quote:Op zondag 20 januari 2013 12:42 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
maar jij bent als heiden niet blessedVolgens Rubinho wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Als linksback? Nou ja een extra buitenspeler is ook hard nodig.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef De_Pel het volgende:
e tegen zichzelf worstelende club gebruikt de linkspoot nauwelijks en mag zodoende alweer andere oorde
En hij beoordeelt ook wekelijks of de opleiding van ajax al kan tippen aan die van Feyenoord.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat een onzin.De Boer kijkt gewoon per wedstrijd welke speler hij het beste kan gebruiken in de spits.
ja maar.., ajax is óók een volksclub hoorquote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hij beoordeelt ook wekelijks of de opleiding van ajax al kan tippen aan die van Feyenoord.
[ afbeelding ]
Dat dachten we van de Pel ookquote:
Vergelijkbaar met de Volkspartij voor Vrijheid en Democratiequote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ja maar.., ajax is óók een volksclub hoor![]()
Qua intelligentie meer met de PVVquote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie
Gaat al naar de 32. En zal duur zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op zich wel, wel al op leeftijd ondertussen lijkt me?
Of de Democratische Volksrepubliek van Korea.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie
Lijkt me toch een interessante speler om eens te bekijken en te informeren naar de eisen. Geen groot pak geld voor opzij leggen uiteraard.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Gaat al naar de 32. En zal duur zijn.
quote:Omar Elabdellaoui speelt de komende zes maanden voor Eintracht Braunschweig. De middenvelder van Manchester City, die het afgelopen half jaar werd verhuurd aan Feyenoord, is blij met zijn tijdelijke overstap naar de Duitse club.
De 21-jarige speler, die bij de Rotterdammers niet kon laten zien wat hij in huis heeft, zal tot 30 juni 2013 onder contract staan bij Eintracht Braunschweig. "Ik verheug me op mijn tijd bij Braunschweig. Deze wissel is voor mij een belangrijke stap, omdat ik me hier verder kan ontwikkelen. Bovendien is het zeer fijn dat ik de mogelijkheid heb om bij een topteam in de 2. Bundesliga te kunnen spelen", aldus Elabdellaoui op het digitale thuis.
Marc Arnold, de sportdirecteur van de club, is blij met de Noor. "We hebben Omar meerdere malen bekeken. Wij zijn blij met deze veelzijdige speler. Hij heeft de kwaliteit om ons elftal omhoog te helpen", besloot Arnold.
Informeren kan natuurlijk altijd. Al zou je er misschien maar heel kort iets aan hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lijkt me toch een interessante speler om eens te bekijken en te informeren naar de eisen. Geen groot pak geld voor opzij leggen uiteraard.
Nee, dat doet Frank de Boer helemaal niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
En hij beoordeelt ook wekelijks of de opleiding van ajax al kan tippen aan die van Feyenoord.
[ afbeelding ]
Te druk met de aanhang vergelijken?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, dat doet Frank de Boer helemaal niet.
Ik vrees bij Omar een beetje dat dit het gewoon was.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:49 schreef De_Pel het volgende:
De 21-jarige speler, die bij de Rotterdammers niet kon laten zien wat hij in huis heeft...
Idd.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vrees bij Omar een beetje dat dit het gewoon was.
Het verschil is dat dat gewone volk bij jullie teletekstsupporter is, die van ons met SCC tweewekelijks in De Kuip zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 2 keer zoveel aanhang hebt als Feyenoord zal daar ook wel gewoon volk tussen zitten
Maar bij Ajax zijn het dus grotendeels successupportersquote:Op zondag 20 januari 2013 12:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je 2 keer zoveel aanhang hebt als Feyenoord zal daar ook wel gewoon volk tussen zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |