abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel maandag 21 januari 2013 @ 12:45:41 #226
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_121840021

Ik moest lachen.
  maandag 21 januari 2013 @ 12:46:23 #227
385644 leoon.
PSV eindhoven
pi_121840043
quote:
10s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moest lachen.
Als je dat echt zo kan naaien is dat echt geniaal haha
pi_121840140
Vraagje,
Wanneer word Toivonen terug verwacht?
pi_121840333
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:46 schreef leoon. het volgende:

[..]

Als je dat echt zo kan naaien is dat echt geniaal haha
Je kunt enkel haaks of diagonaal op de wond hechten, en zelf diagonaal wordt afgeraden. Kan dus niet. ;).
pi_121840343
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Krediax het volgende:
Vraagje,
Wanneer word Toivonen terug verwacht?
Hij is even naar de Appie, ik verwacht e'm over een halfuurtje terug.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_121840393
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Haha
Ik zal het anders vragen ;) wanneer verwacht psv dat toivonen weer kan voetballen in psv 1.
pi_121840403
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

:'(
Groot fan van User Wotte
pi_121840464
quote:
Aanklager: Pieters drie duels schorsen

Verdediger Erik Pieters van PSV mag voor straf drie wedstrijden niet meespelen met zijn club. Zo luidt het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal maandag verstuurde.

Pieters krijgt de straf niet alleen voor zijn rode kaart in de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen PEC Zwolle, maar ook voor zijn agressieve gedrag nadat hij van het veld was afgestuurd.

De verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. „Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen”, noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.

De speler moet voor maandag 15.30 uur reageren.
pi_121840649
quote:
PSV accepteert straf Pieters

PSV heeft het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing (één voorwaardelijk) in de zaak Erik Pieters geaccepteerd.

Pieters kreeg de straf opgelegd vanwege zijn rode kaart tegen PEC Zwolle. Daarna ging de verdediger van de Eindhovense ploeg compleet door het lint. Hij schopte hard tegen de deur en sloeg vervolgens een raam kapot. Bij zijn laatste actie liet Pieters zware verminkingen aan zijn onderarm op en werd nog dezelfde avond in het ziekenhuis geopereerd.

Het herstel van Pieters zal minimaal zes weken duren. Hij is vanwege zijn schorsing sowieso niet speelgerechtigd voor de duels met Heracles Almelo, Feyenoord (beker) en ADO Den Haag.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:15:12 #235
131800 Tarado
capô de fusca
pi_121841044
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Hadden ze bij 10 wedstrijden ook gedaan :)
  maandag 21 januari 2013 @ 13:16:34 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121841095
Belachelijk weinig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 21 januari 2013 @ 13:17:41 #237
35723 crew  GGMM
pi_121841142
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
Belachelijk weinig.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_121841171
Pieters :')
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_121841607
quote:
Belachelijk weinig.
Hoezo? Had je hem dan een half jaar uit de roulatie moeten nemen?
Het was gewoon een overtreding die rood waard is en waar ook nog een straf met een schorsing bij hoort. 2 a 3 wedstrijdjes + 1 voorwaardelijk is dan gewoon normaal.
Dat hij daarna zichzelf, het team en de club iets aan doet is niet iets wat doet de KNVB bestraft moet worden, dat moet intern gebeuren.
Als hij nou de scheidsrechter een klap had verkocht (of iets anders) dan ben ik absoluut voor een zwaardere schorsing, maar in dit geval waar je enkel jezelf benadeeld vind ik niet dat er een extra straf bij hoort te komen.
  maandag 21 januari 2013 @ 13:30:39 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_121841660
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Hoezo? Had je hem dan een half jaar uit de roulatie moeten nemen?
Het was gewoon een overtreding die rood waard is en waar ook nog een straf met een schorsing bij hoort. 2 a 3 wedstrijdjes + 1 voorwaardelijk is dan gewoon normaal.
Dat hij daarna zichzelf, het team en de club iets aan doet is niet iets wat doet de KNVB bestraft moet worden, dat moet intern gebeuren.
Als hij nou de scheidsrechter een klap had verkocht (of iets anders) dan ben ik absoluut voor een zwaardere schorsing, maar in dit geval waar je enkel jezelf benadeeld vind ik niet dat er een extra straf bij hoort te komen.
Kankerscheids roepen, deur intrappen, ruit kapot slaan.

Ik vind best dat de KNVB daar ook tegen mag optreden, ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_121841716
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik had een schorsing of 8 gegeven ja.
  FOK!fotograaf maandag 21 januari 2013 @ 13:41:29 #242
842 Zorro
Z
pi_121842069
PSV had in beroep moeten gaan, om de voorwaardelijke schorsing weg te krijgen en het gewoon 4 onvoorwaardelijk te maken. Nu heeft hij straks gewoon last van die voorwaardelijke, dat is niet handig he :+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_121842086
quote:
Belachelijk weinig.
Inderdaad.

Overigens schandalig dat PSV nog niet naar buiten is getreden met een verklaring. Niet alleen over zijn trappende en slaande bewegingen in de catacombe, maar ook over het woord 'kanker'.
Toen Perez een aantal seizoenen het woord 'kankerneger' in zijn mond nam stond heel Nederland op zijn achterste poten, nu hoor je er niemand over.
U MAD?
pi_121842123
quote:

[..]

Kankerscheids roepen
Heb alleen kanker gehoord. Niet kankerscheids.
U MAD?
pi_121842128
quote:

[..]

Ik heb iets gemist volgens mij. Kankerscheids roepen?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_121842373
quote:

[..]

Eens. De KNVB is nu gewoon erg hypocriet bezig. Ze voeren altijd hard campagne om kanker en agressie uit stadions te bannen en hadden hier een mooi statement kunnen maken.
Land of the free. Home of the brave.
pi_121842507
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik had een schorsing of 8 gegeven ja.
Ja omdat het een PSVer is.
pi_121842535
quote:

[..]

Als dat kankerscheids waar is ben ik de eerste die vind dat hij daar flink voor gestraft moet worden. En dan vind ik dat het al snel richting de 10 wedstrijden mag gaan, misschien nog wel meer. Ik geloof alleen niet dat dat nu in de strafmaat is opgenomen. Voor deze overtreding vind ik trouwens 4 wedstrijden nog aan de hoge kant, maar soit, daar kan ik wel mee leven (ook als hij niet geblesseerd was geraakt).
We moeten nou ook weer niet ineens roomser dan de paus willen gaan doen. Frustratie hoort ook gewoon bij het spelletje, al vind ik absoluut dat ook dat binnen de perken moet blijven en al helemaal niet op iemand anders botgevierd mag worden. Maar kom op he, hij schopt een keer tegen een deur en hij mept ergens tegenaan, is dat nou daadwerkelijk zo erg?
Ik denk trouwens ook dat als de klap tegen een muur aan was (of als dat bloed-op-glasshot er niet was geweest) er nauwelijks ophef over zou zijn geweest. En terecht wat mij betreft.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind Pieters een van de grootste randdebielen die in het Nederlandse voetbal actief is, en dat vond ik ook al voor dit incident (met zijn idiote dansjes en dat tenenkrommende twittergedoe). Ik vind alleen wel oprecht dat deze zaak door PSV zelf opgelost moet worden, omdat hij zichzelf, het team en de club ernstig benadeeld.
We moeten ook weer niet zo moralistisch gaan doen en een heel vervelend dodelijk incident projecteren op zoiets, een extra schorsing van de KNVB uit is wat mij betreft dus niet aan hun en is wat mij betreft niet op zijn plaats.
pi_121842549
quote:
Belachelijk weinig.
Veel te weinig ja. Ze hadden ook met een aanvullende verklaring mogen komen. Datzelfde dient Pieters ook zo snel mogelijk te doen. Feit dat zijn zaakwaarnemer het nu bagatelliseert zou een additionele straf verdienen.
pi_121842564
quote:
1s.gif Op maandag 21 januari 2013 13:51 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja omdat het een PSVer is.
Nee, omdat hij 'kankerscheids' uit. Respect tegen arbiters wordt overschreden plus in het licht van de kankeractie in de stadions een paar weken terug, leek 8 weken me wel minimaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')