Uh ja, maar hij is nu nog steeds niet verbeterdquote:
Klopt...genoeg kansen. Bovendien is SLC nog net iets sneller.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
volgende week gaat ie eraan hoor, kan toch niet anders. Rit van Boer zag er sterk uit
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:01 schreef MiLalaa het volgende:
volgende week gaat ie eraan hoor, kan toch niet anders. Rit van Boer zag er sterk uit
SLC ligt toch hoger?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?
ik dacht ook SLC... Maar ook gewoon het feit dat ze dan alweer een week langer op hoogte zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:02 schreef franklop het volgende:
Calgary is over het algemeen toch net iets sneller dan Salt Lake?
ow van poppel zegt het tegendeeleven zoeken
In de top 10 van snelste vrouwen is het 5 om 5, maar 3x calgary in top 4quote:
quote:
0,14, 36,94 was WRquote:
WK Allround was het laatst in Calgary.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
Dus Calgary nu 6 snelste 500 meters in top 10, tegen 4 voor Salt Lake, hele top 3 in Calgary verreden
Dat dacht ik ook, ik heb alleen de rit van Lee gezien. Wel de mooiste rit.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:47 schreef MiLalaa het volgende:
pfiew, net op tijd, dacht dat het om 20.00 begon.
Heee, met commentaar, beter
oooh!quote:Op zondag 20 januari 2013 20:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ik heb alleen de rit van Lee gezien. Wel de mooiste rit.
hoezo?quote:Op zondag 20 januari 2013 20:09 schreef franklop het volgende:
verwacht geen winst voor smeekens nu, laatste binnenbocht is wel erg lastig nu
krappere bocht, hoge snelheid.quote:
yup. WErd even wat minder maar inmiddels okquote:
Ja, zelfs met commentaar.quote:
Mooi constant.quote:
Hij was wel langzamer.quote:
Verschillen zijn onderling zeer klein, daardoor krijg je grote verschuivingen in het klassement.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:30 schreef Arcee het volgende:
Wat een enorme verschillen altijd bij de mannen. Jamie Gregg gisteren 3e en vandaag 17e! Michel Mulder gisteren 13e en vandaag 3e.
Ja, maar bij hun wel erg extreem.quote:Op zondag 20 januari 2013 20:31 schreef Felagund het volgende:
Verschillen zijn onderling zeer klein, daardoor krijg je grote verschuivingen in het klassement.
en nog maar 1x podium gemist dit seizoen! Hij is echt supergoed bezigquote:Op zondag 20 januari 2013 20:32 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar bij hun wel erg extreem.
Smeekens wordt gewoon 2 keer eerste.
Herhalingquote:
Idd, duurde even voordat ik het door had.quote:
Ik zat ook al te kijken, maar dacht "ah , japanse schaatssters, daar zie je nooit genoeg van":)quote:Op zondag 20 januari 2013 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Idd, duurde even voordat ik het door had.
was er gewoon nog niet. nu trouwens ook niet aan het kijken, ben niet thuis.quote:
En geluid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |