Hoort toch ook een beetje bij de sfeer van vandaag man. Ik zit in een studiegroep met 3 Ajacieden, we lachen wat af met elkaar en waarderen elkaars team heus wel. Heb een weddenschap dat ik hun lunch betaal als Ajax wint, maar als Feijenoord wint of in het geval van een gelijkspel betalen zij mijn lunch (sinds ik 3 keer moet betalen als Ajax wint, daarom is het gelijkspel voor mijquote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begin niet met die zinloze discussie, prima als mensen voor Feyenoord zijn en je club beter vinden hoort daarbij, maar jezelf daarom beter vinden niet
Lekker gek doenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En zie hier de daadwerkelijke reden dat NL11 altijd in dat jodenkhonk balt.
[ afbeelding ]
Mijn beide broertjes zitten atm in Amsterdam voor die wedstrijd (als supporter van de joden).quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoort toch ook een beetje bij de sfeer van vandaag man. Ik zit in een studiegroep met 3 Ajacieden, we lachen wat af met elkaar en waarderen elkaars team heus wel. Heb een weddenschap dat ik hun lunch betaal als Ajax wint, maar als Feijenoord wint of in het geval van een gelijkspel betalen zij mijn lunch (sinds ik 3 keer moet betalen als Ajax wint, daarom is het gelijkspel voor mij).
Lachen toch man. Niet te moeilijk over doen. Zijn prima gasten.
Ik heb ook echt absoluut geen haat tegenover elke random Ajacied. Maar er zijn wel Feyenoorders die per definitie een hekel hebben aan alles wat van Ajax is. Zelfde geldt voor sommige Ajacieden. En dat is gewoon treurigquote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoort toch ook een beetje bij de sfeer van vandaag man. Ik zit in een studiegroep met 3 Ajacieden, we lachen wat af met elkaar en waarderen elkaars team heus wel. Heb een weddenschap dat ik hun lunch betaal als Ajax wint, maar als Feijenoord wint of in het geval van een gelijkspel betalen zij mijn lunch (sinds ik 3 keer moet betalen als Ajax wint, daarom is het gelijkspel voor mij).
Lachen toch man. Niet te moeilijk over doen. Zijn prima gasten.
Die drie woorden háát ik in die context.quote:
De oudste broer vormt toch hoe de jonge broertjes worden? Waar is het fout gegaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mijn beide broertjes zitten atm in Amsterdam voor die wedstrijd (als supporter van de joden).Echt...
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
"Lekker", "gek" en "doen" zijn meestal alledrie positief (Lekker wijf, die is gek in bed, ik zou haar doen). Zet ze alledrie achter elkaar en je hebt de grootste aids onder Nederlandse vrouwen ooit..
Heb er nog zoeen voor je: LBquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die drie woorden háát ik in die context..
"Lekker", "gek" en "doen" zijn meestal alledrie positief (Lekker wijf, die is gek in bed, ik zou haar doen). Zet ze alledrie achter elkaar en je hebt de grootste aids onder Nederlandse vrouwen ooit..
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die drie woorden háát ik in die context..
Ik heb 5 jaar in Rotterdam gewerkt als jood zijnde, elke dag wel opmerkingen heen en weerquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb ook echt absoluut geen haat tegenover elke random Ajacied. Maar er zijn wel Feyenoorders die per definitie een hekel hebben aan alles wat van Ajax is. Zelfde geldt voor sommige Ajacieden. En dat is gewoon treurig
Ik vind Amsterdam zelfs een leuke stad waar ik graag komquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik heb ook echt absoluut geen haat tegenover elke random Ajacied. Maar er zijn wel Feyenoorders die per definitie een hekel hebben aan alles wat van Ajax is. Zelfde geldt voor sommige Ajacieden. En dat is gewoon treurig
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |