Leuk! Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 januari 2013 16:19 schreef Tinuviel het volgende:
Diaan, kan de foto's helaas niet zien. Bij ons is het wennen as dinsdag en donderdag, dan 31 januari laatste kdv dag, vrijdag 1 februari nog een wendag op school en vanaf maandag 4 februari in het echie en elke dag naar school. Jair heeft er ontzettend veel zin in en is er denk ik ook klaar voor. Kdv & school hier denk ik. Hij gaat dan na het wennen naar zijn eigen kdv groep. De bso kent hij dan wel al (zit in hetzelfde gebouw en hij heeft daar al gespeeld), dat scheelt.
Heeft Lennon zin in school?
Haha zowel kdv als psz kost geld om ze te brengen. Het verschil is wel: bij kdv krijg je nog een deel terug vd belasting, psz niet. Betaal je een inkomensafhankelijk bijdrage per maand.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:15 schreef wyccie het volgende:
Dus de peuterspeelzaal is meer zoals school, en daar kun je dus niet je kind gratis naartoe brengen als je aan het werk bent?
Wat zijn die uiltjes leuk, Diaan!
Ja, dat wel. Lennon krijgt zelfs kleine toetsjes. Toen hij net 3 was en onlangs. Ze hebben een heel dagdeelschema. Vroeger heette dat volgens mij de "crèche".quote:Op zondag 20 januari 2013 17:20 schreef wyccie het volgende:
Maar bij de peuterspeelzaal zit toch nog wel een educatief element of niet?
Ik ben wel naar de peuterspeelzaal geweest, maar daar kan ik me zeer weinig van herinneren. Alleen dat we voor moederdag een handafdruk in gips maakten. En volgens mij was er een boom in het gebouw?
Maar waarom zou je dan beiden doen? Op het kdv leren ze toch ook met andere kinderen te spelen?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie volgens mij is peuterspeelzaal grofgezegd voor mensen die opvang niet perse nodig hebben, maar die wel hun kind willen laten wennen aan het spelen in groepen met andere kinderen.
Kinderdagverblijf is echt verzorgende opvang, bedoeld voor ouders die werken en dus zelf op die tijden niet voor hun kind kunnen zorgen. En is daarom dus ook schreeuwend duur, itt de peuterspeelzaal.
Diaan deed volgens mij beide zodat Lennon al wat kindjes zou kennen straks op school. En omdat de peuterspeelzaal en de school met een vergelijkbaar programma werken.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan beiden doen? Op het kdv leren ze toch ook met andere kinderen te spelen?
Kinderdagverblijven richten zich inderdaad ook steeds meer op voorschoolse ontwikkeling. Van oudsher is het kinderdagverblijf opvang en de peuterspeelzaal gericht op ontwikkeling maar de kinderopvang neemt die doelen (gelukkig) steeds meer over. Op sommige plekken zijn ze al bezig met integratie van de twee.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diaan deed volgens mij beide zodat Lennon al wat kindjes zou kennen straks op school. En omdat de peuterspeelzaal en de school met een vergelijkbaar programma werken.
Zo'n piramide-opzet Diaan? Of hoe noemen ze dat, voorschoolse educatie? Daar zijn de kinderdagverblijven hier ook heel druk mee.
Nee, deze keer nietquote:
dat dus. Psz zit in het schoolgebouw en Kdv zit elders in Enschede. Vanuit dat Kdv gaat geen enkel kindje naar de school waar Lennon nu naartoe gaat. Van psz zitten er al 6.quote:Op zondag 20 januari 2013 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Diaan deed volgens mij beide zodat Lennon al wat kindjes zou kennen straks op school. En omdat de peuterspeelzaal en de school met een vergelijkbaar programma werken.
Zo'n piramide-opzet Diaan? Of hoe noemen ze dat, voorschoolse educatie? Daar zijn de kinderdagverblijven hier ook heel druk mee.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:59 schreef MadMaster het volgende:
Diaan, je bent er druk mee geweest, maar het resultaat is prachtig en morgen in 10 seconden naar de haaien...
Het sneeuwde wel onderweg, maar het was voornamelijk poedersneeuw die wegwaait als je er overheen rijdt. Moet je wel iets tempo maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:05 schreef Tinuviel het volgende:
MM, sneeuwde het dan onderweg niet keihard?
Zo lang het in die hoek blijft, is het niet zo erg.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef MaJo het volgende:
Gloeiende gloeiendelaatst had ik een koortslip in mijn rechtermondhoek, afgelopen week op mijn bovenlip en nu in mijn linkermondhoek. Ben er wel een beetje klaar mee
Zijn het bouwpakketjes of zo, het ziet er allemaal erg strak uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
De uiltjes zijn gemakkelijk te openen. En anders is het ook niet erg. Het was leuk om te maken.
nee, het zijn lege wc-rolletjes beplakt met printje van uil. In het rolletje zit een stuk keukenrol en is de onderkant afgeplakt met plakbandje. Dan van die oogjes erop geplakt en de bovenkant naar elkaar geduwd zodat je de oortjes krijgt. Eigenlijk heel simpel. Je kunt heel veel varianten met kleurtjes, veertjes enz doen.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn het bouwpakketjes of zo, het ziet er allemaal erg strak uit...
dan word je niet ziek, zeggen ze. Maar wel balen. Beterschap!quote:Op zondag 20 januari 2013 19:18 schreef MaJo het volgende:
Gloeiende gloeiendelaatst had ik een koortslip in mijn rechtermondhoek, afgelopen week op mijn bovenlip en nu in mijn linkermondhoek. Ben er wel een beetje klaar mee
Tijd om het nest te verlaten...quote:Op zondag 20 januari 2013 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Op de achterkant zit nog een sticker:
Hoera, Lennon is 4 jaar. Tijd om het nest te verlaten. Bedankt voor de fijne tijd.
ja bij dat Kdv zijn allemaal uilengroepen. Het zit aan de bosuilstraat. Lennon zit in de Regenbooguil.quote:
Oh maar koortslippen heb ik altijd wel gehad hoor, G. heeft het gelukkig nog niet, alleen maar onder zijn voet.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang het in die hoek blijft, is het niet zo erg.
Want eens herpes, is vaker herpes, zoals je nu ook merkt...
Dat vind ik ook zo stom inderdaad, doe ik eens megagezond krijg ik 3 koortslippen achter elkaarquote:Op zondag 20 januari 2013 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, dat duidt op erg lage weerstand toch? Mooi balen als je net zo gezond aan het eten bent![]()
Dan maar netjes vroeg slapen enzo! Sterkte ermee
Is dat zo? Ik ben wel steeds niet lekker, zit zeg maar tegen ziek worden aan al 2 weken. Heel irritantquote:Op zondag 20 januari 2013 20:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan word je niet ziek, zeggen ze. Maar wel balen. Beterschap!
Kreeg dit weekend het jaaroverzicht, da's een leuke autoquote:[b]Op zondag 20 januari 2013 18:25 schreef Kinderdagverblijf is echt verzorgende opvang, bedoeld voor ouders die werken en dus zelf op die tijden niet voor hun kind kunnen zorgen. En is daarom dus ook schreeuwend duur, itt de peuterspeelzaal.
voor jullie helemaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Kreeg dit weekend het jaaroverzicht, da's een leuke auto
Koortslip op zijn voet? Of bedoel je wratjes?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef MaJo het volgende:
Oh maar koortslippen heb ik altijd wel gehad hoor, G. heeft het gelukkig nog niet, alleen maar onder zijn voet.
Mijn echtgenote (en ik daardoor indirekt ook) is de werkende papa's en mama's dan ook zeer dankbaar!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:42 schreef Mark het volgende:
[..]
Kreeg dit weekend het jaaroverzicht, da's een leuke auto
Ik geloof best dat wij minstens 1 FTE bekostigenquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote is de werkende papa's en mama's dan ook zeer dankbaar!
Kan je geen nannie regelen dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik geloof best dat wij minstens 1 FTE bekostigen
Nee ik bedoel herpes, hij heeft het alleen onder zijn voet, ik ook op mijn mondquote:Op zondag 20 januari 2013 20:45 schreef wyccie het volgende:
Diaan, dat heb je allemaal echt hartstikke leuk bedacht en gedaan!
[..]
Koortslip op zijn voet? Of bedoel je wratjes?![]()
Ik snap wat je bedoelt met dat haflslachtige. Helaas was ik al heelslachtig ziek, maar is de nasleep nog zo lang. Conditie is weg en dat gehoest is nog steeds niet helemaal weg.
Zou ook best wel kunnen kloppen hoor, kan me niet herinneren dat ik per se altijd ziek was met een koortslip, maar denk niet dat het een het ander uitsluitquote:Op zondag 20 januari 2013 20:46 schreef Diaan73 het volgende:
Majo dat werd altijd bij ons thuis gezegd. Mijn collega had het daar ook al over vandeweek.
Hoi PS.quote:
Nog gefeliciteerd met je relatie, echt super leukquote:
wees blij. Ruilen?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik me wel bekocht voel? Het zou hier verdorie ook gaan sneeuwen vanavond!
NIKS ligt er, geen vlokje nog steeds!!
Death by chocolate. Helemaal zo erg nog niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren chocoladetaart gemaakt, en vandaag nog Oreo-creamcheese-truffels. Ik ga dik worden
Oooooh wat gemeen om dat hier allemaal te posten!!quote:Op zondag 20 januari 2013 21:45 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren chocoladetaart gemaakt, en vandaag nog Oreo-creamcheese-truffels. Ik ga dik worden
Het lullige is, dat het bij Haren al wel een beetje wit isquote:Op zondag 20 januari 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kom maar halen dan.
Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
quote:Op zondag 20 januari 2013 21:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Death by chocolate. Helemaal zo erg nog niet.
En als je maar gelukkig bent.
Ik post toch geen foto'squote:Op zondag 20 januari 2013 21:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oooooh wat gemeen om dat hier allemaal te posten!!
Ik heb helaas ook facebook....quote:Op zondag 20 januari 2013 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]Gelukkig ben ik zeker
[..]
Ik post toch geen foto'sEr is nog taart over, natuurlijk veel te veel voor ons tweeen hier
quote:
Hmm is misschien een optie...quote:En kun je 'm invriezen? Extra lang plezier van
Net even een rondje door de wijk gelopen, er ligt hier zeker zo'n 10 cm sneeuw en op de wegen niet veel minder. Dat wordt weer leuk morgenochtend...quote:
Dan ligt er zeker het dubbele.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net even een rondje door de wijk gelopen, er ligt hier zeker zo'n 10 cm sneeuw en op de wegen niet veel minder. Dat wordt weer leuk morgenochtend...
Volgens mij gaat het vannacht niet meer sneeuwen.quote:
Hmm, laatste voorspelling was sneeuw van 2300 uur t/m 1000 uur.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het vannacht niet meer sneeuwen.
Wel veel stuifsneeuw hier vanaf de daken.
Net de straat maar weer even geveegd. Ik lijk wel een red leader...
Bijna niks dus...quote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmm, laatste voorspelling was sneeuw van 2300 uur t/m 1000 uur.
Ik zie nu de 24uurs verwachting. Wat een verschil met een uur geleden.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijna niks dus...![]()
Ik zie het wel, nu is het in ieder geval al een paar uur droog.
Wat is jouw bron?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zie nu de 24uurs verwachting. Wat een verschil met een uur geleden.
Buienradar.quote:
MadLeader?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef MadMaster het volgende:
Net de straat maar weer even geveegd. Ik lijk wel een red leader...
Gooi wat Spaanse schone er in.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:27 schreef iamredleader het volgende:
en ja, ook hier de straat geveegd ( nou ja, van #14 tot #2 dan), auto sneeuwvrij gemaakt en ruitensproeiervloeistof gevuld; met een beetje geluk kan tinu dan morgen redelijk probleemloos wegrijden. Hoe de wegen zijn is een tweede
Nog andere AKQ SC'ers aan de gehaktballen geweest?quote:
Buiten Red en ik niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog andere AKQ SC'ers aan de gehaktballen geweest?
New York style ballen gegeten? Die zijn top!
Geweldig concept, in de USA zie overal dat soort 'combineer je eigen diner bij elkaar' restaurants.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Buiten Red en ik niet.
Ik heb de NY style gegeten. Die was inderdaad heerlijk.
Maar eens iets plannen voor de AKQ (SC)?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet ik er toch een keer naar toe dan.
Doen we het op korte termijn of wachten we tot PS weer terug is in NL met haar diploma?quote:
Interessant ideequote:
Beterschap PS.quote:Op maandag 21 januari 2013 03:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
blegh. amerika in greep van griep epidemie en patient present
Jij woont toch in Noord Holland?quote:Op maandag 21 januari 2013 07:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Onder A'dam ging het prima, de ring was goed te doen en verder naar het noorden werd het al slechter.
Hier sneeuwt het nu ook gewoon behoorlijk door.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
LB wordt wederom op haar wenken bedient. Hele dag sneeuw in het noorden.
Mjaquote:
Vriendin in zuid hollandquote:Op maandag 21 januari 2013 08:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij woont toch in Noord Holland?
Weekendje weg geweest?
Eigenwijze types denk ikquote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom is het rijtje eigenlijk: West Friesland, Friesland, Groningen, Ost Friesland?
Hoe is Groningen daar tussen gekomen?
Klopt jaquote:Op maandag 21 januari 2013 07:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En het is schijnbaar blue monday
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klopt jabeetje sneu voor mijn zus die vandaag jarig is
Zo maar eens met de bus, ben benieuwd hoe dat gaat
Misschien weet Etcie dat, het is vast behandelt in haar inburgeringscursus.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Eigenwijze types denk ik![]()
Nee geen idee, maar ik heb het me ook wel eens afgevraagd
Thanks!quote:Op maandag 21 januari 2013 09:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Giel draait vrolijke requests om de blues tegen te gaan
Volgens Wikipedia zijn in de vroege Middeleeuwen Friezen gaan wonen in het huidige Ost Friesland. Soort kolonisatie dus.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Misschien weet Etcie dat, het is vast behandelt in haar inburgeringscursus.
De stad Groningen is al wel heel oud he, volgens wiki de eerste vermelding uit het jaar 1040.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en ze vonden het nodig onafhankelijk te worden van de Friezen of was het een onder dwang van Den Haag?
Als je het zo stelt ben ik ook een Friesquote:Op maandag 21 januari 2013 09:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waarom is het rijtje eigenlijk: West Friesland, Friesland, Groningen, Ost Friesland?
Hoe is Groningen daar tussen gekomen?
Nee nog niet, hangen nog wat praktische bezwaren aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie al aan het hokken waren...
Ergens in de 19e eeuw dus pas een provincie die ook Groningen heet, als ik het goed begrijp!quote:De heerschappij van de stad over grote delen van de provincie eindigde in bestuurlijke zin na de Franse tijd. Toen werd de huidige provincie ingesteld waarbinnen de bijzondere positie van de stad formeel werd afgeschaft. De stad bleef echter nog wel eigenaar van grote delen van het Oldambt, Westerwolde en de Veenkoloniën. Daar kwam pas een einde aan in de negentiger jaren van de twintigste eeuw.
Ja maar dan heb je het over Groningen, Friesland en Drenthe toch?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nuzijn er plannen de 3 noordelijke provincies op een hoop te vegen. Logischerwijs zou het dan (groot) Friesland moeten gaan heten.
Ik stel dan voor: 'Het Noorden'...quote:Op maandag 21 januari 2013 09:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En nuzijn er plannen de 3 noordelijke provincies op een hoop te vegen. Logischerwijs zou het dan (groot) Friesland moeten gaan heten.
Ik moest hier aan denkenquote:Op maandag 21 januari 2013 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Nee nog niet, hangen nog wat praktische bezwaren aan.
quote:Maar doodslaan deed hij niet, want tussen droom en daad
staan wetten in de weg en praktische bezwaren,
en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren,
en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat.
Zo hoog liggen we niet hoorquote:
quote:
Stronteigenwijs volk zal het blijven...quote:En je kunt misschien wel opleggen dat Groningen, Drenthe en Friesland 1 provincie worden, maar een Fries zal zichzelf altijd als Fries blijven zien, en dat geldt ook voor Groningers en Drenthen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er gaat toch niets boven Groningen???
[..]
Stronteigenwijs volk zal het blijven...
Ik dacht dat Groningers zich als Groningers zouden zien, en Drenthen als Drenthen. Als ze zich allemaal als Friezen beschouwen, is er toch geen probleem?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:03 schreef Etcetera het volgende:
een Fries zal zichzelf altijd als Fries blijven zien, en dat geldt ook voor Groningers en Drenthen.
Dus toch Groot-Frieslandquote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningers zich als Groningers zouden zien, en Drenthen als Drenthen. Als ze zich allemaal als Friezen beschouwen, is er toch geen probleem?
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik dacht dat Groningers zich als Groningers zouden zien, en Drenthen als Drenthen. Als ze zich allemaal als Friezen beschouwen, is er toch geen probleem?
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:08 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik werk thuis vandaagquote:Op maandag 21 januari 2013 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oei B., vervelend! Ben je thuis aan het werk of wel op kantoor?
Die neiging heb ik nog niet gehadquote:
Van mij mag je, de naam van de provincie boeit me voor geen meter...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En nouja, misschien kunnen we Noord-Holland er dan ook wel bij krijgen, als zijnde West-Friesland toch?
Laat me raden, je hebt niet een stuk taart meegenomen?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Webshop is aan het bokken (ook last van sneeuw vermoed ik), mailtjes van links en rechts, ik zoek info die ik nog niet heb en zonder die info kan het ondersteunende bedrijf niets uitzoeken.
Het gaat dus zo'n dag worden
Ik denk niet dat de taart de busrit echt overleefd hadquote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt niet een stuk taart meegenomen?
Anders had je je daarmee kunnen troosten
De chauffeur reed toch speciaal voor die taart extra voorzichtig vanochtend?quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de taart de busrit echt overleefd had
Tupperware ftw!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gewoon een puntje in je broodtrommel joh!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb jij nog een broodtrommel? Die had ik voor het laatst op de basisschoolquote:Op maandag 21 januari 2013 10:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon een puntje in je broodtrommel joh!![]()
Of van die truffels
quote:Op maandag 21 januari 2013 10:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat zal meer met de sneeuw te maken hebben gehad. En met het andere verkeer.
Het was wel een prima chauffeur trouwens, mensen tips geven of ze wel of niet moesten overstappen (heb ik niet gedaan, ik was blij dat ik kon zitten), zeggen welke route hij ging rijden, zeggen waarom we niet over de vluchtstrook mochten terwijl ze dat normaal wel mogen (te gevaarlijk, konden ze de ontheffing daarvoor juist kwijtraken). En aan het einde nog iedereen bedanken voor het opgebrachte geduld.
Het kan juist heel handig zijn. Dan kan je thuis bepalen wat je op je brood doet. Als je je daar ook aan houdt kom je op het werk niet in de verleiding om een broodje kroket te nemen en het weg te spoelen met een extra grote cola.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij nog een broodtrommel? Die had ik voor het laatst op de basisschoolvind het altijd een beetje vreemd als volwassenen een broodtrommel hebben
Ik heb er een en mijn collega ook. De rest haalt meestal wat in de kantine, maar niemand kijkt ons raar aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb jij nog een broodtrommel? Die had ik voor het laatst op de basisschoolvind het altijd een beetje vreemd als volwassenen een broodtrommel hebben
Dat en ik vind het ook gewoon zonde om er steeds zoveel geld aan uit te geven.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan juist heel handig zijn. Dan kan je thuis bepalen wat je op je brood doet. Als je je daar ook aan houdt kom je op het werk niet in de verleiding om een broodje kroket te nemen en het weg te spoelen met een extra grote cola
Ja natuurlijk heb ik een broodtrommelquote:Op maandag 21 januari 2013 10:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het brood meenemen maar echt het principe van de broodtrommel, dat vind ik echt iets voor kleine kinderenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan juist heel handig zijn. Dan kan je thuis bepalen wat je op je brood doet. Als je je daar ook aan houdt kom je op het werk niet in de verleiding om een broodje kroket te nemen en het weg te spoelen met een extra grote cola
Plastic zakjesquote:Op maandag 21 januari 2013 10:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja natuurlijk heb ik een broodtrommel
Hoe neem jij je brood mee dan? Nouja, normaal gesproken dan, nu heb je andere lunch mee begrijp ik.
Ja maar in plastic zakjes krijg je van dat verfrommelde broodquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het brood meenemen maar echt het principe van de broodtrommel, dat vind ik echt iets voor kleine kinderenik smeer ook wel eens brood van tevoren maar neem het dan mee in plastic zakjes.
En nu mag ik geen brood
Voordeel van broodtrommel boven plastic zakjes: je brood wordt niet geplet. Broodtrommel is ook makkelijker te vinden in een tas omdat het groter en (meestal) gekleurd is. Helemaal zo gek nog nietquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel niet het brood meenemen maar echt het principe van de broodtrommel, dat vind ik echt iets voor kleine kinderenik smeer ook wel eens brood van tevoren maar neem het dan mee in plastic zakjes.
En nu mag ik geen brood
Ik heb een hippe broodtrommelquote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
En nu mag ik geen brood
Dat meen je niet...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tenzij je ze net als mijn moeder afwast en hergebruikt
Wij lunchen altijd op de zaak waar brood en beleg aanwezig is, ik hoef dus nooit iets mee te nemen. De laatste tijd neem ik wel van alles mee, zoals salades of een blikje tonijn ofzo.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Elke dag lunch kopen kan ik echt niet betalen, dat is hartstikke duur vergeleken bij brood meenemen
Zoveel plastic zit er niet in zo'n zakje. En liever plastic dan aluminiumfolie!quote:Op maandag 21 januari 2013 10:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar in plastic zakjes krijg je van dat verfrommelde brooden ik vind het enorm veel verspild plastic, elke dag die zakjes.
Tenzij je ze net als mijn moeder afwast en hergebruikt
Klopt. Maar tel het eens op: twee zakjes per dag, 5 dagen per week, 48 weken per jaar. Dat zijn toch 480 zakjesquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zoveel plastic zit er niet in zo'n zakje. En liever plastic dan aluminiumfolie!
Een medestanderquote:Op maandag 21 januari 2013 10:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben trouwens anti-broodtrommel.
Onhandig grote dingen. Als ik al brood meeneem, dan gaat dat dus in plastic zakjes.
Boven in de tas, zodat het niet geplet wordt...
Ik heb deze:quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een medestanderOp de plekken waar ik heb gewerkt was er meestal lunch op de zaak dus ik ben nooit echt geconfronteerd met broodtrommels. Mijn collega heeft er nu wel een, van Nijntje, misschien dat het me daarom zo tegenstaat
![]()
Wat in mijn geval dus niet opgaatquote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt. Maar tel het eens op: twee zakjes per dag, 5 dagen per week, 48 weken per jaar. Dat zijn toch 480 zakjes
Oh dat is wel fijn jaquote:Op maandag 21 januari 2013 10:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij lunchen altijd op de zaak waar brood en beleg aanwezig is, ik hoef dus nooit iets mee te nemen. De laatste tijd neem ik wel van alles mee, zoals salades of een blikje tonijn ofzo.
Vind ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
Niet dat ik nooit zakjes gebruik, maar niet voor mijn brood. Voor fruit ofzo. Ik prefereer duidelijk een trommel.
Leuke discussie dit, trouwens.
Volgens deze jongens weegt boterhamzakjesplastic 0,1 gram per vierkant decimeter. Als we zeggen dat een boterhamzakje tien bij vijftien centimeter is, heb je per zakje dus 0,15 gram plastic. Keer 480 dan gebruik je over een heel jaar 72 gram plastic extra. Ik ben nog niet echt onder de indruk.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt. Maar tel het eens op: twee zakjes per dag, 5 dagen per week, 48 weken per jaar. Dat zijn toch 480 zakjes
Nouja, ik vind dat we minder plastic moeten gebruiken en ga dus niet vrijwillig meer gebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens deze jongens weegt boterhamzakjesplastic 0,1 gram per vierkant decimeter. Als we zeggen dat een boterhamzakje tien bij vijftien centimeter is, heb je per zakje dus 0,15 gram plastic. Keer 480 dan gebruik je over een heel jaar 72 gram plastic extra. Ik ben nog niet echt onder de indruk.
De schadelijkheid van plastic valt overigens best mee. Als je dagelijks je broodtrommel afwast heeft dat ook schadelijke gevolgen voor het milieu. Maar als je happy bent met je broodtrommel moet je die vooral gebruikenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat we minder plastic moeten gebruiken en ga dus niet vrijwillig meer gebruiken.
Mijn trommeltje en ik zijn al enkele jaren goede vrienden
Ik was alleen als er iets plakkerigs/vies in zit en 1 of 2 keer per week standaard.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De schadelijkheid van plastic valt overigens best mee. Als je dagelijks je broodtrommel afwast heeft dat ook schadelijke gevolgen voor het milieu. Maar als je happy bent met je broodtrommel moet je die vooral gebruiken
Zo lang onze biobak nog steeds op de grote hoop gedumpt wordt, maak ik me geen zorgen om het milieu...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat in mijn geval dus niet opgaatmaar als je het zo bekijkt dan is het niet echt goed voor het milieu nee!
Eens met beidenquote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ja maar waarom zou je nou dagelijks je broodtrommel afwassen?
Ik klop de kruimeltjes eruit, en was m af in het weekend, of als ie vies is geworden door gelekte appelstroop ofzo![]()
Maar dat hele 'hoe vervuilend is plastic nou helemaal' vind ik net zoiets als: je laptop/tv/ander apparaat verbruikt bijna geen stroom, waarom zou je de stekker eruit trekken? Nou gewoon, omdat alle beetjes helpen!
Ik gebruikte altijd het zakje waar het brood inzat. Da's dus geen extra zakjequote:Op maandag 21 januari 2013 10:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar past voor een week aan eten in?quote:Op maandag 21 januari 2013 11:00 schreef MadMaster het volgende:
3 Jaar geleden heb ik het verzoek van iemand gehad om in de USA op zoek te gaan naar een 'Archie Bunker lunchbox':
[ afbeelding ]
En verdomd, we hebben er nog één gevonden ook in een curiosawinkeltje en meegenomen voor die persoon...
Dat ben ik niet met je eens, want dan heb je een beetje verbruik tegenover helemaal geen verbruik. Plastic bekers gebruiken en weggooien is slecht voor het milieu, net als het maken en afwassen van een aardewerken mok (dezelfde redenering kan je ook gebruiken bij zakjes vs. broodtrommel). Dan kan het interessant zijn om te ontdekken wat er minder verbruikt en waar het omslagpunt dan ligt. Het resultaat van het onderzoek kan zijn dat je beter plastic kunt nemen en het daarna weggooien, omdat dat uiteindelijk beter is voor het milieu.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dat hele 'hoe vervuilend is plastic nou helemaal' vind ik net zoiets als: je laptop/tv/ander apparaat verbruikt bijna geen stroom, waarom zou je de stekker eruit trekken? Nou gewoon, omdat alle beetjes helpen!
Zoals zo vaak, hij lijkt groter dan 'ie is...quote:Op maandag 21 januari 2013 11:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Daar past voor een week aan eten in?
Wel mooi
Mja, daar heb je natuurlijk gelijk in....quote:Op maandag 21 januari 2013 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, want dan heb je een beetje verbruik tegenover helemaal geen verbruik. Plastic bekers gebruiken en weggooien is slecht voor het milieu, net als het maken en afwassen van een aardewerken mok (dezelfde redenering kan je ook gebruiken bij zakjes vs. broodtrommel). Dan kan het interessant zijn om te ontdekken wat er minder verbruikt en waar het omslagpunt dan ligt. Het resultaat van het onderzoek kan zijn dat je beter plastic kunt nemen en het daarna weggooien, omdat dat uiteindelijk beter is voor het milieu.
Ik vermoed nog steeds dat het milieuvoordeel van een broodtrommel te verwaarlozen is. Maar als jouw dag net iets fijner wordt omdat je brood niet geplet is of omdat je het zo leuk vindt dat je brood in een mooi bakje zit, dan is het wat mij betreft de moeite waardquote:Op maandag 21 januari 2013 11:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, daar heb je natuurlijk gelijk in....
Maargoed, net als B.ertha zie ik nog meer voordelen aan een broodbakje dan alleen het feit dat het (in mijn geval iig) milieubewuster is.
Mijne is namelijk ook nog eens heel leuk![]()
[ afbeelding ]
sowieso * 2 en waarschijnlijk nog wel meerquote:Op maandag 21 januari 2013 10:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens deze jongens weegt boterhamzakjesplastic 0,1 gram per vierkant decimeter. Als we zeggen dat een boterhamzakje tien bij vijftien centimeter is, heb je per zakje dus 0,15 gram plastic. Keer 480 dan gebruik je over een heel jaar 72 gram plastic extra. Ik ben nog niet echt onder de indruk.
Ik neem nooit brood mee. Als mijn wederhelft in het bedrijfsrestaurant mag eten, mag ik dat ookquote:
Bestaan die nog voor de gewone man, die papieren zakjes?quote:Op maandag 21 januari 2013 12:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Op de middelbare school had ik altijd papieren zakjes mee![]()
lekker fris als je er een boterham met ham of filet americain in hebt gehad en ze dan hergebruiken.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind deze ook leuk. Daar schijnt je brood ook superlekker in te blijven (knapperig) en je kunt ze hergebruiken. Maar ze zijn dan weer pletgevoelig (en niet verkrijgbaar in NL)
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bestaan die nog voor de gewone man, die papieren zakjes?
Kon je altijd opblazen en lekker hard laten ploffen...
Je kunt ze dus afwassen of zelfs in de vaatwasser doenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
lekker fris als je er een boterham met ham of filet americain in hebt gehad te her te gebruiken.
Brood met sla er tussen/op en knapperig...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:11 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind deze ook leuk. Daar schijnt je brood ook superlekker in te blijven (knapperig) en je kunt ze hergebruiken. Maar ze zijn dan weer pletgevoelig (en niet verkrijgbaar in NL)
[ afbeelding ]
Brood - (boter) - vleeswaar - sla - vleeswaar/kaas - (boter) - brood.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Brood met sla er tussen/op en knapperig...![]()
Nu we het daar toch over hebben: Als ik sla wil eten (wat ik op zich heel graag doe), dan bestel ik dat wel.
Dus als ik een broodje vleeswaren of kaas bestel, dan wil ik er niet ook een klef, oud, nat blaadje sla tussen. Dat gooi er meestal meteen af en geef ik terug aan degene die het broodje heeft gemaakt. Mogen ze houden...
Begrepen?!?
Dubbele vleeswaren, toe maar...quote:Op maandag 21 januari 2013 12:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Brood - (boter) - vleeswaar - sla - vleeswaar/kaas - (boter) - brood.
Smeren in die volgorde = Geen probleem met klef brood
Zonde, is lekkerquote:Op maandag 21 januari 2013 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dubbele vleeswaren, toe maar...
Maar ik wil helemaal geen sla op mijn brood...
Ik ben echt gek op brood én sla, maar dan dus niet gecombineerd.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zonde, is lekker
Ik smeer trouwens nooit dubbel en ik vind ook niet dat mijn brood klef wordt van sla. Maar ieder zijn smaak
Als ik het niet vertrouw steek ik op elke straat mn voet even uit om te voelen of het glad is.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moet zo echt op de fiets naar de stad (stel de aanvraag van een VOG'je al een week uit), ik hoop dat alles weer ijzelvrij is.
Geen zin in/tijd voor, geen idee waar ik beland als ik dat emailadres aanklik.quote:Op maandag 21 januari 2013 14:12 schreef Etcetera het volgende:
Dat vraagt toch om een troll-actie terugze zo lang mogelijkh bezighouden tot ze je spuugzat zijn
Meer dan de sector waar ik nu een diploma van heb gok ikquote:Op maandag 21 januari 2013 15:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weet het niet zeker, maar is er een beetje werk te krijgen in dat soort banen?
Euh, nee dat lijkt me dan weer niksquote:Op maandag 21 januari 2013 15:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
enige affiniteit met techniek? Daar zit nog redelijkw at werk en de verwachting is niet dat dat de komende jaren veel minder wordt? En dan hoeft het niet meteen lasser of machinebankwerker of iets anders te zijn, ook in de fijnmechanica is er nog redelijk wat vraag.
Maar ja, het moet je wel liggen
Ja, dat was de reden dat ik ook heb gekeken naar DIV- en SOD-opleidingen, die dus het digitale aspect ook meenemen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Punt met administratief is dat het allemaal steeds minder wordt door automatisering, was laatst een reportage over op radio 1. Samenvatting was dat vooral de groep MBO-ers in die sector en nog een aantal andere sectoren het moeilijk zouden krijgen en dat is denk ik het niveau waar jij nu mogelijk naar op zoek gaat.
En dat is precies de reden dat die MBO-ertjes niet meer aan het werk komenquote:Op maandag 21 januari 2013 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
En het is toch goddorie ook wel om te janken he.... dat ik hier met mn afgeronde master alsnog moet gaan zoeken naar een f*-ing MBO-opleiding waar toch alsjeblieft wel nog wat werk in te vinden is
/Frustratie
De overheid neemt niet of nauwelijks mensen aanquote:Op maandag 21 januari 2013 15:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
LB ik kan me niet voorstellen dat een opleiding in administratieve richting iets toevoegt, dat is een functie waar je gewoon in kunt groeien. (op mijn functieomschrijving staat ook gewoon administratief medewerker) Kun je niet intern solliciteren bij de Bdienst? Geen idee hoe de markt voor secretaresses is trouwens, maar als je goed bent valt daar voor zover ik weet een goede boterham te verdienen. (misschien dat een opleiding daar wel iets toevoegt?)
Ik neem aan dat op radio wel enigzins betrouwbare info te horen is, en ik vind het wel slim om dat ook mee te nemen in de overwegingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Let wel, ik praat ook maar na wat ik hoor en lees. Het kan best zijn dat ik er naast zit.
Huuuu da's wel ernstig koud jaquote:Op maandag 21 januari 2013 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Griep was gelukkig vals alarm.... Maar nu hebben we hier tempraturen van -15 die dankzij de ijzige wind een gevoelstempratuur hebben van -27. Like woah.
We wachten de volgende valse melding wel af...quote:Op maandag 21 januari 2013 17:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nogalik hoop dat het weg blijft, maar realistisch gezien is die kans erg klein
Waarom is de lol er af?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe weer mee aan Love Your Body de komende weken en dan voor school. De lol is er een beetje af
Fuck de rest!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja doet het ook wel, maar in mijn Open Studio klas moet ik mezelf elke week weer verdedigen tegenover sculptors en schilders, die vinden dat wat ik doe geen kunst is enz. Het is meer een quest om hen tevreden te stellen dan een passie
ik vind het heel moeilijk om voor mezelf op te komen in die groepquote:Op maandag 21 januari 2013 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fuck de rest!
En niet alleen in die klas, voor jezelf opkomen is geen schande.
Denk dat je je veel te veel spiegelt aan wat anderen vinden. Who cares, als je zelf maar tevreden bent en een goed cijfer o.i.d. haalt...
hier boerenkool, andijviestamppot met spekjes en rookworstquote:Op maandag 21 januari 2013 18:05 schreef MadMaster het volgende:
Soep met broodje knakworst op het menu...![]()
Net koek en zopie...
Pizza, vanillecola en een Bossche bolquote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier boerenkool, andijviestamppot met spekjes en rookworst
Tsja, en toch is dat iets wat m.i. je erg ten goede zal komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het heel moeilijk om voor mezelf op te komen in die groepsta dan echt met mijn mond vol tanden
Ook lekker...quote:Op maandag 21 januari 2013 18:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier boerenkool, andijviestamppot met spekjes en rookworst
Ik heb het volgens mij al eerder gezegd, maar je hebt daar te maken met kunstenaars, dat kunnen nou eenmaal bijzonder vervelende mensen met enorme tunnelvisie zijnquote:Op maandag 21 januari 2013 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik vind het heel moeilijk om voor mezelf op te komen in die groepsta dan echt met mijn mond vol tanden
Ik doe mijn best, keep on swimmingquote:Op maandag 21 januari 2013 18:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb het volgens mij al eerder gezegd, maar je hebt daar te maken met kunstenaars, dat kunnen nou eenmaal bijzonder vervelende mensen met enorme tunnelvisie zijn![]()
![]()
Niks van aantrekken en probeer je bovenstaande maar vaak te herinneren. Die mensen zullen in de rest van de wereld ook niet altijd lekker uitkomen, daarom blijven ze krampachtig in hun eigen bubble hangen, met andere kunstenaars wauwelen over kunstzinnige dingen....
quote:Op maandag 21 januari 2013 18:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, keep on swimming
Ook lekker.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef LadyBlack het volgende:
Zo, en na deze uiting van frustratie (wederom), ga ik verder met mijn risotto
Wordt risotto met bloemkool en asperges. En dit keer zonder eerst af te blussen met wijn, geloof dat dat toch wel heel anders gaat smaken dan... Nouja, is niet anders.
Wat een sukkels.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
sculptors en schilders, die vinden dat wat ik doe geen kunst is enz.
Mja, ik dacht van wel, maar alcohol schijnt toch helemaal niet zo snel te verdampen... dus dan maak ik het liever gewoon zonder.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook lekker.
Mag afblussen met wijn nu al niet meer?
Oh die is zeker handig! Ook uit een kookwinkel? Ik heb ze nog nooit gezien.quote:Op maandag 21 januari 2013 18:55 schreef wyccie het volgende:
En dan ga ik nu maar mijn lunch eerst opeten (vanille yoghurt met cruesli) in deze handige beker terwijl ik ga koken voor het avondeten.
Verse kruiden zijn altijd lekker en goed...quote:Op maandag 21 januari 2013 19:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik dacht van wel, maar alcohol schijnt toch helemaal niet zo snel te verdampen... dus dan maak ik het liever gewoon zonder.
Ik heb citroen, tijm en munt erdoorheen gedaan om het wat frissigs te geven, was lekker
Dit!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wees maar blij dat jouw blik wat ruimer is![]()
Ik weet niet waar de kerstman deze heeft gekocht, het is niet meer in productie. Maar ik zie nu dat Bol enquote:Op maandag 21 januari 2013 19:29 schreef LadyBlack het volgende:
Oh die is zeker handig! Ook uit een kookwinkel? Ik heb ze nog nooit gezien.
LOI deskundige meldt zich! Heb daar 3 opleidingen lopen, momenteel actief bezig met eentjequote:Op maandag 21 januari 2013 15:11 schreef LadyBlack het volgende:
Even een vraagje he, LOI-opleidingen zijn in principe zelfstudie toch? Dus met lesmateriaal en evt online toetsen?
Oef, duurquote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de kerstman deze heeft gekocht, het is niet meer in productie. Maar ik zie nu dat Bol en
deze webshop ze nog wel heeft.
Ik baal, heb geen eieren meer en ik gok dat de Ah to Go ze ook niet heeft....
Goed wel.quote:
Zeker, zelf zou ik het nooit hebben gekocht. Maar de vorige keer dat deze kerstman iets duurs voor me had gekocht was het het geld ook meer dan dubbel en dwars waard (snelle waterkoker die al 12 jaar meegaat).quote:
Je lijkt mij wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
Ik probeer te bedenken of ik zin heb om series te kijken, te lezen of te tekenen. Waarschijnlijk heb ik dan vanavond geen van drie gedaan.
Herkenbaarquote:Op maandag 21 januari 2013 19:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed wel.Niet veel te vertellen. Ik probeer te bedenken of ik zin heb om series te kijken, te lezen of te tekenen. Waarschijnlijk heb ik dan vanavond geen van drie gedaan.
Nog 6 weekjes werkenquote:Hoe is het bij jou? Nog even en het is al de 31e maart.Wanneer begint je verlof?
quote:
Nee nog niet eens!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef Soempie het volgende:
LB, wat klinkt je mooi positief! Fijn zo'n goede zwangerschap.En nog maar 6 weken werken. Heb je al gehaakt/ geknutseld voor je eigen kindje?
Al weken, zo niet maandenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef Soempie het volgende:
IARL, spannend morgen! Heeft Jair er zin in?
Wat een puik planquote:Ik ga tekenen. Kaarsjes op tafel aan, stokbrood met smeersels erbij en thee zetten.
Dat vinden wij alleen maar gezellig.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Soempie het volgende:
En ik neem m'n laptop ook mee naar de tafel.![]()
Foto van de laatste echo heb ik nog niet digitaalquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef wyccie het volgende:
LB, het gaat echt snel. Je bent gewoon al 6.5 maand zwanger!![]()
Het laatste wat ik me echt kon herinneren was je (vroege) echo. Heb je een foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor wie doe je het (behalve voor jezelf)? Zit er druk/dwang achter?quote:Op maandag 21 januari 2013 17:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Doe weer mee aan Love Your Body de komende weken en dan voor school. De lol is er een beetje af
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Foto van de laatste echo heb ik nog niet digitaalmaar die waren ook niet zo heel goed gelukt...
Fotootjes van mn buik:Mooie buikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij vestiging Leeuwarden heb ik ze wel eens gezien, mogelijk in Utrecht ookquote:Op maandag 21 januari 2013 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik baal, heb geen eieren meer en ik gok dat de Ah to Go ze ook niet heeft....
[..]
Foto van de laatste echo heb ik nog niet digitaalmaar die waren ook niet zo heel goed gelukt...
Fotootjes van mn buik:Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Fotootjes van mn buik:Sodeju, dat schiet al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ruime 2 maanden nog maar. De tijd vliegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |