Jij bent een eckte, dat zie ik wel.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een Ajaxshirt om de schouders van de man die de 'handen uit de mouwen' mentaliteit van Rotterdam representeert, is naar mijn mening hetzelfde als zijn graf onderpissen.
Maargoed, niet dat het pijn doet ofzo. Niet dat het een 'geslaagde' grap was van deze jongens. Neuh, gewoon weer erg naïeve lui, die dus terecht dalijk een paar tikken krijgen om even te laten weten wat het betekend om met respect met de doden en hun nabestaanden om te gaan..
Dat er zoveel heisa over is betekend toch dat de grap geslaagd is?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Een Ajaxshirt om de schouders van de man die de 'handen uit de mouwen' mentaliteit van Rotterdam representeert, is naar mijn mening hetzelfde als zijn graf onderpissen.
Maargoed, niet dat het pijn doet ofzo. Niet dat het een 'geslaagde' grap was van deze jongens. Neuh, gewoon weer erg naïeve lui, die dus terecht dalijk een paar tikken krijgen om even te laten weten wat het betekend om met respect met de doden en hun nabestaanden om te gaan..
Njeh, ik mag niet meer schelden met 'kanker'quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor iemand die het zo weinig zou doen ben je er wel flink mee bezig vriend.
Dus dit. Geen pijn of verdriet of dat het me ook maar 'dwars zit', wel gewoon weer oliedom van een stel snotapen. En die krijgen daar dus wat represailles voor. Zo gaat dat. Wie zijn billen brandt...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon joden hebben kanker dan maar?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef DonRaja het volgende:
ff TT aangepast...
als je iets chiquers weet, dan laat je het maar weten HMF
Ik denk dat ik een explosief leg in de aRENa en tot ontploffing breng. "Zoveel heisa erover, dan is de grap wel geslaagd zeg!".quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat er zoveel heisa over is betekend toch dat de grap geslaagd is?
Ik zou als ik jou was mezelf daar te goed voor voelen, maar ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Njeh, ik mag niet meer schelden met 'kanker'.
[..]
[..]
Dus dit. Geen pijn of verdriet of dat het me ook maar 'dwars zit', wel gewoon weer oliedom van een stel snotapen. En die krijgen daar dus wat represailles voor. Zo gaat dat. Wie zijn billen brandt...
Hoe goed moet die kerel het hebben gedaan op de training, of hoe slecht Achahbar?quote:
Koeman wil op de counter gaan spelen?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe goed moet die kerel het hebben gedaan op de training, of hoe slecht Achahbar?
Joden hebben kutjesquote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef Fuszy het volgende:
Wat was de TT dan hiervoor? Ben wel benieuwd
Jij ziet het verschil tussen het leggen van een shirt over een standbeeld en het plaatsen van een bom niet?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een explosief leg in de aRENa en tot ontploffing breng. "Zoveel heisa erover, dan is de grap wel geslaagd zeg!"..
Is niet wat hij in de persco's zei, hij wilde juist vroeg druk zetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Koeman wil op de counter gaan spelen?
Achahbar stelt toch net zoveel voor als Fernandez.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoe goed moet die kerel het hebben gedaan op de training, of hoe slecht Achahbar?
Daarom verrast het mij een beetjequote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is niet wat hij in de persco's zei, hij wilde juist vroeg druk zetten.
Nieuwe TT:quote:
Des te meer reden om juist Achahbar opstellenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Achahbar stelt toch net zoveel voor als Fernandez.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nieuwe TT:
We love you Feijenoord, we do.
Wie weet doet Fernandez wel net zo spelen als vorige keer in de aRENa, dat Koeman hem om die reden opstelt...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:37 schreef Dekatria het volgende:
Achahbar kan tenminste nog een bal bij zich houden, Fernandez laat 'm altijd een kilometer van z'n voet afspringen.
Dat wordt ook de tactiek, want dan kan hij z'n tegenstander voorbij rennen richting doelquote:Op zondag 20 januari 2013 11:37 schreef Dekatria het volgende:
Achahbar kan tenminste nog een bal bij zich houden, Fernandez laat 'm altijd een kilometer van z'n voet afspringen.
Net als, ik meen, Dolf............quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een explosief leg in de aRENa en tot ontploffing breng. "Zoveel heisa erover, dan is de grap wel geslaagd zeg!"..
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Ajacieden uit Zwijndrecht. (:') De combinatie alleen al.) Lekker tussen pappie en mammie inslapen de komende paar weken.
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Ajacieden uit Zwijndrecht. (De combinatie alleen al.
) Lekker tussen pappie en mammie in slapen de komende paar weken.
Nee, JD Stouten dacht het te weten.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:50 schreef PIETR het volgende:
Is de basisplaats van Fernandez al bevestigd?
Als hij zichzelf onomstreden had gemaakt met zijn spel dan was het zuur geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:51 schreef PizzaGeit het volgende:
Wel zuur voor Achahbar als ie niet zou mogen spelen
Was 3 uur geleden ook, dus nog niet dat hij het echt kan weten. Alsjeblieft niet, die gast is zo tyfus slecht, al was hij vorig jaar in de arena wel baas.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, JD Stouten dacht het te weten.
Mja, maar hij rekende er wel weken opquote:Op zondag 20 januari 2013 11:52 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Als hij zichzelf onomstreden had gemaakt met zijn spel dan was het zuur geweest.
Geheime Schtreidplan van Koemanquote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Siyara het volgende:
Wel apart dat opstelling nog niet echt uitgelekt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |