SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ik vind het wel iets hebben.quote:
Ben dus niet de enige. Ik heb maar een cd op gezet met tennisgeluiden.quote:
En wat ziet ze eruit.quote:
Ik vind het wel een zwoele meid.quote:
Om tot rust te komen zet ik altijd Azarenka opquote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het wel een zwoele meid.
Zet ook altijd een cdtje met Schiavonegeluiden op als ik aan het studeren ben.
Eerste is bitch Goerges, derde Rus. Rest weet ik ook niet, volg alleen Serena.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:28 schreef Komakie het volgende:
Wie zijn de dames uit de openingspost eigenlijk? Ben beetje uit het damestennis.
Ik herken alleen sharapova, schiavone, hantuchova en kirilenko.
Lange benen zijn van Hantuchova, die met de natte haren Mandy Minella. Met de rode cap en de uitfloepende tieten Tamira Paszek. Kirilenko is nummer vijf. Nummertje twee volgens mij Vekic.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Eerste is bitch Goerges, derde Rus. Rest weet ik ook niet, volg alleen Serena.
Klopt, Vekic.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:33 schreef Szura het volgende:
[..]
Lange benen zijn van Hantuchova, die met de natte haren Mandy Minella. Met de rode cap en de uitfloepende tieten Tamira Paszek. Kirilenko is nummer vijf. Nummertje twee volgens mij Vekic.
Dat is die jongedame aan wie mijn oma een enorme hekel heeft en ze steevast Sharapov noemt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Szura het volgende:
Oh, ik mis nog de dame op het strand met dat hartje in haar bikini maar ik neem aan dat je die wel herkent
Alleen zal niemand het uitzenden denk ik.quote:
Hij ging uit van de choke, maar die kwam nietquote:
De hoop was er, het geloof een heel stuk minderquote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef Gorzalka het volgende:
Ik denk dat ik voor ons allen spreek als ik zeg: deze zag ik niet aankomen.
Zoals Wawa een paar keer versnelde. Echt knapquote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij ging uit van de choke, maar die kwam niet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij ging uit van de choke, maar die kwam niet
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]![]()
Daarom redde hij 2 SP met winners?
Gewoon een goede tiebreak van Wawa, met een paar missers van Djoko.
Je hoeft niet terug naar het begin, in de tiebreak speelde hij ook weer weergaloos vond ik ...quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Edwinn. het volgende:
5e set, nog langer genieten van deze wedstrijd!
Wat speelde Wawrinka een ongelooflijke 1e set, niet normaal om naar te kijken toen.
Het mentale aspect van tennis kan een bizar iets zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Komakie het volgende:
Bizar dat hij nu alle ballen weer aan het aanpakken is terwijl hij dat 2 sets lang niet goed gedaan heeft.
Dat moet hij ook doen, in de rally is die een stuk minder als Djokovic.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Komakie het volgende:
Bizar dat hij nu alle ballen weer aan het aanpakken is terwijl hij dat 2 sets lang niet goed gedaan heeft.
Eerste set speelde hij nog beter vind ikquote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je hoeft niet terug naar het begin, in de tiebreak speelde hij ook weer weergaloos vond ik ...
Toen viel vrijwel alles perfect, was echt bizar.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Eerste set speelde hij nog beter vind ik
Zo gauw als hij moet lopen heeft hij een probleem.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:03 schreef Edwinn. het volgende:
[..]
Dat moet hij ook doen, in de rally is die een stuk minder als Djokovic.
Jij hebt de 2de set niet gezien toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Norrage het volgende:
Wawa breakt
Hij heeft 1x de top 4 verslagen op een GS, een keer tegen Murray...maar verder....wat een sensatie is hier in de maakmaar ja...hij zal wel gaan choken
Ik vraag het me afquote:
Ook op vastheid zal hij de rally vaker verliezen dan winnen..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zo gauw als hij moet lopen heeft hij een probleem.
Een langere rally is niet zo erg, maar hij moet niet hoeven lopen.
Kunnen we de knvb niet vragen of ze de wedstrijd even uitstellen?quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef BlueRoom het volgende:
ik hoop dat de autos van KIA van betere kwaliteit zijn dan de bordjes
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef BlueRoom het volgende:
ik hoop dat de autos van KIA van betere kwaliteit zijn dan de bordjes
Het is een stellingquote:
212 nu weer inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 gasten die na 3 uur tennis nog steeds 200+ serveren in een vijfsetter en elkaar helemaal de ziekte in rally'en, typisch WTA inderdaad
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 gasten die na 3 uur tennis nog steeds 200+ serveren in een vijfsetter en elkaar helemaal de ziekte in rally'en, typisch WTA inderdaad
Denk het wel ja, maar tot nu toe is het wel een heerlijke wedstrijdquote:
Jij weet wat zijn dieet en trainingsmethodes zijn?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef Gorzalka het volgende:
Kramp is je eigen schuld, moet je maar een glutenvrij dieet hebben.
Het heeft toch met spanning te maken?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is voorstaan daarvoor geen voorwaarde?
4-4.
Nee, was zijn 1ste, bij die andere bleek de 2de service toch in na z'n challengequote:Op zondag 20 januari 2013 14:40 schreef Komakie het volgende:
Volgens mij is het zijn 2de?
Ook 1 toen hij aan de andere kant van het net stond op links.
oh ok.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, was zijn 1ste, bij die andere bleek de 2de service toch in na z'n challenge
Zit nog wel een dagje tussen neem ik aan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:49 schreef Marcoss het volgende:
Berdych vindt dit vast ook een leuke wedstrijd
Waarschijnlijk omdat hij gesloopt isquote:
Zou best kunnen inderdaad.quote:
Mwah, umpire zei ook al dat 'ie uit was.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom zou je een challenge bewaren op dat moment? Zelfs de miniscule kans dat hawk-eye een fout maakt is het waard.
Ze moet toch wat zeggen?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:51 schreef Gorzalka het volgende:
Waarom zou je een challenge bewaren op dat moment? Zelfs de miniscule kans dat hawk-eye een fout maakt is het waard.
Mja, met de scheidsrechter die al aangaf dat hij uit was, zou ik het ook niet hebben gedaan. Wat als hij uit is en het punt erna is wel een twijfelgeval? Dan kun je dus niet meer challengen..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:53 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze moet toch wat zeggen?
Ik had hem wel genomen. Op zo'n belangrijk moment.
Je weet toch dat de scheids ALTIJD tegen je is!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, met de scheidsrechter die al aangaf dat hij was, zou ik het ook niet hebben gedaan. Wat als hij uit is en het punt erna is wel een twijfelgeval? Dan kun je dus niet meer challengen..
Absoluut.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef XL het volgende:
Ik kijk nog maar 1 set, maar vind het niveau laag... Spanning hoog uiteraard! Hopelijk is het de vermoeidheid
Jij bent zeker voor Feyenoord?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef XL het volgende:
[..]
Je weet toch dat de scheids ALTIJD tegen je is!
Break point om de wedstrijd uit te serveren, belangrijker dan dat wordt het bijna niet, 1% kans dat de scheidsrechter het verkeerd zag is al genoeg. Scheidsrechter kan met vervroegd pensioen op Djokovic zijn zak als hij wint.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, met de scheidsrechter die al aangaf dat hij was, zou ik het ook niet hebben gedaan. Wat als hij uit is en het punt erna is wel een twijfelgeval? Dan kun je dus niet meer challengen..
te zwaar bedoel je?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:36 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zijn lichaam is niet optimaal voor topsport als je kijkt naar zijn bouw.
Eensquote:Op zondag 20 januari 2013 14:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Break point om de wedstrijd uit te serveren, belangrijker dan dat wordt het bijna niet, 1% kans dat de scheidsrechter het verkeerd zag is al genoeg. Scheidsrechter kan met vervroegd pensioen op Djokovic zijn zak als hij wint.
Ja, als de bal in was..quote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef Kensuke het volgende:
Erg dom van Wawrinka om dat ene punt niet te challengen. Hij had gewoon kunnen serveren voor de wedstrijd.
Dat lieten ze toch zien!quote:
Hij leek aardig in op die slow motion beelden, IMO.quote:
Dat valt wel mee.quote:
Zijn bouw is inderdaad niet ideaal om te rennen, glijden en strekken zoals die van Djokovic, maar hij is wel natuurlijk sterk gebouwd wat wel helpt met vooral de enkelhandige backhand, maar ook wel met andere slagen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Als je zijn lichaam ziet is hij heus wel afgetraind, maar zijn bouw is niet ideaal om veel te lopen zoals Djokovic dat bijvoorbeeld wel kan.
Voornamelijk bij zijn service. Hij heeft geen super techniek om hard te serveren, maar hij doet het wel. Mede door zijn bouw.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Zijn bouw is inderdaad niet ideaal om te rennen, glijden en strekken zoals die van Djokovic, maar hij is wel natuurlijk sterk gebouwd wel helpt met vooral de enkelhandige backhand, maar ook wel met andere slagen.
heeft hewitt niet eens om 4h lokale tijd op de baan gestaan? Tegen baghdatis dacht ikquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Kwart over 1 locale tijd? Zijn toch geen tijden meer
Ja. Maar die begonnen pas net voor middernacht.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
heeft hewitt niet eens om 4h lokale tijd op de baan gestaan? Tegen baghdatis dacht ik
Was dat hier of op de us open?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
heeft hewitt niet eens om 4h lokale tijd op de baan gestaan? Tegen baghdatis dacht ik
Druk vanaf de servicequote:Op zondag 20 januari 2013 15:20 schreef Gorzalka het volgende:
Bazenforehand, waarom lukt het hem alleen op eigen service?
Nee, op de AO.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Was dat hier of op de us open?
Daar is het volgens mij ook wel eens extreem geweest.
maakt het natuurlijk nog mooierquote:Op zondag 20 januari 2013 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja. Maar die begonnen pas net voor middernacht.
Kan niet, er moet minstens twee games verschil zijn.quote:
Omdat je met de tijd per set de totaal tijd kunt berekenen en andersom nietquote:Op zondag 20 januari 2013 15:22 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zetten ze er bij die score niet gewoon een totaaltijd bij maar alleen per set?
Ja oke, maar ook veel UE.quote:
Vorig jaar abnamro op maandagavond werd het half 1 (zoonlief was ballenjongen anders was ik allang naar huis gegaanquote:Op zondag 20 januari 2013 15:18 schreef Wrijfhout het volgende:
Kwart over 1 locale tijd? Zijn toch geen tijden meer
Bedoel niet in plaats van. Ze kunnen het er toch ook bij zetten? Is gewoon ruimte voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
Omdat je met de tijd per set de totaal tijd kunt berekenen en andersom niet
Oh okquote:Op zondag 20 januari 2013 15:27 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedoel niet in plaats van. Ze kunnen het er toch ook bij zetten? Is gewoon ruimte voor.
Niet echt gek op dit punt in de wedstrijd natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:30 schreef Niox het volgende:
1,5u voor een set, Sharapova werkt in die tijd 2 rondes af.
Ik had bedacht om wat klusjes te doen vandaag. Komt weinig van terecht zoquote:
Daar heeft die andere Zwitser ook altijd last van..quote:Op zondag 20 januari 2013 15:32 schreef Gorzalka het volgende:
Wawrinka heeft wel kijk op die challenges, zeg.
Nou inderdaad, onbegrijpelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Kensuke het volgende:
Spijtig voor Wawa, die niet gebruikte challenge zal hem nog een tijdje achtervolgen.
Ach, zo ook de choke in de 2e set en de andere kansen die hij gehad heeft. Het is niet alsof hij alleen daar de wedstrijd heeft verloren.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Kensuke het volgende:
Spijtig voor Wawa, die niet gebruikte challenge zal hem nog een tijdje achtervolgen.
Dat maakt het alleen nog maar erger.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:44 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ach, zo ook de choke in de 2e set en de andere kansen die hij gehad heeft. Het is niet alsof hij alleen daar de wedstrijd heeft verloren.
Een nieuw shirt is toch veel minder leuk voor fansquote:Op zondag 20 januari 2013 15:43 schreef Komakie het volgende:
Wat flauw. Trekt hij eerst zijn shirt kapot, gooit hij hem daarna in het publiek. Gooi dan een nieuw shirt....
Of eet geen gluten, dat doet ook wonderen voor zijn fitheidquote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef Szura het volgende:
En Djokovic, die kruipt een paar uur in dat ei en is weer de oude
Die ei-legende is ook een eigen leven gaan leiden hequote:Op zondag 20 januari 2013 15:47 schreef Szura het volgende:
En Djokovic, die kruipt een paar uur in dat ei en is weer de oude
Ik denk dat Djokovic echt wel weer topfit is die wedstrijd. Maar in topvorm? Berdych maakt kans inderdaad, al blijft Djoko favoriet.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Die ei-legende is ook een eigen leven gaan leiden he![]()
Serieuzer, grote kans voor Berdych, die speelt goed tot nu toe en Djokovic is middelmatig en heeft veel energie in deze wedstrijd gestoken. Match up blijft alleen verschikkelijk voor hem.
Gaat er gewoon in drie af ben ik bang.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:50 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Serieuzer, grote kans voor Berdych, die speelt goed tot nu toe en Djokovic is middelmatig en heeft veel energie in deze wedstrijd gestoken. Match up blijft alleen verschikkelijk voor hem.
Berdych pakt wel een setje denk ik. Maar zal ook wel uiteindelijk gewoon verliezen. Maar ik dicht hem meer kans toe dan Ferrer in de halve finale.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:57 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gaat er gewoon in drie af ben ik bang.
quote:Op zondag 20 januari 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Berdych pakt wel een setje denk ik. Maar zal ook wel uiteindelijk gewoon verliezen. Maar ik dicht hem meer kans toe dan Ferrer in de halve finale.
Clichés zijn meestal waar.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:48 schreef BlueRoom het volgende:
commentator bij nole - wawa grosiert wel in tegeltjeswijsheden zeg, "beide verdienen als winnaar van de baan te stappen" en nog meer van dat soort flauwe inkoppertjes
Tsja, ik ben best wel fan van die vent hoor. Maar als hij nooit de toppers eens verslaat word ik er een beetje moe van....en dan mag hij van mij lekker afzakken naar een lagere positie.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:19 schreef Rosario het volgende:
[..]
Wat zit je weer te haten op Ferrer.
Wordt een lege ranglijst aangezien niemand de toppers verslaat.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tsja, ik ben best wel fan van die vent hoor. Maar als hij nooit de toppers eens verslaat word ik er een beetje moe van....en dan mag hij van mij lekker afzakken naar een lagere positie.
Ben ik wel gedeeltelijk met je eens, maar voetenwerk is aan de andere kant zo fucking belangrijk in tennis, en die gast beweegt gewoon zo verdomd snel.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:05 schreef Komakie het volgende:
Hij is gewoon best-of-the-rest.
Toch mag hij van mij wel wat om laag. Er zijn gewoon spelers die beter tennissen (maar niet zo goed bewegen) waarvan ik dan graag zou zien dat ze hoger staan. Maar win maar eens van die gast...
Ferrer wint nooit van de toppers. Berdych en Tsonga tenminste wel. En delpo ooit. Dus Ferrer, mr. Vulture die alle kleine toernooitjes wint mag van mij lekker op #8 staan.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wordt een lege ranglijst aangezien niemand de toppers verslaat.
Berdych en Tsonga winnen op hun beurt weer nooit van Ferrer.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ferrer wint nooit van de toppers. Berdych en Tsonga tenminste wel. En delpo ooit. Dus Ferrer, mr. Vulture die alle kleine toernooitjes wint mag van mij lekker op #8 staan.
Mjah, ik vind er niet heel veel noemenswaardige wedstrijden bij zitten. Ferrer wint altijd in de onbelangrijke toernooitjes. Ik wil het hem hij GS zien doen!quote:Op zondag 20 januari 2013 22:30 schreef Rosario het volgende:
[..]
Berdych en Tsonga winnen op hun beurt weer nooit van Ferrer.
Feitelijk onjuist, Ferrer heeft een betere gezamenlijke H2H tegen de top 4 dan de spelers die jij noemt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ferrer wint nooit van de toppers. Berdych en Tsonga tenminste wel. En delpo ooit. Dus Ferrer, mr. Vulture die alle kleine toernooitjes wint mag van mij lekker op #8 staan.
Lees mijn andere post. Ferrer heeft behalve van murray op gravel en 2x geblesseerde Rafa nooit van de top 4 gewonnen op GS. Dat is wat er belangrijk is, niet de h2h in nietszeggende toernooitjes.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist, Ferrer heeft een betere gezamenlijke H2H tegen de top 4 dan de spelers die jij noemt.
Uiteindelijk maakt het niet uit, want sinds 2005 heeft niemand buiten de top 4 een GS gewonnen behalve Del Potro die ene keer.
Rest van de toernooien maar afschaffen danquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lees mijn andere post. Ferrer heeft behalve van murray op gravel en 2x geblesseerde Rafa nooit van de top 4 gewonnen op GS. Dat is wat er belangrijk is, niet de h2h in nietszeggende toernooitjes.
Ok de eerste keer was nog niet eens de echte Rafaquote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef Szura het volgende:
Jaja, twee keer geblesseerde Rafa.
Moet die oetlul zich maar niet over de kop spelen.
Ferrer
Mwa, echt zo'n mythe die op het internet (en MTFquote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok de eerste keer was nog niet eens de echte Rafa
En begrijp me niet verkeerd, Ferrer ben ik fan van..maar kom op zijn verliezen tegen de top 4 zijn nóg voorspelbaarder.
Kom op nou! Ferrer moet evne de grond in gestampt worden, Ik wil andere spelers op 4/ 5/6quote:Op maandag 21 januari 2013 01:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mwa, echt zo'n mythe die op het internet (en MTF) heerst doordat hij zo vaak herhaald maar geen kern van waarheid heeft. Murray op gravel verslaan en een jonge en een niet geheel fitte Nadal verslaan is echt niet minder dan de rest van de top 8 heeft gedaan. Tsonga heeft de hele top 4 verslagen op slams, maar Murray toen hij nog geen top 10 was, Nadal in 2008 en Djoko toen die ziek van de hitte was. Enige recente overwinning is Federer 2011. Berdych heeft 2x Federer en 1x keer Djokovic verslagen (op gras toen hij niet meer kon serveren) en is vergelijkbaar met Ferrer. Del Potro heeft één keer Federer en Nadal op slams verslagen (2009) en verder nooit meer...
quote:Op maandag 21 januari 2013 08:20 schreef TheArt het volgende:
Jeremy in de kwartfinale van een GS, dat ik dat nog eens mag meemaken
Niet echt. Ze kunnen nog tegen 12 uur 's nachts beginnen.quote:Op maandag 21 januari 2013 09:16 schreef stefan92 het volgende:
Is er op de AO een maximumtijdstip waarop een wedstrijd mag beginnen? Weet wel dat partijen tot iets van 2 uur zijn doorgegaan, maar stel (al gaat niemand daar van uit) dat Serena - Kirilenko nogal lang duurt, dan begint Federer toch veel te laat?
Oo, ok. Dat duurt nog wel even. Bedanktquote:Op maandag 21 januari 2013 09:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Niet echt. Ze kunnen nog tegen 12 uur 's nachts beginnen.
Gozertjes verdienen zo toch even allebei minimaal $57.600quote:
Hij zal in ieder geval zijn retourticket moeten omboekenquote:Op maandag 21 januari 2013 08:51 schreef franklop het volgende:
Raakt baase zijn trainingsprogramma niet in de war?
Droge kerel die scheidsquote:Fergus Murphy to man in audience: "Sir, may we have our ball back please?
[Man throws ball back to court.]
... Thank you."
Per persoon?quote:Op maandag 21 januari 2013 09:35 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Gozertjes verdienen zo toch even allebei minimaal $57.600
Kunnen ze weer een half jaartje vooruit
60k met zn tweeen. Australische dollar, dus zo'n 47k euroquote:
Netjes. Toch vrij aardig prijzenpot voor de dubbels. Had ik niet verwacht.quote:Op maandag 21 januari 2013 10:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
60k met zn tweeen. Australische dollar, dus zo'n 47k euro
Ik zag dat Haase en Igor voor hun eerste rond exit ook nog zo'n 20k euro mee naar huis mogen nemen, dus financieel een best aardig tripje zo ...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Netjes. Toch vrij aardig prijzenpot voor de dubbels. Had ik niet verwacht.
Tja, mag ook wel, spelers die niet in de top-20/30 staan moeten ook ergens van leven, op veel toernooien draaien ze volgens mij gewoon verlies als ze niet in de halve finale ofzo komen...quote:Op maandag 21 januari 2013 10:21 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik zag dat Haase en Igor voor hun eerste rond exit ook nog zo'n 20k euro mee naar huis mogen nemen, dus financieel een best aardig tripje zo ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |