Van die zijige dikke wijven die dan bij hun favoriete club dan maar 'Aaijaks' gillen want dat kennen ze en die winnen nog wel eens wat.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 2 keer zoveel aanhang hebt als Feyenoord zal daar ook wel gewoon volk tussen zitten
Jij niet dan? Jij was 6 in 2002?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar bij Ajax zijn het dus grotendeels successupporters
Ik vind Ajax ook geen volksclub, die opmerking kwam ook niet van mij maar ik relativeer hem een beetje, sinds er meer aanhangers van buiten Amsterdam komen is het wel volkser geworden.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het verschil is dat dat gewone volk bij jullie teletekstsupporter is, die van ons met SCC tweewekelijks in De Kuip zitten.
Snap je het verschil tussen volksclub en Ajax niet?
Je zegt het zelf dus al, ik ben juist geen successupporter omdat ik Feyenoord bijna alleen echt heb meegemaakt toen het bagger gingquote:
Wat maakt de leeftijd nou weer uit? Alsof iemand van 6 of jonger geen echte Feyenoorder kan zijn.quote:
Het is allemaal apart volk man.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 2 keer zoveel aanhang hebt als Feyenoord zal daar ook wel gewoon volk tussen zitten
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Van die zijige dikke wijven die dan bij hun favoriete club dan maar 'Aaijaks' gillen want dat kennen ze en die winnen nog wel eens wat.
Dat is een echte aanhang zeg.
Allemaal tuigquote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is allemaal apart volk man.
Laten we niet overdrijven. Mannetjes van 6 vinden het prachtig maar hebben nog niet zoveel benul denk ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat maakt de leeftijd nou weer uit? Alsof iemand van 6 of jonger geen echte Feyenoorder kan zijn.
Het zal elkaar niet zoveel ontlopenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is allemaal apart volk man.
Die was ook te duur.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat dachten we van de Pel ook
Misschien zijn de eisen ondertussen flink gezakt, na lang weinig spelen.
Die bewaren we voor reeks nummertje #4045quote:Op zaterdag 19 januari 2013 05:26 schreef Oldie57 het volgende:
Krankzinnige TT.
Wat wordt de volgende ... iets met gas?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die bewaren we voor reeks nummertje #4045
Dat zal best maar Feyenoord heeft ook gemiddelde bezoekersaantallen gehad van 10000 in het verleden, dus die pak hem beet 40.000 zijn ook succes supporters?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maar bij Ajax zijn het dus grotendeels successupporters
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Die bewaren we voor reeks nummertje #4045
Komen de quotes weer:quote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal best maar Feyenoord heeft ook gemiddelde bezoekersaantallen gehad van 10000 in het verleden, dus die pak hem beet 40.000 zijn ook succes supporters?
"Ja , wij zijn de beste "quote:Op zondag 20 januari 2013 12:59 schreef Dekatria het volgende:
We spelen zeker tegen Ajax vandaag dat we weer in een discussie over de beide supportersscharen zitten
Ja, in de fucking tweede wereldoorlog jaquote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zal best maar Feyenoord heeft ook gemiddelde bezoekersaantallen gehad van 10000 in het verleden, dus die pak hem beet 40.000 zijn ook succes supporters?
En zie hier de daadwerkelijke reden dat NL11 altijd in dat jodenkhonk balt.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:01 schreef OProg het volgende:
Ik zeg ook niet dat ze het allemaal zijn maar alle figuren die ik ken die altijd aangeven dat voetbal ze geen reet boeit en dat het ze gestolen kan worden zijn ook degenen die voor 020 zijn en ineens blij zijn als ze kampioen worden. Met het meest gênante dat ze toen bij iemand thuis die wedstrijd tegen Twente gingen kijken terwijl ze dat seizoen verder werkelijk 0 wedstrijden hadden gezien.
Ik begin niet met die zinloze discussie, prima als mensen voor Feyenoord zijn en je club beter vinden hoort daarbij, maar jezelf daarom beter vinden nietquote:Op zondag 20 januari 2013 13:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komen de quotes weer:
- in die tijd waren alle voetbalstadions leeg
- 25 jaar geleden is niet representatief voor nu
- wij groeiden jaar na jaar in supportersaantallen en verkochte SCC's in de dramajaren 2006 - 2011
- etc etc
- slaapsmilie
hebben joden ook geen last van verderquote:Op zondag 20 januari 2013 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begin niet met die zinloze discussie, prima als mensen voor Feyenoord zijn en je club beter vinden hoort daarbij, maar jezelf daarom beter vinden niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |