Ajax speelt het beste voetbal in Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het ging toch over hoe ze spelen? Niet of ze winnen. Ze spelen gewoon slecht, afhankelijk van fouten van de tegenstander.
Al jaren niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajax speelt het beste voetbal in Nederland.
Gelukkig niet ;pquote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof Merthe overleden is.
Wat een gek is het ookquote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Happel het volgende:
twitter:superguidetti twitterde op zondag 20-01-2013 om 19:40:45So what we lost today ! Still I'm Feyenoord till I die !!!! http://t.co/9jgHFyoP reageer retweet
quote:
Na 17 andere eredivisie ploegen ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.quote:
Voor wat het waard is.. Maar hij is wel 2 keer kampioen geworden, dat is zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds Frank de Boer juist al jaren weer wel.
Ajax is Barcelona in het klein, 90 minuten balbezit alleen 80 meter dichter bij eigen goal.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.
Dat is geen antwoord op mijn vraag, ik vraag wie er beter voetbalspeelt dan ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 19:58 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Achterin de bal rondspelen is geen goed voetbal maar daar denken jullie in amsterdam helaas anders over.
Wie hier beweert dat? Of zijn het je eigen hersenscheten?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, Ajax is afhankelijk van fouten en toevallig maken tegenstanders nou net steeds fouten tegen Ajax.
Ik hoop dat Sleeghers volgend seizoen kan aansluiten alleen is hij wel een klein ventje.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
Mag toch hopen dat je nog van Immers af kunt raken deze zomer, lekker Vilhena daar. Vormer/Singh/Sleegers/Aanwinst dan naast Clasie.
Gefeliciteerd, van Nederlandquote:Op zondag 20 januari 2013 19:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik wil Achahbar er wel eens zien.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Grifte het volgende:
Mag toch hopen dat je nog van Immers af kunt raken deze zomer, lekker Vilhena daar. Vormer/Singh/Sleegers/Aanwinst dan naast Clasie.
en ik heb geen zin om alle clubs op te noemenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag, ik vraag wie er beter voetbalspeelt dan ajax
Ja want zelf kunnen ze niets creeeren. Lekker afbraak voetbalquote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef Kopsterk het volgende:
Ja, Ajax is afhankelijk van fouten en toevallig maken tegenstanders nou net steeds fouten tegen Ajax.
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:59 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Wie hier beweert dat? Of zijn het je eigen hersenscheten?
Ok, en dodespelmomenten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vandermar, maar ik moet er ook niet op ingaan inderdaad. Door de frustratie zijn de meeste Feyenoorders hun objectiviteit een beetje kwijt.
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
en ik heb geen zin om alle clubs op te noemen
ja ik dacht dat Achahbar ook vleugek kon spelen ? Kunnen we Schaken ook verkopen/slijten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil Achahbar er wel eens zien.
Een middenveld met Vormer én Clasie gaat ook niet werken.
Ja, dan krijg je af en toe ook wedstrijden dat je door de ondergrens gaat door een onervaren middenveld. Maar alles beter dan het hele seizoen tegen die houthakker aankijken.
Ik zeg dat niet hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dan krijg je af en toe ook wedstrijden dat je door de ondergrens gaat door een onervaren middenveld. Maar alles beter dan het hele seizoen tegen die houthakker aankijken.
Ja, maar zoals ik al zei komen die twee non-talenten altijd als eerste op Koeman's lijstje te staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik dacht dat Achahbar ook vleugek kon spelen ? Kunnen we Schaken ook verkopen/slijten.
Praten over objectiviteit in combinatie met voetbal. Dat is per definitie onmogelijk. Bovendien is het nogal vreemd dat je je mening over ajax nou net hier in het Feyenoord topic deponeert.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat zou ik ook graag willen zien, zo speelden ze ook al vandaag na de Fernandez-wissel.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Grove fouten dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
In feite is 99% van de doelpunten gevolg van een fout toch?
AZquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.
En Zwollequote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat. Op basis van gisteren zeker?
Nee hoor, ik moes hem al veel eerder nietquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenErgens wel zielig voor die knaap.
Nah, op basis van de laatste jaren. Ook voordat ze erin gingen speelden ze al goed voetbalquote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit jaar niet, hebben ze te weinig kwaliteit voor. Belachelijke stelling ook als 1 speler verantwoordelijk is voor 60% van de doelpuntenquote:
Hij laat niets zien waarom ik ook medelijden zou moeten hebben. Volwassen vent, speelt ogenschijnlijk zonder bezieling, zonder plezier, te weinig actieve inzet, meer lopen om het lopen, nonchalant, enz enz...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Immers heeft het vandaag echt helemaal verknalt he bij iedereenErgens wel zielig voor die knaap.
Het laatste half uur kwam Ajax met 10 man te staan, anders was het wellicht wel 4-0 geworden. Ik vind het wel een knappe prestatie van Ajax dat ze met een man minder zo makkelijk overeind bleven, Feyenoord heeft sindsdien geen enkele kans gehad (op de penalty & rebound na)quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was gewoon een dramatisch slechte wedstrijd van beide kanten, dan moeten Ajacieden niet doen alsof ze oogstrelend voetbal hebben gespeeld. Al was de overwinning volledig terecht.
Ik hoo pdat je sarcastisch bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:04 schreef vandermar het volgende:
De Graafschap speelde vorig seizoen nog beter voetbal dan ajax de afgelopen 3 seizoenen.
Ja, in de eredivisie ben je zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou bijna Heracles nog zeggenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een onzin, zeg het eens eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |