o.us moet zijn muil houwe.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied
Ik moet jullie van o.us2.0 even vertellen dat je Feyenoord met een y schrijft. De woonwijk heet Feijenoord, de profclub Feyenoord.
Het is maar dat jullie het weten.
* Boldface ontvolgt dit topic snel weer...

Ken je geschiedenisquote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied
Ik moet jullie van o.us2.0 even vertellen dat je Feyenoord met een y schrijft. De woonwijk heet Feijenoord, de profclub Feyenoord.

Wat een piepeltjes daaroquote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
VBL / [De Klassieker] Ajax - Feyenoord #2

En het nog doen ook, kudo's hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Boldface het volgende:
KLB / Buurman is Ajacied

Dus dat.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Klassieker gewoon hier beleven boys

Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.quote:

7 euro voor één wedstrijdquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.

Inderdaad, ik word gek in dat andere topic.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
Klassieker gewoon hier beleven boys

Ja, ik weet nog de tijd dat je er 3,50 voor betaalde.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
7 euro voor één wedstrijd
Achja, ook maar gedaan

Ik ben in het buitenland.. Hier kan ik geen dagkaart kopen op EL.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon betalen voor EL man. Heb ik ook gedaan, je wilt nu toch niet op cruciale moment dat 't hapert enzo he.

Lekker een stream kijken die 2 minuten achter loopt en buffert als een gek omdat heel Nederland er op probeert te komen. Trek gewoon de knip en leg 7 euro neer voor zo'n wedstrijd.quote:

In het wit zeker?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef kapiteintje het volgende:
BMI als enige in t-shirt warming up.

Als EL mij niet de melding gaf dat ik in Nederland moest zitten om te kunnen betalen en kijken had ik het wel gedaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Lekker een stream kijken die 2 minuten achter loopt en buffert als een gek omdat heel Nederland er op probeert te komen. Trek gewoon de knip en leg 7 euro neer voor zo'n wedstrijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |