SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Tsunacon 2013
Tsunacon 2013 staat gepland op zondag 10 februari 2013, van 10:00 tot 20:00 in Erasmus Expo & Congrescentrum te Rotterdam.
Kaartjes
Beste nog niet bezoekers,
31 januari 2013 is de laatste dag dat je een kaartje voor Tsunacon kan bemachtigen. Er zijn maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij. Op is op! In combinatie met de Blokker dagkaarten biedt Tsunacon een goedkoop dagje uit voor elke fan van Japan! Herenig met je beste vrienden en ontmoet nieuwe vrienden! Veel plezier bij Tsunacon!
Easymodo, Arashimashou, Robin en Kyubei zijn aanwezig
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 20-01-2013 17:43:21 ]
Zet meteen de FOK!ers in dit topic die gaan erbijquote:Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik in de OP gezet(bij goed om te weten)
Oke, maar we zien elkaar daar dus om 10:00?quote:Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Heb ik in de OP gezet(bij goed om te weten)
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zet meteen de FOK!ers in dit topic die gaan erbij
In elk geval Easymodo, Arashimashou, Robin en ik
Heb ik erop gezetquote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
Op zondag 20 januari 2013 17:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weeniequote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Oke, maar we zien elkaar daar dus om 10:00?Helemaal super.
quote:Op zondag 20 januari 2013 17:43 schreef Kyubey het volgende:
My chuunibro's, hier nog een leuk gifje.Hotlinking nigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Weenie
Altijd fatsoen. Maar neger klinkt toch veel beter dan bijvoorbeeld zwarte.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:56 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Van mij mag je wel zeggen,als je maar fatsoen heb
ik ben er 1,dat weet jequote:Op zondag 20 januari 2013 17:58 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Altijd fatsoen. Maar neger klinkt toch veel beter dan bijvoorbeeld zwarte.
Droppenquote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het is best wel slecht eigenlijk
Doe maar... Toch niets aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Deadman wonderland droppen of niet![]()
Het is best wel slecht eigenlijk
Eh, dat wat vroeger bij België hoorde?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Welke Congo?
Steam aan het installeren
Klopt helemaalquote:Op zondag 20 januari 2013 18:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eh, dat wat vroeger bij België hoorde?
LOL met geluid erbij!!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:12 schreef Arashimashou het volgende:
http://gallery.fanservice(...)u_demo_koi_ga_shitai
gr gr
Oh gutquote:Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Kyubey het volgende:
[..]
http://gallery.fanservice(...)?search=flash%20-moe
Must havequote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef Kyubey het volgende:
http://gallery.fanserviceftw.com/post/view/8617
Een K-ON klok... hoe cool is dat?
En hoe cool is dit?
[ afbeelding ]
SPOILER: Hungry Joker MangaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nice
kijken? naar een manga? of mis ik wat? idee klinkt wel grappig overigensquote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Ik zit shoujo manga Switch Girl te kijken(J-drama versie natuurlijk).
WTF
J-drama te kijken van een shoujo mangaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
kijken? naar een manga? of mis ik wat? idee klinkt wel grappig overigens
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
J-drama te kijken van een shoujo manga![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef mschol het volgende:
[..]Er zijn ook nog eens 2 seizoenen van(manga loopt nog)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben even de tel kwijt hoeveel J-dramas ik gezien heb, gebaseerd op een shoujo manga(7/8 of zo).Normaal alleen seinen(en paar shonen)series![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:57 schreef Kyubey het volgende:
http://gallery.fanserviceftw.com/post/view/8617
Een K-ON klok... hoe cool is dat?
En hoe gestoord is dit?
[ afbeelding ]
ik heb door een aantal hele foute jdrama dingen een aversie tegen japanse reallife series gekregen (alles met real life acteurs dus)quote:Op zondag 20 januari 2013 22:33 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn ook nog eens 2 seizoenen van(manga loopt nog)
Ik ben even de tel kwijt hoeveel J-dramas ik gezien heb, gebaseerd op een shoujo manga(7/8 of zo).Normaal alleen seinen(en paar shonen)series
Wel wachtenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb door een aantal hele foute jdrama dingen een aversie tegen japanse reallife series gekregen (alles met real life acteurs dus)
ik kan er niet naar kijken
een anime ervan zou ik waarschijnlijk maar al te graag zien
Wat denk je van JJBA?heeft wel 25 jaar geduurdquote:Op zondag 20 januari 2013 22:47 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een manga uit 2007, ik verwacht eigenlijk geen anime meer
Oke manquote:Op zondag 20 januari 2013 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
'I think crying in embarrassment is a tell-tale sign of a beautiful soul'
Kanade lijkt op Toph, en als je op dit plaatje in Google stopt en naar visueel vergelijkbare afbeeldingen zoekt krijg je genitaliën te zien.
Je begrijpt het niet. Dit is iets heel groots. Google heeft besloten dat iedereen die Kana kut of klote noemt objectief gelijk heeft. En ja Google heeft altijd gelijk. Google voorspelt en voorziet onze angsten, onze epidemieën en onze voorkeuren. Google ze maar en je zult merken het is allemaal waar.quote:
Jouw google-afkeer gaat wel wat verquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dit is iets heel groots. Google heeft besloten dat iedereen die Kana kut of klote noemt objectief gelijk heeft. En ja Google heeft altijd gelijk. Google voorspelt en voorziet onze angsten, onze epidemieën en onze voorkeuren. Google ze maar en je zult merken het is allemaal waar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet. Dit is iets heel groots. Google heeft besloten dat iedereen die Kana kut of klote noemt objectief gelijk heeft. En ja Google heeft altijd gelijk. Google voorspelt en voorziet onze angsten, onze epidemieën en onze voorkeuren. Google ze maar en je zult merken het is allemaal waar.
[ afbeelding ]
B-But... I like Google.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:25 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Jouw google-afkeer gaat wel wat ver
Als ik een plaatje van Shinji invul krijg ik bij vergelijkbare afbeeldingen inderdaad allerlei slappe kleine lullenquote:Op maandag 21 januari 2013 00:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had toch zeker niet iets anders verwacht?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik een plaatje van Shinji invul krijg ik bij vergelijkbare afbeeldingen inderdaad allerlei slappe kleine lullen
Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je had toch zeker niet iets anders verwacht?
En hoe voel je je daar nou bij, als ik vragen mag?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik een plaatje van Shinji invul krijg ik bij vergelijkbare afbeeldingen inderdaad allerlei slappe kleine lullen
Kotourasan is het beste te beschrijven door middel van een "quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En hoe voel je je daar nou bij, als ik vragen mag?
Heb die Maou Mao Yuusha gedropt trouwens, en in de plaats daar van toch maar Kotoura en Salami gaan downloaden. Hopen dat die wat leuker zijn.
oi.quote:
Ik heb hiervoor zelfs vivace onderbroken. Worth it.quote:
Episodes van wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Amaai vrienden, ik ga nog even een potje League of Legends doen met mijn Belgische bondgenoot en daarna door het (te) dikke pak met sneeuw lopen om de hond uit te laten.
Ik moet trouwens echt 1 á 2 zakken chips hebben wil ik meerdere episodes achter elkaar kijken vanavond, anders haak ik gewoon af na 2 episodes..
Kotoura 1 en 2, Sasami 1 en 2, Hakkenden 3, Magi 15, Vividred 2, Shinsekai 16, OreShura 3, en dan nog 6 episodes van Haganai S1 en 2 episodes van Haganai S2. Genoeg episodes dus.quote:
quote:
Spuit11.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
Toffe nieuwsitems gevonden:
"Black Lagoon" Manga Returns!
New YouTube Channel Featuring noitaminA Nights
http://www.funimation.com(...)amina-nights/6923161
Uiteraard niet te zien zonder proxy.
En ook gevonden:
Epic OST is epic!
[ afbeelding ]
Kotoura heb je echt geen extra middelen voor nodig hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kotoura 1 en 2, Sasami 1 en 2, Hakkenden 3, Magi 15, Vividred 2, Shinsekai 16, OreShura 3, en dan nog 6 episodes van Haganai S1 en 2 episodes van Haganai S2. Genoeg episodes dus.
Wist ik veel ,ik lees het nu pasquote:
Kan niet wachten op Robertaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
Toffe nieuwsitems gevonden:
[ afbeelding ]
"Black Lagoon" Manga Returns!
Als die voor mij bedoeld was, omdat ik zo achter loop, ik had het druk oke..quote:
was voor BPNquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als die voor mij bedoeld was, omdat ik zo achter loop, ik had het druk oke..
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet meer,weet al genoeg![]()
Jij wint. Maakt niet uit wat, maar jij wint het!quote:
He .Taart, waar blijven de recensies op animees?quote:Op maandag 21 januari 2013 19:18 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jij wint. Maakt niet uit wat, maar jij wint het!
http://tinyurl.com/bduw8wlquote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Kyubey het volgende:
http://www.facebook.com/KawaiiDeluxe
Is dit de verzamelplaats van alle Nederlandse weeaboo's?
Die kun je in elke winkel krijgenquote:Op maandag 21 januari 2013 19:45 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
http://tinyurl.com/bduw8wl
Is dit niet wat voor jou?
Oh en [ afbeelding ]![]()
eng zegquote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Kyubey het volgende:
Wat leuk, al die lieve mensen bij elkaarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:43 schreef Kyubey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komen er aan, ik had toch al gezegd dat ik druk was dit weekend? Of was dat alleen in mn hoofd? Ik denk alleen niet dat ik vanavond ga redden om te posten maar morgen hoop ik er iig twee af te krijgen.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
He .Taart, waar blijven de recensies op animees?dfjdbslfsfbsjhfbs
Of course it is happening inside your head, Keki, but why on earth should that mean that it is not real?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ze komen er aan, ik had toch al gezegd dat ik druk was dit weekend? Of was dat alleen in mn hoofd? Ik denk alleen niet dat ik vanavond ga redden om te posten maar morgen hoop ik er iig twee af te krijgen.
2DEEP4ME!quote:Op maandag 21 januari 2013 21:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Of course it is happening inside your head, Keki, but why on earth should that mean that it is not real?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Kyubey op 21-01-2013 21:53:34 ]Helemaal super.
AYE G.quote:
Fuckquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:48 schreef Kyubey het volgende:
NWS / Japanse minister tegen burgers: “Ga eens dood!”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |