zeg ik al dat die gast er niks van kan, voetballend voegt hij niks toe. Hij heeft alleen nog maar gescoord uit een paar pingels die er uit verdriet wel invielen en een paar goals tegen degradanten.
Wat 'als' jullie volgende week verliezen. Kom jij dan ook met dat 'als' gezeik?quote:
Ik kan me niet irriteren aan een post, sorry.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:22 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Wat 'als' jullie volgende week verliezen. Kom jij dan ook met dat 'als' gezeik?
Klaarblijkelijk irriteer jij je eraan, waarom zoek je het dan op door hier te kijken?
Hij schiet ze ook slecht in. In de pingelserie tegen Heerenveen dook de keeper in de hoek van Vilhena. Maar die bal was zo hard en zo goed in de hoek gemikt ingeschoten dat die bal onhoudbaar was. Immers schiet de bal veel te zacht en waardeloos geplaatst. Ook al zou hij niet wachten dan nog is zijn pingel waardeloos. En de rest van zijn spel sowieso.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het juist, hij wacht altijd op de keeper bij een pingel.
Keepers die hun vak niet serieus nemen hebben dat niet door. Iedere andere mongool wel.
Als je blijft staan heb je hem altijd.
Volgens mij was het een ajacied die hier begon met het "als-gezeik"quote:
Vlaar en El Ahmadi bovenaanquote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
De vraag is wel hoe je het dan precies moet gaan invullen zonder Immers. Want ja, hij maakt wel bijzonder veel meters.
Het is gewoon zonde dat zo'n El Ahmadi nu op de bank in Engeland zit te verpieteren. Iedereen met dat gegeil op Guidetti. Als je me zou vragen wie van de 4 (El Ahmadi, Guidetti, Bakkal, Vlaar) ik graag zou terugwillen zou Guidetti onderaan eindigen.
Grote jongen hoor!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan me niet irriteren aan een post, sorry.
Ik heb het dan ook tegen hem.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Maraten het volgende:
[..]
Volgens mij was het een ajacied die hier begon met het "als-gezeik"
El Ahmadi's aandeel in vorig seizoen werd onderschat inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
De vraag is wel hoe je het dan precies moet gaan invullen zonder Immers. Want ja, hij maakt wel bijzonder veel meters.
Het is gewoon zonde dat zo'n El Ahmadi nu op de bank in Engeland zit te verpieteren. Iedereen met dat gegeil op Guidetti. Als je me zou vragen wie van de 4 (El Ahmadi, Guidetti, Bakkal, Vlaar) ik graag zou terugwillen zou Guidetti onderaan eindigen.
Nog te hoog ook. Was echt heeeeeeeeeeel slecht.quote:
Ja tering. Logisch als je Pellé in de spits hebt staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
Conclusie: Die als-verhalen doen er niet toe. Ajax heeft gewoon met 3-0 gewonnen. Klaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Feyenoord die fouten niet maakte, Immers binnen schoot en Schaken ook dan stond het 0-2.
Domme mongool dat ben je
Dan heb ik liever iemand zoals Bakkal die minder meters maakt. Die wel beter kan voetballen, het voetbal zal zonder houten klaas stukken beter gaan. Plus een type Bakkal gaf vaker assists en scoorde in belangrijke wedstrijden.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum voor 5 miljoen overnemen?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand zoals Bakkal die minder meters maakt. Die wel beter kan voetballen, het voetbal zal zonder houten klaas stukken beter gaan. Plus een type Bakkal gaf vaker assists en scoorde in belangrijke wedstrijden.
Ik zou nog liever een Vilhena op de plek van Lex willen, dat zou voetballend enorm schelen. Misschien zou je zelfs voor volgend seizoen gewoon een goede tien moeten zoeken die betaalbaar is.
Misschien wil Wijnaldum wel weer terug naar Feyenoord, de vraag is of Feyenoord hem nog terug wiltquote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dan heb ik liever iemand zoals Bakkal die minder meters maakt. Die wel beter kan voetballen, het voetbal zal zonder houten klaas stukken beter gaan. Plus een type Bakkal gaf vaker assists en scoorde in belangrijke wedstrijden.
Ik zou nog liever een Vilhena op de plek van Lex willen, dat zou voetballend enorm schelen. Misschien zou je zelfs voor volgend seizoen gewoon een goede tien moeten zoeken die betaalbaar is.
"Goede tien" + "betaalbaar" == ........quote:Op zondag 20 januari 2013 20:35 schreef yvette1982 het volgende:
Misschien zou je zelfs voor volgend seizoen gewoon een goede tien moeten zoeken die betaalbaar is.
Die is geen 5 miljoen waard, hoogstens 5 ton. Bovendien vind ik hem ook niet zo heel goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wijnaldum voor 5 miljoen overnemen?
Je hebt ook Pelle gevonden die betaalbaar en goed is.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Goede tien" + "betaalbaar" == .........
Vrouwen.
Een Overtoom misschien. Niet heel goed, maar beter dan een Immers.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Goede tien" + "betaalbaar" == .........
Vrouwen.
Johquote:Op zondag 20 januari 2013 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Conclusie: Die als-verhalen doen er niet toe. Ajax heeft gewoon met 3-0 gewonnen. Klaar.
Die maakt veel meters dus nee, het zijn ook allemaal verkeerde metersquote:Op zondag 20 januari 2013 20:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wijnaldum voor 5 miljoen overnemen?
Achahbar gaat het niveau nooit halen als spits. Als vleugel durf ik ook te betwijfelen overigens.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Die Achahbar gaat ook gewoon pleite op deze manier. Ziet weer de hele wedstrijd Schaken de ene na de andere actie uithalen waar een downpatient zich nog voor zou schamen terwijl hij de hele winterstop is klaargestoomd om op rechtsbuiten te spelen vandaag.
Kunnen we over 5 jaar weer roepen dat een geweldige speler weer voor een appel en een ei is verkocht.
Die had een 2 in het Gillette Pro Klassement deze speelrondequote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die maakt veel meters dus nee, het zijn ook allemaal verkeerde meters
Ja doodzonde, terwijl Schaken al oud is en nooit beter zal worden, eerder slechter. Zet hem anders op de positie van Immers.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Die Achahbar gaat ook gewoon pleite op deze manier. Ziet weer de hele wedstrijd Schaken de ene na de andere actie uithalen waar een downpatient zich nog voor zou schamen terwijl hij de hele winterstop is klaargestoomd om op rechtsbuiten te spelen vandaag.
Kunnen we over 5 jaar weer roepen dat een geweldige speler weer voor een appel en een ei is verkocht.
Klopt, voor de winterstop kon Schaken nog het excuus hebben van zijn liezen. Nu zal hij gewoon eerlijk moeten beseffen dat het zijn chronisch gebrek aan talent en zelfoverschatting is. Sinds zijn nieuwe contract en oranje bakt hij er weinig meer van. Achabar heeft niet voor niets jarenlang gepresteerd bij de jeugd van feyenoord en oranje.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Caland het volgende:
Kan hij niet op '10'? Zal wel beter zijn dan Immers toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar gaat het niveau nooit halen als spits. Als vleugel durf ik ook te betwijfelen overigens.
Erg zonde want zijn balcontrole is van een geweldig niveau. Bovendien passeert hij makkelijk zijn mannetje. Maarja rendement he...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar gaat het niveau nooit halen als spits. Als vleugel durf ik ook te betwijfelen overigens.
Rendement? Hoe kun je daarover praten met die paar invalminuutjes van hemquote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Erg zonde want zijn balcontrole is van een geweldig niveau. Bovendien passeert hij makkelijk zijn mannetje. Maarja rendement he...
Ja sommige spelers hebben tijd nodig en vertrouwen. Als je Achahbar ook eens 10 wedstrijden laat staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Erg zonde want zijn balcontrole is van een geweldig niveau. Bovendien passeert hij makkelijk zijn mannetje. Maarja rendement he...
Daarom op 10 proberen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of hij het daar met zijn fysiek op dit moment gaat redden. Ik zou hem eerst een tijdje op de vleugel aanzien. Dat is nu toch ook al niet al te best.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kan hij niet op '10'? Zal wel beter zijn dan Immers toch?
Voordeel is dat Schaken weer een Schildertje als tegenstander heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Caland het volgende:
Ach, waar hebben we het ook over. Volgende week staan Immers en Schaken gewoon weer basis.
Daarom is het goed hem een kans te geven. Ik vrees er echter voor, had ik er bij moeten zetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rendement? Hoe kun je daarover praten met die paar invalminuutjes van hem
Schilder en Blind, veel maakt het niet uit.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voordeel is dat Schaken weer een Schildertje als tegenstander heeft.
Sowieso wel een erg goed gevoel over die wedstrijd vreemd genoeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:49 schreef SjaakBauer het volgende:
Zul je zien dat Schaken volgende week net zo goed speelt als vorig jaar tegen Twente
Heeft meer te maken met Twente in uitwedstrijden denk ik. Vooral in toppers komen ze erg laf.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso wel een erg goed gevoel over die wedstrijd vreemd genoeg.
jaar lang onverslagen in de kuip dat zal het zijn denk ikquote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft meer te maken met Twente in uitwedstrijden denk ik. Vooral in toppers komen ze erg laf.
Paar jaar geleden wonnen we ook van Twente na een dramatische klassieker.2e seizoen van E. Koeman. Geweldige vrije trap van de Guzman toen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat over het algemeen altijd na een nederlaag. Met beide benen weer terug op aarde en dan er vol opklappen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die paar jaar terug stelde Twente nog niet zoveel voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:53 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Paar jaar geleden wonnen we ook van Twente na een dramatische klassieker.2e seizoen van E. Koeman. Geweldige vrije trap van de Guzman toen.
Nou, uit hadden we het altijd moeilijk, tegen vooral N'Kufo, ENgelaar en El Ahmadi, de jaren daarna ook altijd lastig. Thuiswedstrijden waren wij wel altijd goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:55 schreef Maraten het volgende:
[..]
Die paar jaar terug stelde Twente nog niet zoveel voor.
Dan was het denk ik 2-1 gebleven. Misschien was de laatste 10 minuten de hoop nog geweest op de 2-2. Na die misser was mijn vertrouwen ook weg.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat we nog een resultaat hadden gehaald als Lex die pingel wél had gemaakt?
Nee, we speelden gewoon te slecht. Toch mag je hem niet zo missen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat we nog een resultaat hadden gehaald als Lex die pingel wél had gemaakt?
Toen stond het al 3-0 hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Dan was het denk ik 2-1 gebleven. Misschien was de laatste 10 minuten de hoop nog geweest op de 2-2. Na die misser was mijn vertrouwen ook weg.
Dat is wel zo ja. Maar ik heb een beetje het gevoel dat iedereen Immers afzeikt omdat hij door het missen de complete uitslag verneukt heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:58 schreef Maraten het volgende:
[..]
Nee, we speelden gewoon te slecht. Toch mag je hem niet zo missen.
Fuck ja.quote:
Gezellig hier he bij de Feyenoordersquote:
Volgens mij tikt Van Rhijn zijn hak aan, niet heel handig verdedigd.quote:
Dat weten we nou wel en niemand zegt dat het wel een penalty was.quote:
Ik kon altijd al rustig heir posten.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Gezellig hier he bij de Feyenoorders
Vond het geen pingel. Al had Van Rhijn al eerder rood moeten hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij tikt Van Rhijn zijn hak aan, niet heel handig verdedigd.
Ja die slaande beweging, is me ontgaan/quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Vond het geen pingel. Al had Van Rhijn al eerder rood moeten hebben.
Valencia Real is net begonnenquote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kon altijd al rustig heir posten.
Maar de avond is ook saai. Zit nu ook maar Studio Voetbal van vorig week terug te kijken
Wel grappig dat die Van Rhijn zich helemaal gek laat maken door zo'n broekie.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Vond het geen pingel. Al had Van Rhijn al eerder rood moeten hebben.
Welke? Ik heb het over een pittige overtreding rond de 48ste minuut. Bal was allang weg toen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja die slaande beweging, is me ontgaan/
oh. Die heb ik dan ook gemist, even terugkijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke? Ik heb het over een pittige overtreding rond de 48ste minuut. Bal was allang weg toen.
Je kan bijna nooit één iemand de schuld geven. De pingel was tekenend, maar Immers had gewoon de hele wedstrijd niks toe te voegen. Er komt geen fatsoenlijke steekbal van die vent en mist rendement.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Maar ik heb een beetje het gevoel dat iedereen Immers afzeikt omdat hij door het missen de complete uitslag verneukt heeft.
Geen idee welke minuut exact. Was vlak na rust.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
oh. Die heb ik dan ook gemist, even terugkijken.
Tegen de 'kleintjes' is het een nuttige speler.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef Maraten het volgende:
[..]
Je kan bijna nooit één iemand de schuld geven. De pingel was tekenend, maar Immers had gewoon de hele wedstrijd niks toe te voegen. Er komt geen fatsoenlijke steekbal van die vent en mist rendement.
Pelle is de hele wedstrijd ook niet gezien. Als je dan met een 3-0 achterstand zo'n onzekere jongen zo'n belangrijke penalty geeft kan het misgaan ja. Immers de grote man Pelle kijkt mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen de 'kleintjes' is het een nuttige speler.
Maar met Immers zal je nooit verder komen voetballend.
in samenvatting EL zit ie niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee welke minuut exact. Was vlak na rust.
Pelle is geen penaltynemer. Dat je hem vandaag niet hebt gezien is ook totaal niet zijn schuld.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Pelle is de hele wedstrijd ook niet gezien. Als je dan met een 3-0 achterstand zo'n onzekere jongen zo'n belangrijke penalty geeft kan het misgaan ja. Immers de grote man Pelle kijkt mee.
dat schoppen tegen het been?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Welke? Ik heb het over een pittige overtreding rond de 48ste minuut. Bal was allang weg toen.
Ik zeg ook niet dat Pelle de penalty moet nemen maar Lex wmb ook niet. Hij is veel te onzeker. Verder had Pelle zich de rest van de wedstrijd wel moeten laten zien. Hij is juist degene die Feyenoord kan opzwepen gezien 'de flow' waarin hij zit.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Pelle is geen penaltynemer. Dat je hem vandaag niet hebt gezien is ook totaal niet zijn schuld.
Wat een hoop onzin zeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Pelle de penalty moet nemen maar Lex wmb ook niet. Hij is veel te onzeker. Verder had Pelle zich de rest van de wedstrijd wel moeten laten zien. Hij is juist degene die Feyenoord kan opzwepen gezien 'de flow' waarin hij zit.
Dat is dan ook een jodenzender.quote:
Dus jij denkt dat Pelle totaal geen invloed heeft op de manier waarop Feyenoord die dag speelt? Oké.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin zeg.![]()
Wat moet hij doen dan, de ballen bij de verdediging gaan ophalen.
Het werd gelijk al duidelijk, continue een die hem in zijn anus stond te boren en continue een iemand die er precies voor stond (Poulsen) af en toe zelfs 3 man om hem heen. Schaken en Immers konden niets met de ruimte dus was het bagger.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:12 schreef Equites het volgende:
Ajax heeft Pelle op een eiland gezet. Wtf moest hij doen.
Een spits is nou eenmaal afhankelijk van de aanvoer. Is die er niet of nauwelijks dan zal hij dus ook nooit goed kunnen spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Pelle totaal geen invloed heeft op de manier waarop Feyenoord die dag speelt? Oké.
Naja 3-0 yolo have fun in de EL
Lamporuquote:Op zondag 20 januari 2013 21:13 schreef Grifte het volgende:
Wie gaat nu de penalties nemen dan, Vilhena? Of De Vrij.
Mulder en dan snel terugrennen naar het doel he.quote:
Hoezo niet Pelle, die kan toch ook prima een bal trappen. Slechter dan Immers kan niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
Vilhena lijkt mij de meest logische keuze voor de pingels.
Vind ik ook, doet het bij Oranje onder 17 ook? En overige jeugdteams?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
Pelle kan geen penalty's nemen, zegt hij zelf.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo niet Pelle, die kan toch ook prima een bal trappen. Slechter dan Immers kan niet.
Zegt zelf dat hij geen penalty's wil nemen omdat hij ze maar op 1 manier kan nemen (Panenka)quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoezo niet Pelle, die kan toch ook prima een bal trappen. Slechter dan Immers kan niet.
Ja me reet, dan gaat ie maar oefenen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zegt zelf dat hij geen penalty's wil nemen omdat hij ze maar op 1 manier kan nemen (Panenka)
Verkeerde topic?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:20 schreef Equites het volgende:
http://www.goal.com/nl/ne(...)t-aanbod-galatasaray
Wat de fuckEeuwig zonde dit.
die heeft het zelfvertrouwen er wel voor, speelde goed vandaag net als Boetiusquote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef Caland het volgende:
In de tijd dat jij dit typte heeft hij je moeder/vrouw/vriendin gescoordquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
In de tijd dat jij dit typte heeft hij je moeder/vrouw/vriendin gescoord
Denk dat de Vrij wel een goede optie is. Anders Vilhena.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef jakees het volgende:
BMI vond ik nog wel de allerslechtste vandaag. Wat een zenuwen zaten er in het team. De internationals waren nog het slechtst. BMI, Matthijsen en Janmaat. De Vrij ging wel.
Voor de penalties zat ik aan Janmaat te denken maar een echte penaltynemer hebben we niet terwijl we er regelmatig 1 krijgen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je het op het veld niet meer waar kunt maken. Maar goed dat hij een meerjarige contract heeft gekregen deze superspitsquote:Op zondag 20 januari 2013 21:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
14 goals niets mis mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je het op het veld niet meer waar kunt maken. Maar goed dat hij een meerjarige contract heeft gekregen deze superspits.
Op eriksen en Fischer kan je ook geen winst maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef tammepiet het volgende:
Pelletje kan je geen winst meer op maken. Over een jaar verguisd.
Eén mindere wedstrijd kan gebeuren toch? Zeker aangezien Alderweireld en Moisander prima stonden te verdedigen. Ze wonnen bijna elk kopduel met Pelle. Over de grond kreeg Pelle nauwelijks ballen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:51 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je het op het veld niet meer waar kunt maken. Maar goed dat hij een meerjarige contract heeft gekregen deze superspits.
Is ook niet de bedoeling om op hem winst te maken. Je hebt nu gewoon duidelijkheid qua positieinvulling + speelwijze voor de komende jaren, wat de afgelopen transferperiodes/seizoenen steeds een heikel punt was, oa met Dinamo en Praag debacles als gevolg. In de jeugd loopt voorlopig nog niets rond op de spitspositie, maar al te meer op verdedigings- en middenveldvlak, daar moeten de transferklappers komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:54 schreef tammepiet het volgende:
Pelletje kan je geen winst meer op maken. Over een jaar verguisd.
Er serieus op ingaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling om op hem winst te maken. Je hebt nu gewoon duidelijkheid qua positieinvulling + speelwijze voor de komende jaren, wat de afgelopen transferperiodes/seizoenen steeds een heikel punt was, oa met Dinamo en Praag debacles als gevolg. In de jeugd loopt voorlopig nog niets rond op de spitspositie, maar al te meer op verdedigings- en middenveldvlak, daar moeten de transferklappers komen.
True. Dolde maar wat topspits in wording.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is ook niet de bedoeling om op hem winst te maken. Je hebt nu gewoon duidelijkheid qua positieinvulling + speelwijze voor de komende jaren, wat de afgelopen transferperiodes/seizoenen steeds een heikel punt was, oa met Dinamo en Praag debacles als gevolg. In de jeugd loopt voorlopig nog niets rond op de spitspositie, maar al te meer op verdedigings- en middenveldvlak, daar moeten de transferklappers komen.
Het krediet van Immers zou nu onderhand wel op moeten geraken onderhand.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:34 schreef Lastpost het volgende:
Vormer heeft een prima trap, kan ook de corners redelijk nemen én ook nog eens vrije trappen fatsoenlijk raken. Ideale sub-reden om Immers te laten verkassen naar de bank.
Immers speelt volgende week gewoon weer hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het krediet van Immers zou nu onderhand wel op moeten geraken onderhand.
Ik ben benieuwd volgende week, er moet dan echt uit een ander vaatje getapt worden.
Zeker als je bedenkt dat het voor de winterstop ook niet best was, maar de tenauwernood behaalde winst tegen Ado en Groningen camoufleerde het matige spel een beetje.
Koeman kan flink gaan puzzelen komende week.
Ik ben er ook een beetje bang voor .quote:Op zondag 20 januari 2013 22:06 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Immers speelt volgende week gewoon weer hoor.
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:13 schreef Oleeeh het volgende:
Wat vindt men er hier van?
Douglas gewoon in Oranje?
Veel.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Feyenoord te maken?
Want wij krijgen daar geld voor of hoe moet ik het zien?quote:
Vanaf de zijkant.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef Oleeeh het volgende:
Omdat Louis gecharmeerd is van jullie verdedigers.
Dus ik heb het nu over Douglas. Hoe kijken jullie daar tegen aan?
twitter:Ego2nl twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:02:43Toch hing er vanmiddag een briljant doek in het stadion! #020FEY http://t.co/7y7CPdi3
reageer retweet
Wat staat er?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
twitter:Ego2nl twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:02:43Toch hing er vanmiddag een briljant doek in het stadion! #020FEY http://t.co/7y7CPdi3[ afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jozef, Hein en Kohen groeten godenzonen
quote:Jozef Heyn en Koohen (JHK) Groet godenzonen
“jozeF hEYn EN kOOhen gRoet goDenzonen!
= FEYENOORD
Mike en Nick Hams zijn inmiddels ondergedoken en familie krijgt politie in de straat.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:28 schreef rdwilbrink het volgende:
is er al meer bekend over die gasten uit zwijndrecht
jozeF hEYn EN kOOhenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
twitter:Ego2nl twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:02:43Toch hing er vanmiddag een briljant doek in het stadion! #020FEY http://t.co/7y7CPdi3[ afbeelding ] reageer retweet
Die letters zijn zelfs in het rood gemarkeerd hoor ik net, kan ik helaas met een redelijke kleurenblindheid niet onderscheiden op die fotoquote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
jozeF hEYn EN kOOhen
gRoeten
goDenzonen
Lekker voor ze.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Mike en Nick Hams zijn inmiddels ondergedoken en familie krijgt politie in de straat.
Die zien we nooit meer te-rug.
Dat is nou ludiek.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
jozeF hEYn EN kOOhen
gRoeten
goDenzonen
Nee, groot deel van de eerste helft. Wel geniaal natuurlijk, zij in het holst van de nacht een lullig foto'tje maken waarvoor ze onder moeten duiken. Wij hangen het gewoon in een stadion met 50.000 man erom heenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Haha, heeft dat spandoek heel de wedstrijd gehangen?
Die foto is zelfs dinsdagnacht ofzo genomen, niet eens op de zaterdagquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Nee, groot deel van de eerste helft. Wel geniaal natuurlijk, zij in het holst van de nacht een lullig foto'tje maken waarvoor ze onder moeten duiken. Wij hangen het gewoon in een stadion met 50.000 man erom heen
mooi man hahaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:39 schreef elCholo het volgende:
[..]
jozeF hEYn EN kOOhen
gRoeten
goDenzonen
Je moet ook wel gek zijn om met zijn tweeën daar heen te gaan, foto maken en direct te tweeten.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die foto is zelfs dinsdagnacht ofzo genomen, niet eens op de zaterdag
Ja maar dan wel later publiceren zodat het extra gek lijkt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet ook wel gek zijn om met zijn tweeën daar heen te gaan, foto maken en direct te tweeten.
Dat altijdquote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
En ook nog eens de Joden Hebben Kankah
Sneue actie.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dan wel later publiceren zodat het extra gek lijkt.
Ik weet het. Ontzettend gekke actie van zequote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Die foto is zelfs dinsdagnacht ofzo genomen, niet eens op de zaterdag
Erg "stoere" boys ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je moet ook wel gek zijn om met zijn tweeën daar heen te gaan, foto maken en direct te tweeten.
Ach, ik kan het wel waarderen dat soort acties.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Erg "stoere" boys ja.
Kneusjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Gijs stond er ook binnen vijf minuten meteen groep.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, ik kan het wel waarderen dat soort acties.Was dat serieus ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dacht dat dat een grapje was.
Nouja eigen schuld dikke bult.![]()
Er hebben zelfs de gehele dag busjes ME gestaan en stillen in die wijk rondgelopen begreep ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Was dat serieus ja?![]()
Dacht dat dat een grapje was.
Nouja eigen schuld dikke bult.
Mooi man haha, dat zal ze leren.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben zelfs de gehele dag busjes ME gestaan en stillen in die wijk rondgelopen begreep ik.
Wat ik al zei niet echt handig om dat te doen als je uit Zwijndrecht komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mooi man haha, dat zal ze leren.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Er hebben zelfs de gehele dag busjes ME gestaan en stillen in die wijk rondgelopen begreep ik.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Gijs stond er ook binnen vijf minuten meteen groep.
Ik ook wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Ach, ik kan het wel waarderen dat soort acties.
goede reden voor ze om optepleuren naar 020quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat ik al zei niet echt handig om dat te doen als je uit Zwijndrecht komt.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Briljant spandoek.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:35 schreef Grifte het volgende:
Was vandaag niet echt jouw dag he?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Had mooi geweest als die de boer een stuk glas van 't dak in z'n nek had gehad.
idiootquote:Op zondag 20 januari 2013 23:52 schreef De_Pel het volgende:
Had mooi geweest als die de boer een stuk glas van 't dak in z'n nek had gehad.
Tsja, als die aRENa was ingestort had ik het ook best geestig gevondenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Skol het volgende:
Kunnen Feyenoorders nou echt niet de grap inzien van die ludieke actie met het standbeeld? Kom op, als je het relativeert, is toch best geestig.
Handen af van Coen. Dat het 'clubicoon' van hullie zijn carriere afsloot bij ons kunnen wij niks aan doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Skol het volgende:
Kunnen Feyenoorders nou echt niet de grap inzien van die ludieke actie met het standbeeld? Kom op, als je het relativeert, is toch best geestig.
Haha hoe haal ik het ook in me hoofd. Was even vergeten dat Feyenoord-supporters zichzelf iets te serieus nemen. Sorry!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Handen af van Coen. Dat het 'clubicoon' van hullie zijn carriere afsloot bij ons kunnen wij niks aan doen.
Mwoah, ik vind de actie op Moulijn ook iets te ver gaan, maar die reactie die daarna volgde over huis in de fik steken, opzoeken en in elkaar meppen en dat soort ongein is natuurlijk alleen maar weggelegd voor droeftoeters van de bovenste plank.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha hoe haal ik het ook in me hoofd. Was even vergeten dat Feyenoord-supporters zichzelf iets te serieus nemen. Sorry!
Ach, hoe vind je het als we een shirt bij (uh.. god, hoe heet die godsbejaarde veldgozer van 020 ook alweer die toen overleed? Harms ofzo?) op z'n graf leggen, foto van maken etc? Het is gewoon respectloosquote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha hoe haal ik het ook in me hoofd. Was even vergeten dat Feyenoord-supporters zichzelf iets te serieus nemen. Sorry!
Och, ik vind het wel geinig hoor. Een stoere foto plaatsen en vervolgens ondergedoken zitten en de hele familie die politiebescherming krijgt. Iets met wie de bal kaatst.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:58 schreef Skol het volgende:
[..]
Aan deze post te zien heeft de puppy van de buren meer verstand dan jij.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tsja, als die aRENa was ingestort had ik het ook best geestig gevonden
M'n buren hebben geen hondenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:01 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Aan deze post te zien heeft de puppy van de buren meer verstand dan jij.
eh,neequote:Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef elCholo het volgende:
Mooiste is dat die op dat aandoenlijke tifo vakkie hangt.
Een flatje in de Bijlmer is misschien wel wat voor ze, lekker dicht bij hun cluppie.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef elCholo het volgende:
[..]
Ik ook wel.
Al hebben deze pikkies deze actie een beetje verkeerd ingeschat![]()
Ik denk dat een verhuizing naar een ander deel van het land, een serieuze optie wordt voor gezin Hams. Mooi staartje van het verhaal.
Ha! Je kent hem wel! Harms idd, niet direct laten merken hoor! Ach beetje plagen over en weer moet kunnen. Gelijk met een hele groep in ze straat gaan staan is wel erg sneu. Kijk mij boeit het niet hoor, 2 van die bakkerszonen uit zo'n troosteloos arbeidersdorp Zwijndrecht. Gaat mij erom dat het redelijk lachwekkend is als mensen helemaal doordraven in iets wat totaal geen waarde heeft; supportersschap.quote:Op maandag 21 januari 2013 00:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, hoe vind je het als we een shirt bij (uh.. god, hoe heet die godsbejaarde veldgozer van 020 ook alweer die toen overleed? Harms ofzo?) op z'n graf leggen, foto van maken etc? Het is gewoon respectloos
Ik zeg puppy, dat is enkelvoud. Jij zegt honden, dat is meervoud.quote:
Is zover ik weet niet gebeurt hoor..quote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef Skol het volgende:
[..]
Ha! Je kent hem wel! Harms idd, niet direct laten merken hoor! Ach beetje plagen over en weer moet kunnen. Gelijk met een hele groep in ze straat gaan staan is wel erg sneu. Kijk mij boeit het niet hoor, 2 van die bakkerszonen uit zo'n troosteloos arbeidersdorp Zwijndrecht. Gaat mij erom dat het redelijk lachwekkend is als mensen helemaal doordraven in iets wat totaal geen waarde heeft; supportersschap.
Asjeblieft, ben je graag van dienstquote:Op maandag 21 januari 2013 00:03 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik zeg puppy, dat is enkelvoud. Jij zegt honden, dat is meervoud.
En ik had het over mijn buren. Maar bedankt voor je post. Nu weet ik het zeker.
Zijn geen kleuters, ze halen een wel een kinderachtige grap uit en kunnen een reactie verwachten. De uitslag van vandaag zal niet bijdragen aan de vergevingsgezindheid van menig Feyenoorder.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:55 schreef Skol het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |