quote:Op zondag 20 januari 2013 11:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, maar hij rekende er wel weken op
Maar Fernandez kan gewoon écht niks.
Feyenoord - Dinamo Kiev, AGOVV the horror![]()
Ze hebben zich al bij de politie gemeld.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Ajacieden uit Zwijndrecht. (De combinatie alleen al.
) Lekker tussen pappie en mammie in slapen de komende paar weken.
Ik door Abu Dhabi. Als ik een vlag bij me had gehadquote:Op zondag 20 januari 2013 12:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als we winnen ga ik met Feyenoord-vlag door Beijing rennen.
mooiquote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Sunri5e het volgende:
Mike en Nick Hams hebben hun Facebook profiel al verwijderd.
Wtf?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze hebben zich al bij de politie gemeld.
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zullen toch wel gewoon in 020zitten...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Sunri5e het volgende:
Mike en Nick Hams hebben hun Facebook profiel al verwijderd.
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat ben ik het met je eens. Maar op zoiets kun je toch wachten? Je bent wel erg naïef als je denkt dat iedereen dit leuk gaat vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.
Heb hier vlag hangen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik door Abu Dhabi. Als ik een vlag bij me had gehad
\Welke reactie erop? Er zijn vooralsnog geen vergeldingsacties geweest hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat ik het een vrij sneue grap vindt, maakt de reactie er op niet minder triest.
Maar dat die er gaan komen kun je natuurlijk al met zekerheid zeggen...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
\Welke reactie erop? Er zijn vooralsnog geen vergeldingsacties geweest hoor.
Precies. En als je zo stoer bent om zo'n grap uit te halen en op FB te posten, dan moet je ook zo stoer zijn om de tegenreactie te incasseren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die van PEC vrijdag was 15...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door Fernandez is gelijk de unibet quotering van 4,60 naar 5,20 gegaan
Uiteraard. De grap is niet grappig, maar de grappenmakers zijn ook gewoon dom.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat ben ik het met je eens. Maar op zoiets kun je toch wachten? Je bent wel erg naïef als je denkt dat iedereen dit leuk gaat vinden.
Jij weet ook wel dat die er waarschijnlijk wel gaan komen, sterker nog, je moedigt het aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, welke vergeldingsacties zijn er geweest dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Uiteraard. De grap is niet grappig, maar de grappenmakers zijn ook gewoon dom.
Wil niet zeggen dat achterlijke vergeldingsacties goedgekeurd moeten worden.
Huizen inpakken met feyenoordtoiletpapier a la, iemand in elkaar stompen en z'n huis in de fik steken daarentegen
Je kan niet veroordelen op basis van feiten die nog moeten gaan gebeuren.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat die er waarschijnlijk wel gaan komen, sterker nog, je moedigt het aan.
Marioquote:Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, welke vergeldingsacties zijn er geweest dan?
Waar halen jullie vandaan dat Fernandez speelt dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
Door Fernandez is gelijk de unibet quotering van 4,60 naar 5,20 gegaan
Aanstelslet.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:14 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. En als je zo stoer bent om zo'n grap uit te halen en op FB te posten, dan moet je ook zo stoer zijn om de tegenreactie te incasseren.

Waar haal jij het idee vandaan dat die jongens fysiek iets aangedaan gaat worden? Of ga je enkel af op HMF?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Aanstelslet.
Het is niet alsof ze het beeld onthoofd hebben met een kettingzaag om er vervolgens op te gaan zitten schijten ofzo.
Een dergelijke 'practical joke' terugdoen [ afbeelding ]
Ze in elkaar stampen/terroriseren
Het gaat erom dat je dit soort jochies gelijk flink moet laten voelen dat hun stoere gedrag averechts werkt. Marokkaantjes die bijdehand doen tegen mij timmer ik ook altijd zonder waarschuwing in elkaar. Mensen die in De Kuip 'joden lopen altijd weg' zingen als ik in de 85e minuut bier ga halen, krijgen ook een hens voor hun janksmoel.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Aanstelslet.
Het is niet alsof ze het beeld onthoofd hebben met een kettingzaag om er vervolgens op te gaan zitten schijten ofzo.
Een dergelijke 'practical joke' terugdoen [ afbeelding ]
Ze in elkaar stampen/terroriseren
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, welke vergeldingsacties zijn er geweest dan?
Joh, doe niet zo kinderlijk, daar zou je toch boven moeten staan zijnde zo'n respectabele usert.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kan niet veroordelen op basis van feiten die nog moeten gaan gebeuren.
Als je niet inziet dat op basis van de overlading aan emoticons dat de 'kampvuurgrap' een - jawel - grap was, heb je oogaids.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:21 schreef De_Pel het volgende:
Joh, doe niet zo kinderlijk, daar zou je toch boven moeten staan zijnde zo'n respectabele usert.
Je loopt zelf te roepen dat ze thuis zullen komen bij een kampvuur en/of in elkaar worden gestompt, en ik vind dat van een vrij laag niveau, waar je voor opgepakt dient te worden.
Jij krijgt nog een keer een mes tussen je ribbenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dit soort jochies gelijk flink moet laten voelen dat hun stoere gedrag averechts werkt. Marokkaantjes die bijdehand doen tegen mij timmer ik ook altijd zonder waarschuwing in elkaar. Mensen die in De Kuip 'joden lopen altijd weg' zingen als ik in de 85e minuut bier ga halen, krijgen ook een hens voor hun janksmoel.
Je leert met zulke represailles aan dat niet elk gedrag acceptabel is. Ik durf te wedden dat Elite-Happel het hier 100% mee eens is, dus is het waarheid..
Bier halen in de 85ste.. Gast dan is t juist meestal spannend aan t worden (en dat alster 2.5 is niet te zuipen in de kuip)quote:Op zondag 20 januari 2013 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het gaat erom dat je dit soort jochies gelijk flink moet laten voelen dat hun stoere gedrag averechts werkt. Marokkaantjes die bijdehand doen tegen mij timmer ik ook altijd zonder waarschuwing in elkaar. Mensen die in De Kuip 'joden lopen altijd weg' zingen als ik in de 85e minuut bier ga halen, krijgen ook een hens voor hun janksmoel.
Je leert met zulke represailles aan dat niet elk gedrag acceptabel is. Ik durf te wedden dat Elite-Happel het hier 100% mee eens is, dus is het waarheid..
Dat gaat vast wel gebeuren. Dat ze al naar de politie zijn geweest zal me niets verbazen als ze telefonisch al bedreigt zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat die jongens fysiek iets aangedaan gaat worden? Of ga je enkel af op HMF?
Dit is trouwens geen bedreiging van mijn kant maar mensen in de randstad op hun bek slaan kan erg slecht aflopenquote:Op zondag 20 januari 2013 12:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij krijgt nog een keer een mes tussen je ribben
Gast, ik woon 24 levensjaren in Rotterdam. Liever dood dan monddood. Fortuyn zag dát principe helemaal goed in ieder geval.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dit is trouwens geen bedreiging van mijn kant maar mensen in de randstad op hun bek slaan kan erg slecht aflopen
Volgende week een 4-0 zijne muilequote:Leroy Fer wil de 0-0 remise tegen RKC Waalwijk zo snel mogelijk vergeten. FC Twente staat na de bloedeloze puntendeling bovenaan en hoopt de vorm van voor de onderbreking te hervinden, zegt Fer. "We zitten even niet meer in de flow waarin we voor de winterstop wel zaten met overwinningen op Heracles Almelo en AZ, maar die lijn moeten we zo snel mogelijk weer zien door te trekken."
Volgende week staan de Tukkers voor de lastige taak om de koppositie succesvol te verdedigen. Het team van Steve McClaren gaat op bezoek bij Feyenoord, dat al sinds 5 november 2011 ongeslagen is in De Kuip. Fer beseft dat zijn oude liefde het zijn huidige club moeilijk zal maken. "Alle clubs hebben het zwaar in Rotterdam. Ook Twente heeft het altijd moeilijk in De Kuip", geeft hij te kennen aan NUsport.
Fer weigert om conclusies te verbinden aan het teleurstellende resultaat van zaterdag. "Deze competitie kan alle kanten op", benadrukt de middenvelder uit Zoetermeer. "We zullen het gaan zien in de komende weken. Waarom wij dé titelkandidaat zijn? We hebben spelers die het verschil kunnen maken, zijn verdedigend goed en we zijn als team gewoon sterk", somt hij op.
Hoe ver staan we ondertussen op weg naar het recordquote:
65 thuisduels is het record van Feijenoord. Dat is nog een stukjequote:Op zondag 20 januari 2013 12:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe ver staan we ondertussen op weg naar het record
Dat duurt nog even jaquote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
65 thuisduels is het record van Feijenoord. Dat is nog een stukje.
Lamprouquote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef De_Pel het volgende:
Best bizar eigenlijk, met een verdediging vol internationals hebben we het meeste tegendoelpunten uit de top 6. (waarvan 90% uit standaardsituaties).
Komt door die dwergquote:Op zondag 20 januari 2013 12:34 schreef De_Pel het volgende:
Best bizar eigenlijk, met een verdediging vol internationals hebben we het meeste tegendoelpunten uit de top 6. (waarvan 90% uit standaardsituaties).
Zeker niet alleen Lamprou, die kolere zoneverdediging. Ze worden constant in de lucht afgetroefd, was echt niet elke keer de fout van Lamprou of Mulder.quote:
Tegen NAC wel 2 keer.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zeker niet alleen Lamprou, die kolere zoneverdediging. Ze worden constant in de lucht afgetroefd, was echt niet elke keer de fout van Lamprou of Mulder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |