21:10 wrs. Wust in rit 1.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:49 schreef De_Fietser het volgende:
Hoe laat begint de 1.000 ongeveer?
Laat die Dijkstra en Snoeks maar mooi thuis!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef De_Fietser het volgende:
De NOS mag trouwens best commentaar leveren bij hun internetstreams, maakt het kijken een stuk aangenamer.
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentatorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef De_Fietser het volgende:
De NOS mag trouwens best commentaar leveren bij hun internetstreams, maakt het kijken een stuk aangenamer.
mij hoor je nooit klagen over het commentaar hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentator
Ja, TT's kun je helaas niet zelf aanpassen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
Misschien dat ze zo echt kehard gaan
De NOS zit ook op Fokquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doen ze doorgaans ook, en dan lees je hier echt helemaal niks anders dan gezeik op de commentator
hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Montov het volgende:
Volgens mij een Bigband in het stadium, nu met Radar Love.
http://livemanager.eurovision.edgesuite.net/isu/site/index.htmlquote:
Gelukkig heb ik een extra scherm naast m'n laptop, speciaal gekocht om sporten/wedstrijden te kijken die alleen via een stream te zien zijn, juist zodat ik niet afdwaal en vergeet te kijkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef MiLalaa het volgende:
ja een beetje commentaar/gezwets zou ik toch ook wel prettig vinden.
ik dwaal af en toe nog ff af / induttenWolf gemist
Het zou me wel verrassen als ze 6 dagen na een 7.01 een NR op de 1000 zou rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef Montov het volgende:
Lage 1:14 niet verkeerd, toch hoop je dat ze een 1:13 rijdt.
Onder de 1.13 moet mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Aguero het volgende:
Ik ben benieuwd wat Richardson zometeen gaat rijden.
de streamkwaliteit van de ISU channel is zeer goed.quote:
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
waarom startte Wust eigenlijk in de eerste rit?
1e race van het seizoen voor haar, dus laagste in het klassement. Via een wildcard mag ze toch in de A-groep starten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef De_Fietser het volgende:
waarom startte Wust eigenlijk in de eerste rit?
Dan is het vreemd dat ze gelijk in de A-groep mag beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vlgns mij is het dr eerste wereldbeker van het seizoen.
Bedankt! Is ook logisch. Die schaatsers uit andere landen zullen af en toe wel fronsend kijken naar wie er wel en niet mag rijden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Montov het volgende:
[..]
1e race van het seizoen voor haar, dus laagste in het klassement. Via een wildcard mag ze toch in de A-groep starten.
Dankzij haar 5e plaats in de eindklassering vorig jaar 1000m wereldbeker krijgt ze dat. Dan kan je na een ziekte of blessure of andere reden toch nog in de A-groep beginnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is het vreemd dat ze gelijk in de A-groep mag beginnen.
Edit: Montov geeft het antwoord.![]()
Nee toch, de 10e tijd is 1:13.52:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Meteen ook bij de 10 snelste allertijden.
10 snelste atleten, niet tijden (maar je hebt gelijk, dr valt voor beiden wat te zeggen)quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee toch, de 10e tijd is 1:13.52:
http://www.schaatsstatist(...)ijden&g=v&event=1000
Valt mij nog wat tegen, die tijd van Nesbitt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:29 schreef De_Fietser het volgende:
Mooie tijden worden er gereden zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |