De Pranquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind een nieuwe linksback echt prioriteit man.
Bless heeft moeder natuur verslagen.quote:
De Pran?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Pran
Ben erg benieuwd waar Geel in de zomer mee komt aanzetten. Ik verwacht eigenlijk dat 1 van onze grootste talenten verkocht gaat worden, ik denk in eerste instantie met name aan De Vrij. Gelukkig kunnen we een verkoop in de verdediging goed opvangen. Een extra LB en een reserve RB zou niet verkeerd zijn. Een extra 10 overigens ook niet, en er moeten nou eindelijk eens fatsoenlijke vleugelspelers komen, dwz, sissy zal toch helaas maar weg moeten wezen, en voor de schaak ook nog mooi wat centjes pakken.
Toch bizar, die gozert hoort pas over 2 weken weer te gaan trainenquote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was een goede optie maar heeft wat mij betreft zijn eigen glazen ingegooid.
Hadden we De Pers maar.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Dekatria het volgende:
Gewoon weer een spelletje gespeeld met de pers, die Koeman.
Zo'n wedstrijd staat op zichzelf. Ik vind persoonlijk dat je gevaarlijk speelt met een middenveld met Clasie én Vilhena. Wat mij betreft zet je vormer ipv Vilhena om de boel dicht te kunnen lopen en afjagen en wissel je Vormer voor Vilhena de 2e helft om 't evt kapot te kunnen tikken. Vorig jaar was El Ahmadi de sleutel tot het goede spel imo door z'n gigantische loopvermogen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Slobeend het volgende:
Als ik de opstellingen zo bekijk, is Feyenoord gewoon beter.
Bazenactiel; de selectie na de overwinning opwachten in rotterdam met een paar kratjes milkshakesquote:
Ja, maar we hebben El Ahmadi dus niet meerquote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd staat op zichzelf. Ik vind persoonlijk dat je gevaarlijk speelt met een middenveld met Clasie én Vilhena. Wat mij betreft zet je vormer ipv Vilhena om de boel dicht te kunnen lopen en afjagen en wissel je Vormer voor Vilhena de 2e helft om 't evt kapot te kunnen tikken. Vorig jaar was El Ahmadi de sleutel tot het goede spel imo door z'n gigantische loopvermogen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben El Ahmadi dus niet meer
Klinkt niet onlogisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd staat op zichzelf. Ik vind persoonlijk dat je gevaarlijk speelt met een middenveld met Clasie én Vilhena. Wat mij betreft zet je vormer ipv Vilhena om de boel dicht te kunnen lopen en afjagen en wissel je Vormer voor Vilhena de 2e helft om 't evt kapot te kunnen tikken. Vorig jaar was El Ahmadi de sleutel tot het goede spel imo door z'n gigantische loopvermogen.
Alleen heb je dan het gevaar dat je achteruit blijft lopen. De wedstrijden dat Vormer samen met Clasie speelde bleef 'ie de hele tijd bij Clasie in de buurt en was er weinig diepte in het spel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Karelnoord het volgende:
Blind moet Schaken dekken en iedereen weet dat blind schaken niet gaat![]()
.
Vilhena jaagt meer dicht dan Vormer hoor, die staat 90 minuten in de middencirkel te wandelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch gek. Vormer heeft echt wel de nodige kwaliteiten vooruit ook...quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Alleen heb je dan het gevaar dat je achteruit blijft lopen. De wedstrijden dat Vormer samen met Clasie speelde bleef 'ie de hele tijd bij Clasie in de buurt en was er weinig diepte in het spel.
Dat is dus m'n punt idd. Koeman speelde niet voor niks altijd express met Leerdam, puur omdat die gewoon als breker moest fungeren. Éérst kapot jagen, dan pas tikken dat was de gouden formule...ik moet 't nog zien man met dit middenveld. Hoop uiteraard 't beste maar weet niet of Vilhena dit kan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klinkt niet onlogisch.
Zeg wat je wilt, ze hebben daar een aantal jongens met heel veel voetbalvermogen die je alleen uit het spel krijgt door er heel dicht op te zitten. Vilhena is daarvoor misschien niet de meest voor de hand liggende keuze. Hiermee ga je wel héél erg uit van je eigen kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |