Tsjah. Als Immers er meteen die 1-1 inschiet krijg je een heel andere wedstrijd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef DorperTed. het volgende:
Voor de lol even de statistieken van vanmiddag gekeken, balbezit vrijwel gelijk, geslaagde passes vrijwel gelijk, aantal scoringsmogelijkheden gelijk. Hoe slecht je ook speelt als je die persoonlijke fouten niet maakt en die penalty erin schiet doe je het plots heel aardig. Hopen dat het volgende week andersom is.
Dat is ook een kwaliteit.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Muto het volgende:
Maar echt, Ajax was ook helemaal niet zo best. Maar ze pakken gewoon die momenten.
Ik denk nieteens dat het 'lamlendig' is. Het is gewoon een tekort aan kwaliteit bij Feyenoord. Teveel middelmatige spelers. Immers, Mulder (die pakt bijna nooit punten voor het team), Een verdediging vol met internationals die staat te spelen als FC Bal op 't dak 7 na een nachtje doorhalen enz. enz.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Als Immers er meteen die 1-1 inschiet krijg je een heel andere wedstrijd.
Nu loop je op lamlendige wijze de hele wedstrijd achter de feiten aan. En 'lamlendig' is nog steeds het eerste dat in me opkomt als ik er aan denk. Met die pingel en rebound als voorbeeld.
Zo gaat dat de laatste seizoenen bij ze.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef Muto het volgende:
Maar echt, Ajax was ook helemaal niet zo best. Maar ze pakken gewoon die momenten.
Het tekent de verandering in speelwijze, vorig jaar had ajax in beide wedstrijden veel meer balbezit en geslaagde passes.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja statistieken zeggen niet alles, dat blijkt maar weer.
huilenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo gaat dat de laatste seizoenen bij ze.
Nee, ik ben aan het leren, anders zou mijn boek nu onleesbaar zijn.quote:
Klopt. En daar ligt het aan. Immers schiet tegen de keeper, mist een pingel en schiet uit frustratie een rebound over.quote:
Ajax had toch het betere van het spel manquote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef DorperTed. het volgende:
Voor de lol even de statistieken van vanmiddag gekeken, balbezit vrijwel gelijk, geslaagde passes vrijwel gelijk, aantal scoringsmogelijkheden gelijk. Hoe slecht je ook speelt als je die persoonlijke fouten niet maakt en die penalty erin schiet doe je het plots heel aardig. Hopen dat het volgende week andersom is.
Maar dan moet je wel toeslaan, en dat laten we iedere keer na. Gelijk na die 1 0 moet je gewoon de gelijkmaker er inschieten, daar mag je niet falen..quote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef DorperTed. het volgende:
Lekker de bal achterin rondtikken en counteren, goed spel manquote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax had toch het betere van het spel man
Eerste goal van Fischer was niks counteren aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lekker de bal achterin rondtikken en counteren, goed spel man
Hey flapdrol, ik weet niet of je hebt zitten kijken maar dat tikken van jullie levert nauwelijks uitgespeelde kansen op.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Na de 1-0 tot de 30ste minuut en na de 2-0 wel. Tweede helft vond ik Feyenoord sterker. Feyenoord gaf gewoon twee keer het initiatief weg door een lullig tegendoelpunt.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee mooie persoonlijke fout....quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste goal van Fischer was niks counteren aan.
Nee, dat was een grove fout van Janmaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eerste goal van Fischer was niks counteren aan.
Uiteindelijk is het toch 3-0 geworden.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Hey flapdrol, ik weet niet of je hebt zitten kijken maar dat tikken van jullie levert nauwelijks uitgespeelde kansen op.
Dat ligt aan instelling inderdaadquote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef rdwilbrink het volgende:
De instelling was kut zoals die penalty
Lekker oude koeien uit de sloot halenquote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het toch 3-0 geworden.
Geflatteerd.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja maar de oorzaak daarvan ligt niet in jullie oogstrelende spel maar in de persoonlijke fouten, wat ik in mijn post van zojuist beschreef.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |