21:10 wrs. Wust in rit 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe laat begint de 1.000 ongeveer?
Laat die Dijkstra en Snoeks maar mooi thuis!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef De_Fietser het volgende:
De NOS mag trouwens best commentaar leveren bij hun internetstreams, maakt het kijken een stuk aangenamer.
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentatorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef De_Fietser het volgende:
De NOS mag trouwens best commentaar leveren bij hun internetstreams, maakt het kijken een stuk aangenamer.
mij hoor je nooit klagen over het commentaar hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentator
Ja, TT's kun je helaas niet zelf aanpassen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat ze zo echt kehard gaan
De NOS zit ook op Fokquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentator
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Montov het volgende:
Volgens mij een Bigband in het stadium, nu met Radar Love.
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:
Gelukkig heb ik een extra scherm naast m'n laptop, speciaal gekocht om sporten/wedstrijden te kijken die alleen via een stream te zien zijn, juist zodat ik niet afdwaal en vergeet te kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef MiLalaa het volgende:
ja een beetje commentaar/gezwets zou ik toch ook wel prettig vinden.
ik dwaal af en toe nog ff af / induttenWolf gemist
Het zou me wel verrassen als ze 6 dagen na een 7.01 een NR op de 1000 zou rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef Montov het volgende:
Lage 1:14 niet verkeerd, toch hoop je dat ze een 1:13 rijdt.
Onder de 1.13 moet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Aguero het volgende:
Ik ben benieuwd wat Richardson zometeen gaat rijden.
de streamkwaliteit van de ISU channel is zeer goed.quote:
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
waarom startte Wust eigenlijk in de eerste rit?
1e race van het seizoen voor haar, dus laagste in het klassement. Via een wildcard mag ze toch in de A-groep starten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
waarom startte Wust eigenlijk in de eerste rit?
Dan is het vreemd dat ze gelijk in de A-groep mag beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.
Bedankt! Is ook logisch. Die schaatsers uit andere landen zullen af en toe wel fronsend kijken naar wie er wel en niet mag rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Montov het volgende:
[..]
1e race van het seizoen voor haar, dus laagste in het klassement. Via een wildcard mag ze toch in de A-groep starten.
Dankzij haar 5e plaats in de eindklassering vorig jaar 1000m wereldbeker krijgt ze dat. Dan kan je na een ziekte of blessure of andere reden toch nog in de A-groep beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat ze gelijk in de A-groep mag beginnen.
Edit: Montov geeft het antwoord.![]()
Nee toch, de 10e tijd is 1:13.52:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Meteen ook bij de 10 snelste allertijden.
10 snelste atleten, niet tijden (maar je hebt gelijk, dr valt voor beiden wat te zeggen)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee toch, de 10e tijd is 1:13.52:
http://www.schaatsstatist(...)ijden&g=v&event=1000
Valt mij nog wat tegen, die tijd van Nesbitt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef De_Fietser het volgende:
Mooie tijden worden er gereden zeg!
Ah, verkeerd gelezen, dat klopt idd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
10 snelste atleten, niet tijden (maar je hebt gelijk, dr valt voor beiden wat te zeggen)
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:31 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso een PR voor Van Beek lijkt me.
quote:
De enige favoriet lijkt me.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Arcee het volgende:
Richardson duidelijk grootste favoriet voor de WK-titel volgende week.
Op isuresults staat dat ze 1:13.99 had. Dat klopt niet?quote:
Stond ook onder in beeld bij de stream.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Montov het volgende:
Nederlandse dames subtop. Gaan ook voor het WK Sprint niet op het podium komen.
[..]
Op isuresults staat dat ze 1:13.99 had. Dat klopt niet?
Groothuis nu eerste rit. Ook wildcard dus.
Ze had 1:13.52 staan, gereden eind vorig jaar in Salt Lake City.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Ze had bij de amerikaanse kampioenschappen zichzelf al verbeterd naar 1:13.52.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, geen concurrentie als alles goed gaat. Met name dat laatste is bij sprinten altijd toch even de vraag.quote:
Bij een 5km denk je 'mooi, even slagje laten lopen, meegezogen worden', bij een 500 of 1000 'Kut daar heb ik helemaal niks aan wat een slappe zak'.quote:
quote:
En, minstens zo belangrijk, weer sneller dan z'n broer.quote:
Wil net zeggen, hoevaak is die niet al afgeschreven voor het WK en dat hij er dan toch staat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Leetje gaat volgende week weer knallen.
18.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef Knipoogje het volgende:
Even ter herinnering.... Gerard van Velde 1:07:11 in 2002 (!)
Volgende week denk ik nog neit. Maar ik ben absoluut niet verrast als ie er volgend jaar weer staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Leetje gaat volgende week weer knallen.
Nou, dacht dat Davis hem er af zou rijden, zeker vanwege z'n rondje 24,7, en toen was ie er opeens bijna naast.quote:
Was je nog met je gedachten bij Rukke?quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was je nog met je gedachten bij Rukke?
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Felagund het volgende:
Wordt nog spannend voor de titel volgende week.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is te verleidelijk om niet te melden dat de meeste fokkers noodgedwongen fan zijn van Rukke.
Heb je de tijden van iedereen opgeteld of is dit vanuit de losse pols?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Heb je de tijden van iedereen opgeteld of is dit vanuit de losse pols?
De 500 zit de meeste rek in, en op de 1500 moet ie op snel ijs ook wel wat kunnen pakken. 5 en 10 lijken me niet voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Even over tijden gesproken.
Welke van zijn tijden gaat Sven Kramer verbeteren om Shani Davis voorbij te gaan op de Adelskalender?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Alle tijden zijn in principe voor verbetering vatbaar, zelfs die 5km gezien zijn focus, ervaring en vorm.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Even over tijden gesproken.
Welke van zijn tijden gaat Sven Kramer verbeteren om Shani Davis voorbij te gaan op de Adelskalender?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Sven niet gaat focussen op de 500 meter om alleen plek 1 te pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De 500 zit de meeste rek in, en op de 1500 moet ie op snel ijs ook wel wat kunnen pakken. 5 en 10 lijken me niet voor de hand liggen.
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Sven niet gaat focussen op de 500 meter om alleen plek 1 te pakken.
Ik denk dat hij ooit nog wel een poging zal ondernemen. Het probleem van die Kalender is dit:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.
eens! En ik meen mij te herinneren dat Sven dat een paar jaar geleden ook al eens heeft gezegd. Dat ie later nog wel eens wilde gaan focussen op 1000m/sprint. Maarja, toen wist ie nog niet dat ie geen goud op de 10k OS Vancouver zou pakken.. Of ie er nu over 2 jaar nog zin in heeft.. ik hoop het wel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.
Niet vloeken, Norrage.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
De adelskalender, hoe overrated is die zeg
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
De adelskalender, hoe overrated is die zeg
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef Montov het volgende:
Nu nog een eerbetoon aan Groves in Calgary.
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef Montov het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.
Je vergeet Gregg overigens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.
In de B-groep zitten ook nog wat kanshebbers. Tot vandaag was Dubreil bv de snelste in het sprintklassement.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Je vergeet Gregg overigens.
Op basis van de opgetelde tijden zou Koskela 1 zijn, Gregg 2, Mulder 3, Otterspeer 4 en Mo 5.
Met een 34.98 en een 1:08.92 voor Dubreuil komt ie niet bij de besten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In de B-groep zitten ook nog wat kanshebbers. Tot vandaag was Dubreil bv de snelste in het sprintklassement.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Koskela 68,60 Gregg 68,61 Mulder 68,815 Otterspeer 68,865 Poutela 68,95 Mo 69,06 Lobkov 69,26 Ihle 69,34 Dubreuil 69,44 Groothuis 69,465 Schwarz 69,55 |
Dan ga je ervan uit dat Yu sowieso tweede wordt? Ik vlak Zhang ook nog niet uit. Zhang doet in Calgary niet mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef Montov het volgende:
Bij de dames wordt het alleen spannend voor plaats 3, maar ik zie geen Nederlandse zich daarin mengen.
Yu is wel favoriet voor de tweede plaats.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Yu sowieso tweede wordt? Ik vlak Zhang ook nog niet uit. Zhang doet in Calgary niet mee.
Ja, gewoon even als indicatie voor het WK Sprint van volgende week.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
Er is toch geen klassement voor 4 afstanden? Toch gewoon per afstand punten voor de Wereldbeker ?
Ah okquote:Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, gewoon even als indicatie voor het WK Sprint van volgende week.
Ik dacht idd ook 20:00. Ach, nog een paar ritten.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
pfiew, net op tijd, dacht dat het om 20.00 begon.
Heee, met commentaar, beter
yes, want dat met het WR van wennemars ook op 1.500 meterquote:
Uh ja, maar hij is nu nog steeds niet verbeterdquote:
Klopt...genoeg kansen. Bovendien is SLC nog net iets sneller.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
volgende week gaat ie eraan hoor, kan toch niet anders. Rit van Boer zag er sterk uit
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
volgende week gaat ie eraan hoor, kan toch niet anders. Rit van Boer zag er sterk uit
SLC ligt toch hoger?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?
ik dacht ook SLC... Maar ook gewoon het feit dat ze dan alweer een week langer op hoogte zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef franklop het volgende:
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?
ow van poppel zegt het tegendeeleven zoeken
In de top 10 van snelste vrouwen is het 5 om 5, maar 3x calgary in top 4quote:
quote:
0,14, 36,94 was WRquote:
WK Allround was het laatst in Calgary.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
Dus Calgary nu 6 snelste 500 meters in top 10, tegen 4 voor Salt Lake, hele top 3 in Calgary verreden
Dat dacht ik ook, ik heb alleen de rit van Lee gezien. Wel de mooiste rit.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
pfiew, net op tijd, dacht dat het om 20.00 begon.
Heee, met commentaar, beter
oooh!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik heb alleen de rit van Lee gezien. Wel de mooiste rit.
hoezo?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef franklop het volgende:
verwacht geen winst voor smeekens nu, laatste binnenbocht is wel erg lastig nu
krappere bocht, hoge snelheid.quote:
yup. WErd even wat minder maar inmiddels okquote:
Ja, zelfs met commentaar.quote:
Mooi constant.quote:
Hij was wel langzamer.quote:
Verschillen zijn onderling zeer klein, daardoor krijg je grote verschuivingen in het klassement.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
Wat een enorme verschillen altijd bij de mannen. Jamie Gregg gisteren 3e en vandaag 17e! Michel Mulder gisteren 13e en vandaag 3e.
Ja, maar bij hun wel erg extreem.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:31 schreef Felagund het volgende:
Verschillen zijn onderling zeer klein, daardoor krijg je grote verschuivingen in het klassement.
en nog maar 1x podium gemist dit seizoen! Hij is echt supergoed bezigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar bij hun wel erg extreem.
Smeekens wordt gewoon 2 keer eerste.
Herhalingquote:
Idd, duurde even voordat ik het door had.quote:
Ik zat ook al te kijken, maar dacht "ah , japanse schaatssters, daar zie je nooit genoeg van":)quote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, duurde even voordat ik het door had.
was er gewoon nog niet. nu trouwens ook niet aan het kijken, ben niet thuis.quote:
En geluid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |