Volgens mij blijf je met Vilhena naast je juist meer achteruit lopen omdat je weet dat het niet dichtelopen wordt. Met Vormer en Clasie heb je dat wat minder imo juist.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen heb je dan het gevaar dat je achteruit blijft lopen. De wedstrijden dat Vormer samen met Clasie speelde bleef 'ie de hele tijd bij Clasie in de buurt en was er weinig diepte in het spel.
Volgend jaar Clasie verkopen en dan Vormer op zijn plek. Hij gaat het wel redden.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch gek. Vormer heeft echt wel de nodige kwaliteiten vooruit ook...
Kan me niet voorstellen dat de Koe dat er niet uit kan krijgen.
Totaal niet waar, maargoed. Jouw woord tegen 't mijne.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vilhena jaagt meer dicht dan Vormer hoor, die staat 90 minuten in de middencirkel te wandelen.
Klopt, in zijn Roda tijd ging hij enorm vaak mee naar voren.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch gek. Vormer heeft echt wel de nodige kwaliteiten vooruit ook...
Kan me niet voorstellen dat de Koe dat er niet uit kan krijgen.
Vormer is een prima speler ook. Kan nou niet zeggen dat Clasie zo'n bijzonder seizoen heeft tot nu toe. Komt volgend jaar wel weer.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgend jaar Clasie verkopen en dan Vormer op zijn plek. Hij gaat het wel redden.
Kloptquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef kapiteintje het volgende:
Leuke voorbeschouwing man nu op NL1.
Die Vormer is onherkenbaar, de matches dat ik hem zag dit seizoen was hij echt driemaal zwakker dan ik hem kende.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, in zijn Roda tijd ging hij enorm vaak mee naar voren.
Vond 'm tegen Heerenven niet slecht hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Die Vormer is onherkenbaar, de matches dat ik hem zag dit seizoen was hij echt driemaal zwakker dan ik hem kende.
Niks geen Clasie verkopenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Volgend jaar Clasie verkopen en dan Vormer op zijn plek. Hij gaat het wel redden.
Hoeft van mij ook niet, maar het zou goed kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niks geen Clasie verkopen [ afbeelding ]
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:50:49WISSELS #FEYENOORD: Lamprou, Vormer, Fernandez, Mokotjo, Singh, Nelom, Achahbar. #ajaFEY reageer retweet
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:52 schreef heiden6 het volgende:
De tactiek van Koeman:
[ afbeelding ]
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
[ afbeelding ]
Ver van de kool spelen.
Geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen. Daar heb je dus echt niks aan he in zo'n wedstrijd. Die man loopt in 1 tempo en kan niks in de kleine ruimte.quote:
quote:
o.us moet zijn muil houwe.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied
Ik moet jullie van o.us2.0 even vertellen dat je Feyenoord met een y schrijft. De woonwijk heet Feijenoord, de profclub Feyenoord.
Het is maar dat jullie het weten.
* Boldface ontvolgt dit topic snel weer...
Ken je geschiedenisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied
Ik moet jullie van o.us2.0 even vertellen dat je Feyenoord met een y schrijft. De woonwijk heet Feijenoord, de profclub Feyenoord.
Wat een piepeltjes daaroquote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
VBL / [De Klassieker] Ajax - Feyenoord #2
En het nog doen ook, kudo's hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied
Dus dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Klassieker gewoon hier beleven boys
Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.quote:
7 euro voor één wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.
Inderdaad, ik word gek in dat andere topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Klassieker gewoon hier beleven boys
Ja, ik weet nog de tijd dat je er 3,50 voor betaalde.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
7 euro voor één wedstrijd![]()
Achja, ook maar gedaan
Ik ben in het buitenland.. Hier kan ik geen dagkaart kopen op EL.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.
Lekker een stream kijken die 2 minuten achter loopt en buffert als een gek omdat heel Nederland er op probeert te komen. Trek gewoon de knip en leg 7 euro neer voor zo'n wedstrijd.quote:
In het wit zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
BMI als enige in t-shirt warming up.
Als EL mij niet de melding gaf dat ik in Nederland moest zitten om te kunnen betalen en kijken had ik het wel gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker een stream kijken die 2 minuten achter loopt en buffert als een gek omdat heel Nederland er op probeert te komen. Trek gewoon de knip en leg 7 euro neer voor zo'n wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |