Dat is waar, zeker met dit weer natuurlijk. Je zal het maar koud krijgen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:23 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Dat doen teletekst supporters nooit.
Vooral als neutrale supporter, dan kan je altijd iemand uitlachen.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
Het is juist leuker om met supporters van beide partijen te kijken
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoordquote:Op zondag 20 januari 2013 13:36 schreef Splutje het volgende:
Het is juist leuker om met supporters van beide partijen te kijken
Ook thuis, besloten dagje UB te skippen hiervoorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Thuis, in dit weer ga ik niet de stad in. En u, m'n beste?
Ditquote:
Daar hoef je je sowieso geen zorgen om te makenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoord
Sowieso Rotterdamse Ajacieden![]()
Nee dan mensen die niet naar bepaalde steden gaan alleen vanwege een potje voetbal.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Maar ik heb juist geen idee hoe mijn nieuwe buurman is. Voor hetzelfde geldt timmert hij mij in elkaar omdat ik juich bij een doelpunt van Feijenoord
Sowieso Rotterdamse Ajacieden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |