Ik zag een stukje met Shaker. Toen zapte ik al wegquote:Op woensdag 3 april 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
Overigens begint dit iets meer dan een week later dan Junior Dance. Wat voor een heel groot deel vergelijkbaar is met dit programma.
Het scheelt zo te horen dat ik Shaker niet kenquote:Op zondag 14 april 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag een stukje met Shaker. Toen zapte ik al weg
Hij heeft nogal een zure indruk gemaakt bij Ultimate Dance Battle. Hij weet wel wat ie doet, maar niet hoe hij het over moet brengen. Tip: als drill-instructeur werkt niet positief voor je imago en je dansers.quote:Op zondag 14 april 2013 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het scheelt zo te horen dat ik Shaker niet ken
Ik wil een auto mute op Lieke, UPC make it happen.quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een auto mute op Lieke, UPC make it happen.
Dat dus.quote:Op zondag 14 april 2013 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag een stukje met Shaker. Toen zapte ik al weg
Als dat zou kunnen... ook graag voor KPN.quote:Op zondag 14 april 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil een auto mute op Lieke, UPC make it happen.
Wat gek nou.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
Ja, en nu janken, want mama zei altijd dat het zo goed was en wonder.
Niks mis met een béétje realisme. Aanmoedigen en enthousiasmeren is goed, maar er zit een grens aan.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
Ach hij had al zo'n grote mondDan vind ik het net goed dat ze niet door gaan
Ik denk dat ie thuia al zijn speelgoed kapot heeft gemaakt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:41 schreef megamandy het volgende:
Ach hij had al zo'n grote mondDan vind ik het net goed dat ze niet door gaan
Precies, maar zoals dat kind sprak was die grens volgens mij nog niet bereikt, mhehe.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niks mis met een béétje realisme. Aanmoedigen en enthousiasmeren is goed, maar er zit een grens aan.
en janken op grond, in de supermarkt.quote:Op zondag 14 april 2013 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ie thuia al zijn speelgoed kapot heeft gemaakt.
Vergeet de schoppen tegen het snoeprek niet.quote:
Die grens was nog lichtjaren ver weg.quote:Op zondag 14 april 2013 20:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Precies, maar zoals dat kind sprak was die grens volgens mij nog niet bereikt, mhehe.
14 jaar.quote:
Ah, dan doet ze zeker niet mee. Jammer.quote:
Het zijn kids, dus altijd minder. Ik kijk voor de dans, maar bv The Voice Kids kijk ik ook niet.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Als dit topic trouwens representatief is voor de kijkcijfers, voorspel ik niet veel goeds.Vorige topics gingen véééééél sneller.
Nu kijk ik ook niet meer vaak naar de tv maar ik heb dus nergens hier reclame voor gezien. Het was dat ik net rond 20u op mijn telefoon keek of er wat op tv was, anders had ik het niet geweten.quote:Op zondag 14 april 2013 20:47 schreef Ewelina het volgende:
Als dit topic trouwens representatief is voor de kijkcijfers, voorspel ik niet veel goeds.Vorige topics gingen véééééél sneller.
The Voice heb ik maar in zijn geheel overgeslagen.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zijn kids, dus altijd minder. Ik kijk voor de dans, maar bv The Voice Kids kijk ik ook niet.
Ik wist het idd ook niet, het is dat ik aan het zappen was. En vervolgens dit tegenkwam en zocht naar een topic.quote:Op zondag 14 april 2013 20:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nu kijk ik ook niet meer vaak naar de tv maar ik heb dus nergens hier reclame voor gezien. Het was dat ik net rond 20u op mijn telefoon keek of er wat op tv was, anders had ik het niet geweten.
Ja, dat wel. Maar SYTYCD gaat meestal ook niet heel hard, laat staan als er kinderen in voor komen. Men denkt al snel niveautje SBS6. Terwijl ze hier de echte koekebakkers er sowieso altijd uitfilteren, ook in de volwassen versie. Die Belg (MJ-imitator dacht ik?) van vorig jaar had ik bv geen euro gegeven, maar hij rolde als een mallequote:Op zondag 14 april 2013 20:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad geen enorme pr-molen. Maar ik heb wel wat aankondigingen gezien.
Ik stem voor een complete Lieke-remover op tv.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Lieke heeft ook weer een prachtige styling
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.quote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
Zal d'r zus wel weer zijn zoals bij TUDBquote:Op zondag 14 april 2013 20:53 schreef megamandy het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2013 20:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je disst nu d'r zus. Hele familie in het harnas.
Die trucs doe ik hem niet na hoor.quote:
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer nietquote:
Ja toen had ik echt zo iets van huh wat doet hijquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Ik vond die handstand wel heel tof.quote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik niets mag zeggen omdat ik het zelf niet kan kan ik niets meer zeggen, ik kan wat wiggelen op de maat als een pinguin, meer niet
Dat 'vegen' zag er slordig uit. De start was, maar na de 'pauze' werd het erg slordig.
Zeker Ruslandquote:Op zondag 14 april 2013 21:02 schreef Ewelina het volgende:
WTF. Doodgewenst worden omdat je homo bent. Kut boerendorpen.![]()
![]()
Ik was helaas net te laat thuis voor de demonstratie.quote:
Vergeet de biblebelt niet.quote:
Blind typen ftwquote:Op zondag 14 april 2013 21:04 schreef Ewelina het volgende:
Fuck, auditie gemist omdat ik zat te typen.
Ja die loopt helemaal door naar Zeelandquote:
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die loopt helemaal door naar ZeelandWist niet dat het zo erg was tot ik iets met mijn ex kreeg die uit Zeeland kwam.
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare schoolquote:Op zondag 14 april 2013 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Iemand was zo vriendelijk om op mijn middelbare school te vertellen dat ik lesbisch was. Je weet meteen wie je vrienden zijn.![]()
En verdomme, toon meer dans ipv steeds het publiek.
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.quote:Op zondag 14 april 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
[..]
Echt? Dan ben ik blij met mijn oude middelbare school
En dit koppel was ook leuk
En terecht ja, hoewel ik ook uit het "katholieke zuiden" kom boeit het hier in de buurt helemaal niet hoe je bent.quote:Op zondag 14 april 2013 21:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jep. Meest erge was nog de godsdienstleraar die verkondigde dat hij homoseksualiteit een zonde vond, Heel fijn.
Sindsdien heb ik een pleurishekel aan het christelijk geloof.
Justin Bieber mijd ik als de pest.Niets voor mij.quote:Op zondag 14 april 2013 21:14 schreef Pheno het volgende:
Er is toch al een nieuw geloof? "Belieber"?
Gaaf! Veel plezier.quote:Op zondag 14 april 2013 21:15 schreef megamandy het volgende:
Volgende week zaterdag naar Scapino Ballet
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.quote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
Even klagen over mijn snack/pijnverzachter: Er staat dropmix op de venco-verpakking. Geloof ze niet. 50% muntdrop, 45% katjesdrop en de rest viel per ongeluk in de verpakking.
Ja, maar op de achterkant stond van alles. Technisch klopt het, maar dat is de laatste keer dat ik het koopquote:Op zondag 14 april 2013 21:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Technisch gezien is iets van 2 soorten al een mix.
Maar wat een stelletje naaiers.
Katjesdropquote:Op zondag 14 april 2013 21:16 schreef Pheno het volgende:
Even klagen over mijn snack/pijnverzachter: Er staat dropmix op de venco-verpakking. Geloof ze niet. 50% muntdrop, 45% katjesdrop en de rest viel per ongeluk in de verpakking.
Uiteraard.quote:Op zondag 14 april 2013 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar op de achterkant stond van alles. Technisch klopt het, maar dat is de laatste keer dat ik het koop
Belg hé, die werden bij TUBD ne de vorige SYTYTD's ook vertaald.quote:
quote:
Hihi. GMTAquote:
Hahaha ja.quote:
Komt vaker voor in SYTYCD. Maar ze laten de auditie wel doorgaan.quote:
Ah, dat wist ik nietquote:Op zondag 14 april 2013 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt vaker voor in SYTYCD. Maar ze laten de auditie wel doorgaan.
quote:Op zondag 14 april 2013 21:29 schreef Pheno het volgende:
Nu nog Lieke eens richting Camping Life of zo zien te krijgen. Dan heb ik er geen last van
Wel bij dansshows. Waar is An?quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
De prijs van de liveshowkaarten.... ¤21,50
Die zijn gek
http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=SOYOUTHINK
quote:Op zondag 14 april 2013 21:32 schreef iBenny het volgende:
De prijs van de liveshowkaarten.... ¤21,50
Die zijn gek
http://webshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=SOYOUTHINK
Dat is dan ook een professioneel gezelschap.quote:Op zondag 14 april 2013 21:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
http://theateraanhetvrijt(...)isch.aspx?event=9819
Hier ga ik dus volgende week heen, Scapino Ballet, ¤22,50. Mhehe
Ja en daar zit dan maar 1 euro verschil inquote:Op zondag 14 april 2013 21:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is dan ook een professioneel gezelschap.
Mediahypesquote:Op zondag 14 april 2013 21:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en daar zit dan maar 1 euro verschil in
Dat het kind het niet weet snap ik, maar dit is toch wel bewust vernoemd hoop ikquote:
De moeder zei dat ze het niet wisten.quote:Op zondag 21 april 2013 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat het kind het niet weet snap ik, maar dit is toch wel bewust vernoemd hoop ik
de oma zal die tip van naam wel gegeven hebbenquote:
Zoiets moet het welhaast zijn.quote:Op zondag 21 april 2013 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
de oma zal die tip van naam wel gegeven hebben
die blonde was het dochtertje, die ander een vriendinnetjequote:Op zondag 21 april 2013 20:39 schreef Disana het volgende:
Die moeder sloeg dat ene dochtertje gewoon over om het andere te omhelzen.
Oh zo. Maar ze sloeg dat vriendinnetje over terwijl die met de armen wijd op haar af kwam.quote:Op zondag 21 april 2013 20:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
die blonde was het dochtertje, die ander een vriendinnetje
Eigen kids eerstquote:Op zondag 21 april 2013 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Maar ze sloeg dat vriendinnetje over terwijl die met de armen wijd op haar af kwam.
roosquote:
ja ik kijk wel, maar ben ondertussen andere dingen aan het doenquote:
Zelfde hierquote:Op zondag 21 april 2013 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja ik kijk wel, maar ben ondertussen andere dingen aan het doen
Met zo een naam kan dat toch ook niet andersquote:Op zondag 21 april 2013 21:00 schreef Pheno het volgende:
Lodewijk heeft al een dure camera van papa gekregen
jupquote:
Je kunt niet alles hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh god, presenteert ZIJ het! Ik was hier niet op voorbereid
.
Dat denk ik al snel bij jongens die iets anders doen dan hiphop/breakdance en praten over gevoelens kwijt kunnen in de dansquote:
Op zondag mag ze niet dansen natuurlijk....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ik hoop dat ze, als ze doorgaat, op rage against the machine moet dansen. Fuck you, I won't do what you told me!
Nee, dat hoorde ik al in de spoilers. Treurig, waarom doe je dan meequote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zondag mag ze niet dansen natuurlijk....
Dan heeft ze al wat bekendheid verworven voor het oprichten van haar christelijke dansschool.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hoorde ik al in de spoilers. Treurig, waarom doe je dan mee
Beter dan elkaar lopen afzeiken voor de cameraquote:Op zondag 5 mei 2013 21:02 schreef Aspergermeisje het volgende:
Nichtje heeft 'ie al heel lang niet gezien? Dochter van zus? En nu een beetje amicaal doen.
Dan kan ie beter stoppen met presenterenquote:
Alleen jammer van dat ego...quote:
Ik ging echt stukquote:Op zondag 5 mei 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
De choreo voor zijn overleden oma... en hamster
Ben benieuwdquote:
Auditie nog..quote:Op zondag 12 mei 2013 19:52 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zij we al toe aan de bootcamp of krijgen we nog een auditieronde?
9 jaar, al 5 jaar samen met zijn vriendin, hij danst en zij voetbalt?quote:
Minimaal toch, het is dat ze nog een rijbewijs nodig hebben, maar anders kwamen ze aan met hun eigen auto.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:31 schreef Ewelina het volgende:
WTF, hebben kinderen van 11 al een smartphone?
Ik loop achter.quote:Op zondag 12 mei 2013 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Minimaal toch, het is dat ze nog een rijbewijs nodig hebben, maar anders kwamen ze aan met hun eigen auto.
Och, als kinderen een eigen paard hebben bij het vakantieadres/huis in Portugal... is een smartphone niksquote:
Was veel te wild en onbeheerst ...quote:
En oma ook ....quote:
Misschien was het ook zijn hamsterquote:
Dan is het logisch idd..quote:
Ook die bloedserieuze reactie van Janquote:
quote:Op zondag 12 mei 2013 21:38 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ook die bloedserieuze reactie van Jan'O ja joh, je hamster'
En pas 2 jaar. Dus als het gaat om meest talentvolle... maakt hij een goede kans op winnenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij danst bijzonder goed.
Inderdaad heel talentvol. En, het moet gezegd, hij ziet er ook nog eens plezierig uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En pas 2 jaar. Dus als het gaat om meest talentvolle... maakt hij een goede kans op winnen
Klopt, ik zou hem ook ouder schatten..quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad heel talentvol. En, het moet gezegd, hij ziet er ook nog eens plezierig uit.
Vanavond de 2 studioshow van de 3... en dan de live finale (3*2 winnaars+2 wild cards)quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Naamah het volgende:
Net pas gekeken. Lieke weet wel echt in elk gesprekje de plank volledig mis te slaan
Ik vind het leuk om te kijken. Er zitten echt goede en leuke dingen tussen en juist omdat het kinderen zijn is dat extra verrassend. Noah is wel echt heel grappig en goed, Lodewijk vind ik al best volwassen dansen en een paar van die meiden doen het ook goed.
Edit: Oooo, er gaan er maar twee door?! Ik dacht dat dit de finalisten waren en dat er net als in de echte steeds twee af zouden vallen. Nou ja, wel logisch ook, zou ook wel te veel zijn voor die kinderen.
Zwaar irritant inderdaadquote:Op zondag 2 juni 2013 20:19 schreef Disana het volgende:
Lieke 'kijk mij eens leuk tegen kindjes praten'.
ontzettend niet dezelfde timing... Delano is wat soepeler, strakker en meer op de muziek...quote:Op zondag 2 juni 2013 20:29 schreef Aspergermeisje het volgende:
Niet dezelfde timing inderdaad. Kan niet zeggen wie beter is. Hebben allebei wel wat.
dat dus...quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog niets echt verbluffends gezien. Vermoedelijk gaat Lodewijk winnen, ik vond hem tot dusverre de beste.
Die vind ik eerlijk gezegd vrij duf. Kan zeer goed dansen enzo, mooi meisje, maar toch vind ik haar maar niet een ontzettend bijzondere danseres. Misschien ook wel een beetje de irritatie aan dat overdreven enthousiasme.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:03 schreef Aspergermeisje het volgende:
Enige die ik me uit deze show nog herinner van eerdere afleveringen is Emmie.
Mwoa, vond Omani beter. Ook die meid van vorige week trouwens die doorging, Claire.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog niets echt verbluffends gezien. Vermoedelijk gaat Lodewijk winnen, ik vond hem tot dusverre de beste.
Ja, degenen die heel sterk boven het maaiveld uit steken worden veel te snel als arrogant en/of aanstellerig gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Mwoa, vond Omani beter. Ook die meid van vorige week trouwens die doorging, Claire.
Maar Nederland zal wel weer op de boy of girl-next-door stemmen en gaan voor Lodewijk of Emmie. Beetje de standaardttypes.
Mwao, zo sterk vind ik die Emmi helemaal niet boven het maaiveld uitsteken eigenlijk. Vind Omani en Claire niet voor haar onderdoen ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:32 schreef female81 het volgende:
[..]
Ja, degenen die heel sterk boven het maaiveld uit steken worden veel te snel als arrogant en/of aanstellerig gezien.
Ik hoop dat het Belgische meisje van vorige week alsnog een wildcard krijgt.
Vond ik ook. Eindelijk een keer iets dat ik nog niet eerder had gezien en waar ik naar bleef kijken.quote:
Dat had ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Vond ik ook. Eindelijk een keer iets dat ik nog niet eerder had gezien en waar ik naar bleef kijken.
Vervelende stijl, maar wel aardigquote:Op zondag 16 juni 2013 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik ook.
Eens kijken hoe Lo het nu doet. Van mij mag hij winnen.
Frederik sprong er echt uit, maar deze hele Leslie was mij eigenlijk niet echt opgevallen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:14 schreef HalloLobbes het volgende:
Misschien heeft ie gewonnen omdat hij te veel op Bieber lijkt. Dus al die teen girls die dan hun stem op hem brachten. Of omdat hij het meest had ontwikkeld. Net als Frederic, kwam ook maar net binnen in de finale en voila, hij won de show.
Bij de herhaling van de dansjes werd er voor hem in de zaal het meest gejuicht.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Frederik sprong er echt uit, maar deze hele Leslie was mij eigenlijk niet echt opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |