Nee.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:00 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je had toch zeker niet iets anders verwacht?
En hoe voel je je daar nou bij, als ik vragen mag?quote:Op maandag 21 januari 2013 14:53 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik een plaatje van Shinji invul krijg ik bij vergelijkbare afbeeldingen inderdaad allerlei slappe kleine lullen
Kotourasan is het beste te beschrijven door middel van een "quote:Op maandag 21 januari 2013 15:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
En hoe voel je je daar nou bij, als ik vragen mag?
Heb die Maou Mao Yuusha gedropt trouwens, en in de plaats daar van toch maar Kotoura en Salami gaan downloaden. Hopen dat die wat leuker zijn.
oi.quote:
Ik heb hiervoor zelfs vivace onderbroken. Worth it.quote:
Episodes van wat?quote:Op maandag 21 januari 2013 15:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Amaai vrienden, ik ga nog even een potje League of Legends doen met mijn Belgische bondgenoot en daarna door het (te) dikke pak met sneeuw lopen om de hond uit te laten.
Ik moet trouwens echt 1 á 2 zakken chips hebben wil ik meerdere episodes achter elkaar kijken vanavond, anders haak ik gewoon af na 2 episodes..
Kotoura 1 en 2, Sasami 1 en 2, Hakkenden 3, Magi 15, Vividred 2, Shinsekai 16, OreShura 3, en dan nog 6 episodes van Haganai S1 en 2 episodes van Haganai S2. Genoeg episodes dus.quote:
quote:
Spuit11.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
Toffe nieuwsitems gevonden:
"Black Lagoon" Manga Returns!
New YouTube Channel Featuring noitaminA Nights
http://www.funimation.com(...)amina-nights/6923161
Uiteraard niet te zien zonder proxy.
En ook gevonden:
Epic OST is epic!
[ afbeelding ]
Kotoura heb je echt geen extra middelen voor nodig hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kotoura 1 en 2, Sasami 1 en 2, Hakkenden 3, Magi 15, Vividred 2, Shinsekai 16, OreShura 3, en dan nog 6 episodes van Haganai S1 en 2 episodes van Haganai S2. Genoeg episodes dus.
Wist ik veel ,ik lees het nu pasquote:
Kan niet wachten op Robertaquote:Op zondag 20 januari 2013 21:19 schreef Qunix het volgende:
Toffe nieuwsitems gevonden:
[ afbeelding ]
"Black Lagoon" Manga Returns!
Als die voor mij bedoeld was, omdat ik zo achter loop, ik had het druk oke..quote:
was voor BPNquote:Op maandag 21 januari 2013 17:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als die voor mij bedoeld was, omdat ik zo achter loop, ik had het druk oke..
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Hoeft niet meer,weet al genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |