quote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha ja, net zoals vorig seizoen toen ze 14 keer op rij wonnen. Toen was het ook eigenlijk niets. Seizoen daarvoor ook al niet.
Ajax is altijd niets toch?
Janmaat stond verkeerd te dekken bij die eerste goal, daarna wel redelijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:50 schreef Equites het volgende:
[..]
Janmaat speelde ook een prima wedstrijd hoor. Bleef met passjes strooien.
Ik vond Ajax vandaag heel goed, zal ik wel een kk lul zijn volgens iedereen hier. Maar zelfs met 10 man hadden ze zwaar overwicht en je zag gewoon de rust en een systeem in dat team. Dat kan Feyenoord ook best! Maar vandaag ff niet (en niet met immersquote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Haha ja, net zoals vorig seizoen toen ze 14 keer op rij wonnen. Toen was het ook eigenlijk niets. Seizoen daarvoor ook al niet.
2x een fout binnen het kwartier, van je eigen kracht moet je het hebbenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm. Ajax had al binnen het kwartier 2-0 kunnen maken, Fischer kon nog in de eerste helft een hattrick maken.
Het is in balbezit niet slecht maar ze creëren vrij weinig.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:52 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik vond Ajax vandaag heel goed, zal ik wel een kk lul zijn volgens iedereen hier. Maar zelfs met 10 man hadden ze zwaar overwicht en je zag gewoon de rust en een systeem in dat team. Dat kan Feyenoord ook best! Maar vandaag ff niet (en niet met immers)
3-0quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Die twee gasten die dat Ajax-shirt om het beeld van Moulijn hebben gedaan zijn inmiddels hun huis uit gevlucht en hebben hun facebook accountjes verwijderd.![]()
Iets met joden en weglopen.
Die sliding sloeg nergens op. Hij had door moeten lopen.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Janmaat op de achtergrond![]()
![]()
Die actie van Eriksen was volgens mij weinig faal van Feyenoord. Ik kan het mishebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
2x een fout binnen het kwartier, van je eigen kracht moet je het hebben![]()
Elke keer dat Ajax wint was het gewoon de tegenstander die slecht wasquote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oud nieuws Matsoe. Ze zijn zelf naar het bureau gegaan. Familie ondergedoken, politie in de straat aldaar.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
Die twee gasten die dat Ajax-shirt om het beeld van Moulijn hebben gedaan zijn inmiddels hun huis uit gevlucht en hebben hun facebook accountjes verwijderd.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:53 schreef Caland het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Het ging toch over hoe ze spelen? Niet of ze winnen. Ze spelen gewoon slecht, afhankelijk van fouten van de tegenstander.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ook niet echt handig als je uit Zwijndrecht komt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oud nieuws Matsoe. Ze zijn zelf naar het bureau gegaan. Familie ondergedoken, politie in de straat aldaar.
Jezusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Oud nieuws Matsoe. Ze zijn zelf naar het bureau gegaan. Familie ondergedoken, politie in de straat aldaar.
is al gepost.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef S0nic het volgende:
twitter:Koeman1963 twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:42:26Vanwege de weersomstandigheden #Studio Voetbal afgezegd! In Rdam het verlies verwerken @Feyenoord reageer retweet
Uit de hand gelopen grap dusquote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Over die andere wedstrijden zeg ik niks maar je kan ook toegeven dat het blunders waren die de tegengoals veroorzaakten. Dan zeg ik ook niks over de rest van het spelbeeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Elke keer dat Ajax wint was het gewoon de tegenstander die slecht was. Puur toeval dat PSV, Twente en Feyenoord allemaal een 'Off-day' tegen Ajax hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |