Wil net zeggen, hoevaak is die niet al afgeschreven voor het WK en dat hij er dan toch staat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Leetje gaat volgende week weer knallen.
18.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:54 schreef Knipoogje het volgende:
Even ter herinnering.... Gerard van Velde 1:07:11 in 2002 (!)
Volgende week denk ik nog neit. Maar ik ben absoluut niet verrast als ie er volgend jaar weer staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Leetje gaat volgende week weer knallen.
Nou, dacht dat Davis hem er af zou rijden, zeker vanwege z'n rondje 24,7, en toen was ie er opeens bijna naast.quote:
Was je nog met je gedachten bij Rukke?quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Was je nog met je gedachten bij Rukke?
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef Felagund het volgende:
Wordt nog spannend voor de titel volgende week.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is te verleidelijk om niet te melden dat de meeste fokkers noodgedwongen fan zijn van Rukke.
Heb je de tijden van iedereen opgeteld of is dit vanuit de losse pols?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.
Dat laatste dus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:05 schreef Montov het volgende:
[..]
Heb je de tijden van iedereen opgeteld of is dit vanuit de losse pols?
De 500 zit de meeste rek in, en op de 1500 moet ie op snel ijs ook wel wat kunnen pakken. 5 en 10 lijken me niet voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Even over tijden gesproken.
Welke van zijn tijden gaat Sven Kramer verbeteren om Shani Davis voorbij te gaan op de Adelskalender?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Alle tijden zijn in principe voor verbetering vatbaar, zelfs die 5km gezien zijn focus, ervaring en vorm.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef De_Fietser het volgende:
Even over tijden gesproken.
Welke van zijn tijden gaat Sven Kramer verbeteren om Shani Davis voorbij te gaan op de Adelskalender?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adelskalender
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Sven niet gaat focussen op de 500 meter om alleen plek 1 te pakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
De 500 zit de meeste rek in, en op de 1500 moet ie op snel ijs ook wel wat kunnen pakken. 5 en 10 lijken me niet voor de hand liggen.
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef De_Fietser het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens, maar ik denk dat Sven niet gaat focussen op de 500 meter om alleen plek 1 te pakken.
Ik denk dat hij ooit nog wel een poging zal ondernemen. Het probleem van die Kalender is dit:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.
eens! En ik meen mij te herinneren dat Sven dat een paar jaar geleden ook al eens heeft gezegd. Dat ie later nog wel eens wilde gaan focussen op 1000m/sprint. Maarja, toen wist ie nog niet dat ie geen goud op de 10k OS Vancouver zou pakken.. Of ie er nu over 2 jaar nog zin in heeft.. ik hoop het wel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat vrees ik ook. Maar toch, het lijkt me wel een mooie missie voor een postolympisch seizoen, en andere schaatsers (ik dacht Wennemars) hechtten wel heel veel waarde aan de Adelskalendern. Dus misschien moet er een publieksactie gestart worden om m te overtuigen.
Niet vloeken, Norrage.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
De adelskalender, hoe overrated is die zeg
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Norrage het volgende:
De adelskalender, hoe overrated is die zeg
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef Montov het volgende:
Nu nog een eerbetoon aan Groves in Calgary.
[..]
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:28 schreef Montov het volgende:
Dat zeg je alleen omdat je er erg laag op staat.
Je vergeet Gregg overigens.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mulder, Otterspeer en Koskela zijn de grootste kanshebbers.
In de B-groep zitten ook nog wat kanshebbers. Tot vandaag was Dubreil bv de snelste in het sprintklassement.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:45 schreef Montov het volgende:
[..]
Je vergeet Gregg overigens.
Op basis van de opgetelde tijden zou Koskela 1 zijn, Gregg 2, Mulder 3, Otterspeer 4 en Mo 5.
Met een 34.98 en een 1:08.92 voor Dubreuil komt ie niet bij de besten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In de B-groep zitten ook nog wat kanshebbers. Tot vandaag was Dubreil bv de snelste in het sprintklassement.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Koskela 68,60 Gregg 68,61 Mulder 68,815 Otterspeer 68,865 Poutela 68,95 Mo 69,06 Lobkov 69,26 Ihle 69,34 Dubreuil 69,44 Groothuis 69,465 Schwarz 69,55 |
Dan ga je ervan uit dat Yu sowieso tweede wordt? Ik vlak Zhang ook nog niet uit. Zhang doet in Calgary niet mee.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:42 schreef Montov het volgende:
Bij de dames wordt het alleen spannend voor plaats 3, maar ik zie geen Nederlandse zich daarin mengen.
Yu is wel favoriet voor de tweede plaats.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Yu sowieso tweede wordt? Ik vlak Zhang ook nog niet uit. Zhang doet in Calgary niet mee.
Ja, gewoon even als indicatie voor het WK Sprint van volgende week.quote:Op zondag 20 januari 2013 17:59 schreef chufi het volgende:
Er is toch geen klassement voor 4 afstanden? Toch gewoon per afstand punten voor de Wereldbeker ?
Ah okquote:Op zondag 20 januari 2013 18:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, gewoon even als indicatie voor het WK Sprint van volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |