Je kunt enkel haaks of diagonaal op de wond hechten, en zelf diagonaal wordt afgeraden. Kan dus niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:46 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als je dat echt zo kan naaien is dat echt geniaal haha
Hij is even naar de Appie, ik verwacht e'm over een halfuurtje terug.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:49 schreef Krediax het volgende:
Vraagje,
Wanneer word Toivonen terug verwacht?
Hahaquote:Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hij is even naar de Appie, ik verwacht e'm over een halfuurtje terug.
quote:Op maandag 21 januari 2013 12:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Hij is even naar de Appie, ik verwacht e'm over een halfuurtje terug.
quote:Aanklager: Pieters drie duels schorsen
Verdediger Erik Pieters van PSV mag voor straf drie wedstrijden niet meespelen met zijn club. Zo luidt het schikkingsvoorstel dat de aanklager betaald voetbal maandag verstuurde.
Pieters krijgt de straf niet alleen voor zijn rode kaart in de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen PEC Zwolle, maar ook voor zijn agressieve gedrag nadat hij van het veld was afgestuurd.
De verdediger trapte uit woede tegen een wand en sloeg een ruit kapot in de spelerstunnel. „Ernstig schaden van de belangen van de sectie betaald voetbal of de voetbalsport in het algemeen”, noemt de aanklager dat in zijn voorstel, dat officieel luidt: vier wedstrijden uitsluiting, waarvan één voorwaardelijk.
De speler moet voor maandag 15.30 uur reageren.
quote:PSV accepteert straf Pieters
PSV heeft het schikkingsvoorstel van vier wedstrijden schorsing (één voorwaardelijk) in de zaak Erik Pieters geaccepteerd.
Pieters kreeg de straf opgelegd vanwege zijn rode kaart tegen PEC Zwolle. Daarna ging de verdediger van de Eindhovense ploeg compleet door het lint. Hij schopte hard tegen de deur en sloeg vervolgens een raam kapot. Bij zijn laatste actie liet Pieters zware verminkingen aan zijn onderarm op en werd nog dezelfde avond in het ziekenhuis geopereerd.
Het herstel van Pieters zal minimaal zes weken duren. Hij is vanwege zijn schorsing sowieso niet speelgerechtigd voor de duels met Heracles Almelo, Feyenoord (beker) en ADO Den Haag.
Hoezo? Had je hem dan een half jaar uit de roulatie moeten nemen?quote:
Kankerscheids roepen, deur intrappen, ruit kapot slaan.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:29 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hoezo? Had je hem dan een half jaar uit de roulatie moeten nemen?
Het was gewoon een overtreding die rood waard is en waar ook nog een straf met een schorsing bij hoort. 2 a 3 wedstrijdjes + 1 voorwaardelijk is dan gewoon normaal.
Dat hij daarna zichzelf, het team en de club iets aan doet is niet iets wat doet de KNVB bestraft moet worden, dat moet intern gebeuren.
Als hij nou de scheidsrechter een klap had verkocht (of iets anders) dan ben ik absoluut voor een zwaardere schorsing, maar in dit geval waar je enkel jezelf benadeeld vind ik niet dat er een extra straf bij hoort te komen.
Ik had een schorsing of 8 gegeven ja.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Kankerscheids roepen, deur intrappen, ruit kapot slaan.
Ik vind best dat de KNVB daar ook tegen mag optreden, ja.
Inderdaad.quote:
Ik heb iets gemist volgens mij. Kankerscheids roepen?quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. De KNVB is nu gewoon erg hypocriet bezig. Ze voeren altijd hard campagne om kanker en agressie uit stadions te bannen en hadden hier een mooi statement kunnen maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja omdat het een PSVer is.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik had een schorsing of 8 gegeven ja.
Als dat kankerscheids waar is ben ik de eerste die vind dat hij daar flink voor gestraft moet worden. En dan vind ik dat het al snel richting de 10 wedstrijden mag gaan, misschien nog wel meer. Ik geloof alleen niet dat dat nu in de strafmaat is opgenomen. Voor deze overtreding vind ik trouwens 4 wedstrijden nog aan de hoge kant, maar soit, daar kan ik wel mee leven (ook als hij niet geblesseerd was geraakt).quote:Op maandag 21 januari 2013 13:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel te weinig ja. Ze hadden ook met een aanvullende verklaring mogen komen. Datzelfde dient Pieters ook zo snel mogelijk te doen. Feit dat zijn zaakwaarnemer het nu bagatelliseert zou een additionele straf verdienen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |