quote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, maar hij rekende er wel weken op
Maar Fernandez kan gewoon écht niks.
Feyenoord - Dinamo Kiev, AGOVV the horror![]()
Ze hebben zich al bij de politie gemeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Ajacieden uit Zwijndrecht. (De combinatie alleen al.
) Lekker tussen pappie en mammie in slapen de komende paar weken.
Ik door Abu Dhabi. Als ik een vlag bij me had gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als we winnen ga ik met Feyenoord-vlag door Beijing rennen.
mooiquote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Sunri5e het volgende:
Mike en Nick Hams hebben hun Facebook profiel al verwijderd.
Wtf?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben zich al bij de politie gemeld.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zullen toch wel gewoon in 020zitten...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Sunri5e het volgende:
Mike en Nick Hams hebben hun Facebook profiel al verwijderd.
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik het met je eens. Maar op zoiets kun je toch wachten? Je bent wel erg naïef als je denkt dat iedereen dit leuk gaat vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.
Heb hier vlag hangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik door Abu Dhabi. Als ik een vlag bij me had gehad
\Welke reactie erop? Er zijn vooralsnog geen vergeldingsacties geweest hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.
Maar dat die er gaan komen kun je natuurlijk al met zekerheid zeggen...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
\Welke reactie erop? Er zijn vooralsnog geen vergeldingsacties geweest hoor.
Precies. En als je zo stoer bent om zo'n grap uit te halen en op FB te posten, dan moet je ook zo stoer zijn om de tegenreactie te incasseren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die van PEC vrijdag was 15...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door Fernandez is gelijk de unibet quotering van 4,60 naar 5,20 gegaan
Uiteraard. De grap is niet grappig, maar de grappenmakers zijn ook gewoon dom.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat ben ik het met je eens. Maar op zoiets kun je toch wachten? Je bent wel erg naïef als je denkt dat iedereen dit leuk gaat vinden.
Jij weet ook wel dat die er waarschijnlijk wel gaan komen, sterker nog, je moedigt het aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, welke vergeldingsacties zijn er geweest dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. De grap is niet grappig, maar de grappenmakers zijn ook gewoon dom.
Wil niet zeggen dat achterlijke vergeldingsacties goedgekeurd moeten worden.
Huizen inpakken met feyenoordtoiletpapier a la, iemand in elkaar stompen en z'n huis in de fik steken daarentegen
Je kan niet veroordelen op basis van feiten die nog moeten gaan gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat die er waarschijnlijk wel gaan komen, sterker nog, je moedigt het aan.
Marioquote:Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, welke vergeldingsacties zijn er geweest dan?
Waar halen jullie vandaan dat Fernandez speelt dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door Fernandez is gelijk de unibet quotering van 4,60 naar 5,20 gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |