Prima, die zou 't toch nog niet aankunnen. Die joden moet je afjagen, daar is Achahbar 't type speler absoluut niet voor.quote:
Teringquote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Grifte het volgende:
Wel sneu voor Anass, had hem graag willen zien spelen.
Nu gaat Schaken het maar doen, samen met Boëtius de flankverdedigers schudden als een milkshake
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:25:38BREAKING! Opstelling #Feyenoord: Mulder; Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè, Boëtius #ajaFEY reageer retweet
Ach die mag er het laatste uur nog wel in als we 3-0 voorstaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:25 schreef Grifte het volgende:
Wel sneu voor Anass, had hem graag willen zien spelen.
Nu gaat Schaken het maar doen, samen met Boëtius de flankverdedigers schudden als een milkshake
Wat een bazenopstellingquote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Dekatria het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:25:38BREAKING! Opstelling #Feyenoord: Mulder; Janmaat, de Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Immers; Schaken, Pellè, Boëtius #ajaFEY reageer retweet
Blijft toch eeuwig zonde dat je BMI in zo'n wedstrijd niet centraal kan zetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:27 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind een nieuwe linksback echt prioriteit man.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef Kerftminister het volgende:
Dan krijg je idd Nelom die minimaal 2x per match zijn man kwijt is.
Gioquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind een nieuwe linksback echt prioriteit man.
Woudenbergquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pietersquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Van Peppenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zeer nuttig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |