Die reboundquote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat ligt aan instelling inderdaad
Die rebound wel, pure frustratie.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tweede helft feyenoord sterker?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Na de 1-0 tot de 30ste minuut en na de 2-0 wel. Tweede helft vond ik Feyenoord sterker. Feyenoord gaf gewoon twee keer het initiatief weg door een lullig tegendoelpunt.
Vandaag is de wedstrijd gespeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker oude koeien uit de sloot halenHet is allang geschiedenis man, waar bazel je over.
Die persoonlijke fouten kunnen ook komen door het spel van de tegenstander, voetbal is namelijk een spel van fouten.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Ja maar de oorzaak daarvan ligt niet in jullie oogstrelende spel maar in de persoonlijke fouten, wat ik in mijn post van zojuist beschreef.
Maar niet door gigantisch goed spel. Wel door het optimale rendement halen uit fouten van Feyenoord. En ja, dat is kwaliteit. Dat is volwassenheid. En dat is vooral een killersmentaliteit die Feyenoord mist.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch 3-0 geworden.
Hier in noord-oost Brabant zitten ook veel van jullie supporters. Toen ik 18 jaar geleden op de kleuterschool kwam was de helft een Ajax kind en de andere helft een Feyenoord kind. Psv kwam niet echt aan bod.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Haha.
Feyenoorders zitten verspreid over het hele land. Uit een onderzoek van Feyenoord zelf bleek niet zo heel lang geleden nog dat er in iedere gemeente in Nederland er tenminste één geregistreerde Feyenoordsupporter woont.
Ook komen er nog steeds iedere thuiswedstrijd Feyenoorders vanuit alle windstreken naar het stadion.
Ook het aandeel Feyenoorders in West-Brabant is behoorlijk groot trouwens.
Nee, dat Feyenoord geen landelijke aanhang meer zou hebben is echt grote onzin, maar dat weet jij zelf waarschijnlijk ook wel.
Wel aan concentratie en overtuigingquote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer hun tegenstander geen fouten maakt dan winnen ze niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Het was van beide kanten slecht.
Maar zij straffen de persoonlijke fouten genadeloos af. Dat is een kwaliteit.
Het scheelt ook wel dat zij geen grove fouten maakten, iets wat wij helaas wel deden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Het komt lamlendig over, dat bedoel ik. En het is inderdaad een kwaliteit als je dan toch in de wedstrijd zou kunnen komen. En dat lukt niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik denk nieteens dat het 'lamlendig' is. Het is gewoon een tekort aan kwaliteit bij Feyenoord. Teveel middelmatige spelers. Immers, Mulder (die pakt bijna nooit punten voor het team), Een verdediging vol met internationals die staat te spelen als FC Bal op 't dak 7 na een nachtje doorhalen enz. enz.
Dat is wel een goed plan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Immers heeft al gezegd dat iemand anders de volgende mag nemen.
wilde je zeggen van niet dan? neem de rebound van de penaltyquote:Op zondag 20 januari 2013 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mathijsen krijgt een te hoog salaris om op de bank te zettenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
En waarom staat die indi niet centraal?
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
Zoals die vrije trap bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 19:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die persoonlijke fouten kunnen ook komen door het spel van de tegenstander, voetbal is namelijk een spel van fouten.
Die neemt hij gewoon op een te moeilijke manier, hij overschat zichzelf. Als hij die bal gewoon op zijn voet laat vallen zit 'ie.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
wilde je zeggen van niet dan? neem de rebound van de penalty
Komende zomer terugsturen en zeggen dat ze kunnen fluiten naar hun miljoenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
Immers moet gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen worden. Ik zeg leen hem uit aan Den Haag.
Jij hebt het ook overleefd?quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die neemt hij gewoon op een te moeilijke manier, hij overschat zichzelf. Als hij die bal gewoon op zijn voet laat vallen zit 'ie.
Belachelijk, die gast was 2 jaar geleden al niks meer. Indi is een enorm talent en staat daar voor Jan lul op linksachter.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mathijsen krijgt een te hoog salaris om op de bank te zetten
Het is wel waar straks.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mathijsen krijgt een te hoog salaris om op de bank te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |