Dat is waar, zeker met dit weer natuurlijk. Je zal het maar koud krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat doen teletekst supporters nooit.
Vooral als neutrale supporter, dan kan je altijd iemand uitlachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
Het is juist leuker om met supporters van beide partijen te kijken
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
Het is juist leuker om met supporters van beide partijen te kijken
Ook thuis, besloten dagje UB te skippen hiervoorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Thuis, in dit weer ga ik niet de stad in. En u, m'n beste?
Ditquote:
Daar hoef je je sowieso geen zorgen om te makenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoord
Sowieso Rotterdamse Ajacieden![]()
Nee dan mensen die niet naar bepaalde steden gaan alleen vanwege een potje voetbal.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoord
Sowieso Rotterdamse Ajacieden![]()
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef Splutje het volgende:
[..]
Daar hoef je je sowieso geen zorgen om te maken
Feijenoord is de originele en echte naam, vernoemd naar het deelgemeente Feijenoord. De lange ij werd vervangen zodat buitenlanders de naam beter konden lezen. Dus zeur niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:59 schreef Boldface het volgende:
Het ergste vind ik anders nog de Feyenoord-supporters die de naam van club fout schrijven (als Feijenoord). TS is zo'n persoon...
Dat de deelgemeente Feijenoord heet, is niet relevant. De profclub heet Feyenoord. Als je daar niet tegen kunt, moet je er geen fan van zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Feijenoord is de originele en echte naam, vernoemd naar het deelgemeente Feijenoord. De lange ij werd vervangen zodat buitenlanders de naam beter konden lezen. Dus zeur niet.
Vertel ze dan hier dat zij hun TT moeten vervangen met dezelfde redenering die jij mij geeft, met je bijdehante grote bek.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat de deelgemeente Feijenoord heet, is niet relevant. De profclub heet Feyenoord. Als je daar niet tegen kunt, moet je er geen fan van zijn.
Er staat niet voor niets Stadion Feijenoord bij de Kuip, of is dat ook een typo.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dat de deelgemeente Feijenoord heet, is niet relevant. De profclub heet Feyenoord. Als je daar niet tegen kunt, moet je er geen fan van zijn.
Hij is gewoon een beetje ouderwets, moet kunnen. TS hoeft toch niet te bezwijken voor Europa alleen omdat die babyboomers dat wel deden?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef Boldface het volgende:
[..]
Bij deze gebeurd... VBL / Het grote Feijenoordtopic #1062: We love you Feijenoord, we do.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Vertel ze dan hier dat zij hun TT moeten vervangen met dezelfde redenering die jij mij geeft, met je bijdehante grote bek.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1062: We love you Feijenoord, we do.
Het stadion kan prima naar de woonwijk vernoemd zijn. De profclub heet gewoon Feyenoord en niet Feijenoord. Don't shoot the messenger. Als je er niet tegen kunt, schrijf een brief naar het bestuur.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets Stadion Feijenoord bij de Kuip, of is dat ook een typo.
Het zal me een rotzorg zijn. Maar het getuigt van weinig respect voor de club waarvan je fan bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje ouderwets, moet kunnen. TS hoeft toch niet te bezwijken voor Europa alleen omdat die babyboomers dat wel deden?
Ja, en in Amsterdam stonden ze allemaal vol bewondering naar de Duitse wagens te kijken, NSB stad.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:08 schreef foknerd het volgende:
Rotterdam, teringstad in de oorlog lag die plat lalalalalalalalala
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:13 schreef ThaTim het volgende:
Niets mis met Sparta, mooie sympathieke club. Wel jammer dat zij zo enorm zijn afgegleden. De laatste Feijenoord - Sparta v.v. waren me toch leuke derbies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sparta is wel leuke club, maar was meer inb4 iemand die het een onterechte toevoeging zou vinden in de Feyenoord-Ajax discussie.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niets mis met Sparta, mooie sympathieke club. Wel jammer dat zij zo enorm zijn afgegleden. De laatste Feijenoord - Sparta v.v. waren me toch leuke derbies.
Mensen die in deze kou 90 minuten buiten een voetbalwedtrijd gaan kijken, dan ben je ook wel simpelquote:Op zondag 20 januari 2013 13:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar, zeker met dit weer natuurlijk. Je zal het maar koud krijgen.
Het niet warm krijgen van een belangrijke wedstrijd van je clubquote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die in deze kou 90 minuten buiten een voetbalwedtrijd gaan kijken, dan ben je ook wel simpel
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:20 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Mensen die in deze kou 90 minuten buiten een voetbalwedtrijd gaan kijken, dan ben je ook wel simpel
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het niet warm krijgen van een belangrijke wedstrijd van je club
Ik heb het hier binnen al koud joh.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het niet warm krijgen van een belangrijke wedstrijd van je club
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |