SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar doel ik op dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt, maar nee!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:41 schreef Topiek het volgende:
Doe TT was heel random en zonder na te denkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Dit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.![]()
Ik ben bijna klaar!quote:![]()
Of bedoelde je dat niet?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Doe het dan zelfquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Moet toch watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pak dan ook niet moedwillig de lapo.![]()
![]()
Held!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar!![]()
Of bedoelde je dat niet?![]()
Deken wordt gefixed.![]()
Dus je mist mij niet eens?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet![]()
Deken wordt gefixed.
Viro ook niet?![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Boh.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.
Afgebrand? Nu werkloos?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Extra gegrilde hamburgers nuquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weer fik in Enschede. Deze keer werd de Mc waar ik werk ontruimd omdat het pand waar het in zit in de fik staat.?
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wutwutuwt? Iemand heeft de frituur aan laten staan?Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
Je zei er niet bij dat je aan het werk was toen de fik uitbrakquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je mist mij niet eens?
Viro ook niet?![]()
.
Tot zo![]()
![]()
Is er al iets van een ambulance bij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sterktequote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik leef nog maar heb wel veel rook binnen gekregen. En nee, het is begonnen in de Kwantum. Zolang brand niet meester is, kan het zijn dat de Mc ook schade gaat lijden.![]()
![]()
Nee, ben inmiddels bij mn beste vriendinnetje thuis.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er al iets van een ambulance bij?What you forget, you are gonna repeat.
N
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Na een weekje eindelijk mijn legpuzzel af. Thema past wel een beetje bij dit topic denk ik
quote:
Beterschap ende een knuffelquote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:00 schreef Blind_Guardian het volgende:
Na een weekje eindelijk mijn legpuzzel af. Thema past wel een beetje bij dit topic denk ik
[ afbeelding ]
Bewaar je die ook, of sloop je hem weer en terug in de doos?![]()
Dat idee is zo 17 januari.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een linkje voor jullie.
ONZ / Ik heb hulp nodigC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
In de categorie: niet slecht opgedroogdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:58 schreef heloef het volgende:
In de categorie: niet slecht opgedroogd2de doet het niet lieverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zie hem gewoon.quote:C'est la vie
Ik niet.quote:
Ik zag net wel een foto van mijn ex voorbijkomen op fb.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Oh die momenten ken ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
óf je baalt nog een beetje, óf je lacht heel hard
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Nee, mijn ex was niet zo dik.quote:Het is exact wat ik verwachtte toen ik hoorde dat een vriend een relatie heeft met een vriendin van haar. Dus ik was er al wel op voorbereid.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Oh die momenten ken ik.
óf je baalt nog een beetje, óf je lacht heel hard
Ik baalde niet, ik lachte ook niet. Meer een nieuwsgierigheid.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Deze toevallig?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik niet.
C'est la vie
Je hebt toch een hekel aan haar ik dacht lekker samen afgeven maar ik zag het weer verkeerd sorry hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je je eigen broeder nou lopen haten?C'est la vie
Ik kan veel over haar zeggen, maar niet dat ze niet teringlekker was.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt toch een hekel aan haar ik dacht lekker samen afgeven maar ik zag het weer verkeerd sorry hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
![]()
Prioriteiten stellen.C'est la vie
Veel!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel comaatjes in totaal?
Stap die trein nou maar in.![]()
ik durf nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel!
Stap die trein nou maar in.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Echte ondernemer jij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Webcam bijstellen en geld verdienen maar.C'est la vie
Primaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ... Samen in bed ziek zijn?
Al zit ik nu even beneden.. eindelijk even onder de mensen![]()
![]()
De mensen zitten boven?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Prima
Al zit ik nu even beneden.. eindelijk even onder de mensenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Baasquote:
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.![]()
Waarschijnlijk had ie niets door.quote:C'est la vie
Wie wankelen er daar dan nog meer rond?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mis jou.![]()
Nog steeds hups hier trouwens!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zoals gewoonlijk staat mijn TV voor de leuk op de achtergrond aan.
Hoor ik opeens een kattengejank, bleek iemand voor haar vriendje Geef Mij Je Angst te zingen.
Mijn arme oren.
C'est la vie
Pfffff Plain Jane opnemen op MTV is best ehm... zorgelijk eigenlijk....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
theeeeeeeequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Ishimaru het volgende:
Bier + Geordie shore kan niet verkeerd gaan![]()
![]()
Gaat weer terug in de doos. Ik heb soms ook visite die dat soort puzzels wat minder op prijs stellen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bewaar je die ook, of sloop je hem weer en terug in de doos?Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Viro.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie wankelen er daar dan nog meer rond?![]()
Ikquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie wankelen er daar dan nog meer rond?![]()
Ik moet vanavond maar es geen alcohol nemen; kijken of ik goed nachtje kan maken.
Die twee vixxens hebben me gesloopt gister....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb verre van trekquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb marsepein-rum thee
En net chips op, lekkere combo ook![]()
![]()
ik ben nu ook wel misselijkquote:
Cheese Union chipssuperlekker, maar je wordt er zo bleeeehhh van
Grieperig? Jij?![]()
Bier!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Onion.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu ook wel misselijk
Grieperig? Jij?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Verkouden, keelpijn, voel me zielugquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben nu ook wel misselijk
Grieperig? Jij?![]()
Haat aan zulke buien
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 20:51:39 ]![]()
awwwwquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkouden, keelpijn, voel me zielug![]()
Haat aan zulke buien
Het heerst weer lekker hè![]()
![]()
Licor43 en cognac, gemixt met Citrus Fusionquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Beterschapquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verkouden, keelpijn, voel me zielug![]()
Haat aan zulke buien![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwww
Het heerst weer lekker hè
Koen ligt ook al te snotteren in zijn bedje, had vandaag ook behoorlijke rode konen![]()
![]()
Hier is ook iedereen al "geraakt" door het virus, wordt komende dagen feest vrees ik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Koen ligt ook al te snotteren in zijn bedje, had vandaag ook behoorlijke rode konenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat voor feest?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is ook iedereen al "geraakt" door het virus, wordt komende dagen feest vrees ik.![]()
![]()
Langzaamaan zieker wordende mensen, inclusief alle bijverschijnselen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
rode konenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Koen ligt ook al te snotteren in zijn bedje, had vandaag ook behoorlijke rode konenmaar niet door ziek zijn, maar is zo schattig
ik geloof dat ik er vanaf ben
Alcohol dood echt ziektebacterien![]()
![]()
Zolang ik niet hoef te kotsen vind ik het bestquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Langzaamaan zieker wordende mensen, inclusief alle bijverschijnselen...![]()
![]()
Dat is juist. Hoe is je werk?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alcohol dood echt ziektebacterienBeter onethisch dan oneetbaar![]()
* LovelyLady heeft geen trek in een biertjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
rode konenmaar niet door ziek zijn, maar is zo schattig
Alcohol dood echt ziektebacterien![]()
![]()
Kots-feestje! In de wasbak.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang ik niet hoef te kotsen vind ik het best
Ik had me voorgenomen geen bacterien te gaan doden met alcohol omdat ik zo moe ben, maar het klink wel ehm, aanlokkelijk om het wel te doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haal die beker er maar bij!quote:C'est la vie
* Ishimaru roept: Daar moet een aardbei in!!!!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady heeft geen trek in een biertje![]()
![]()
We hebben er nog eentje meegemaaktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
blij dat ik voor het kotsfeest al weg was![]()
![]()
Hoi, doei
. Misschien tot straks
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Kalenderjaar of de tijdsduur van een jaar??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik eet mijn eerste fruit van het jaar.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Kalenderjaar. Ik had in november nog een appel gegeten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kalenderjaar of de tijdsduur van een jaar??Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben verslaafd aan verse ananas....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kalenderjaar. Ik had in november nog een appel gegeten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik eet elke dag een stuk fruit, 90% van de keren zelfs wel twee!
Maar gelukkig compenseer ik genoeg met vette frituurhap.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat lust ik ook wel. Die in blik vind ik niets.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan verse ananas....![]()
Slim van je, het nuttige met het aangename verenigen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:08 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog geen fruit op dit jaar, maar ik drink straks Sangria. Dat is ook zomers en fruit-ig.Jouw zaad is keizoet dus?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan verse ananas....Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Die vind ik meestal juist wel lekker, lekker zompig. Net als zo'n balletje uit de jus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lust ik ook wel. Die in blik vind ik niets.
Kreeg er gisteravond geen klachten over iig .... Heb zeker 2 en soms 3 ananassen (of zijn het ananassi?) per week...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die zijn ook zo lekker zoetquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik eet graag mandarijntjes uit blik, die hebben geen velletjes.![]()
![]()
![]()
Ja, niet dat je ineens zo'n droge of enorm zure mandarijn te pakken hebt, levensgevaarlijk zijn die dingen.quote:![]()
Die zijn ook lekker! Ik vraag me altijd af hoe ze de velletjes erafkrijgen...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:12 schreef Myraela het volgende:
Ik eet graag mandarijntjes uit blik, die hebben geen velletjes.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Of dat je per partje 5 pitjes er in hebt zittenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, niet dat je ineens zo'n droge of enorm zure mandarijn te pakken hebt, levensgevaarlijk zijn die dingen.![]()
leukquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is juist. Hoe is je werk?![]()
![]()
Of van die dikke vellen en draden en zooi....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of dat je per partje 5 pitjes er in hebt zittenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet hoe ze dat doen, en dat weerhoud me er niet van om ze toch te eten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn ook lekker! Ik vraag me altijd af hoe ze de velletjes erafkrijgen...![]()
Hebben jullie er 1 stukgemaakt?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hoe dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet hoe ze dat doen, en dat weerhoud me er niet van om ze toch te eten.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Slim!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze baden die partjes in zuur. En vervolgens spoelen ze dat weer schoon.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sinaasappelsap is natuurlijk ook heel zuur, dus misschien kun je met een paar partjes doorboren het e.e.a. automatisch laten verlopen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze baden die partjes in zuur. En vervolgens spoelen ze dat weer schoon.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Salpeterzuur oid?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze baden die partjes in zuur. En vervolgens spoelen ze dat weer schoon.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar, als het eigen zuur de vliesjes zou doorbreken. Dan zouden er toch geen vliesjes zijn?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is natuurlijk ook heel zuur, dus misschien kun je met een paar partjes doorboren het e.e.a. automatisch laten verlopen.![]()
Interessant, want gootsteenontstopper is doorgaans erg basisch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is vrijwel identiek aan gootsteenontstopper.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Het ging toch om de velletjes? Heb je ooit velletjes gezien aan de binnenkant van een partje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, als het eigen zuur de vliesjes zou doorbreken. Dan zouden er toch geen vliesjes zijn?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geef die lieverd even een zoen van me, aub! ?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Misschien herinner ik het me verkeerd, maar eerst probeerden ze het met zoutzuur en de conclusie was dat het bad waar ze een paar kilometer door geweekt worden ongeveer gelijk was aan gootsteenontstopper.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Interessant, want gootsteenontstopper is doorgaans erg basisch?![]()
Even wiki gepakt dan:quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:27 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien herinner ik het me verkeerd, maar eerst probeerden ze het met zoutzuur en de conclusie was dat het bad waar ze een paar kilometer door geweekt worden ongeveer gelijk was aan gootsteenontstopper.Dus heel basisch of heel zuur dus.quote:Een chemische ontstopper is meestal op basis van natriumhydroxide (NaOH) of zwavelzuur H2SO4, opgelost in water (vloeibare ontstopper) of in de vorm van witte korrels.
Komt straks wel als ik weer weg gaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef die lieverd even een zoen van me, aub! ?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
No go, maandelijks feestje, en we hebben een afspraak zolang ze een relatie heeft..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan moet je ze toch juist opwarmen of snap ik het weer niet.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan er toch ook gewoon op zitten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No go, maandelijks feestje, en we hebben een afspraak zolang ze een relatie heeft..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
*headbangt mee op de bank zonder muziek*quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Killing in the name of
Even een kleine oplevingDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
wat valt er te vieren dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No go, maandelijks feestje, en we hebben een afspraak zolang ze een relatie heeft..![]()
![]()
Juh wees es een beetje spontaan, zeg er maar bij dat het van mij komtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt straks wel als ik weer weg ga
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
AAAAWWWKWAAARDquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*headbangt mee op de bank zonder muziek*![]()
![]()
Kijk uit, WT heeft iets tegen Killing in the name...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
Killing in the name of
Even een kleine opleving![]()
Bulls on Parade bedoel je? Die soloquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit, WT heeft iets tegen Killing in the name...
Dan is het toch niet spontaan meer???quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Juh wees es een beetje spontaan, zeg er maar bij dat het van mij komtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Geen idee, heb je ooit eens iets negatiefs horen zeggen over Killing in the name, kan die je minder bekoren dan de andere nummers van RATM?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bulls on Parade bedoel je? Die solo![]()
Ik had gister of eergister, weet niet meer precies, een wondje dat maar bleef bloeden. Had een baard van 1,5 week geschoren en een plekje waar een ingegroeid haartje zat, vond dat niet leuk.quote:
Bleven bloeddruppels op mijn fallus vallen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wat ik er misschien over gezegd heb is dat het een beetje het de facto enige nummer is dat je hoort van hun terwijl ze veel andere gave meuk hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, heb je ooit eens iets negatiefs horen zeggen over Killing in the name, kan die je minder bekoren dan de andere nummers van RATM?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Fallen? Laat Samzz het maar niet lezen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had gister of eergister, weet niet meer precies, een wondje dat maar bleef bloeden. Had een baard van 1,5 week geschoren en een plekje waar een ingegroeid haartje zat, vond dat niet leuk.
Bleven bloeddruppels op mijn fallus fallen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik vond je wel erg stilletjes donderdagquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik niet spoor?![]()
Samzz denkt al te veel aan mijn leuter.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fallen? Laat Samzz het maar niet lezen..Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Da was TGND toch?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samzz denkt al te veel aan mijn leuter.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Just tryquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan is het toch niet spontaan meer???
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je vond me stil? Viel mee toch? Ik kende de helft van de aanwezigenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond je wel erg stilletjes donderdag
Kom die zelf maar eens een keer geven joh!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geef die lieverd even een zoen van me, aub! ?![]()
Met alle plezierquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Kom die zelf maar eens een keer geven joh!
Vooral als ze een verse vlezige burger op die grill staat te duwen met haar spateltje, me dunktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die denkt er ook wel eens aan ja.
Ik ook soms wel hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die denkt er ook wel eens aan ja.
"Vers"quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral als ze een verse vlezige burger op die grill staat te duwen met haar spateltje, me dunkt
Ik weet het eigenlijk niet. Ze heeft geloof ik 1 keer gezegd dat ze dacht dat ik een mooie pener had.
Ik denk niet dat ze er verder aan denkt.Jeetje, Joof toch.quote:
De KPD foto's bevielen je?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik maar hopen dat het niet opviel, ik dacht dat buurmeisje die naast me kwam zitten wel een goede alibi wasquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht hoeveel je naar de kerels staarde
Shhtquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Vers"
Ik weet het eigenlijk niet. Ze heeft geloof ik 1 keer gezegd dat ze dacht dat ik een mooie pener had.
Ik denk niet dat ze er verder aan denkt.
[..]
Jeetje, Joof toch.
De KPD foto's bevielen je?
Waarom zou je een alibi moeten hebben? Er zijn toch geen regels voor het al of niet naar peners kijken?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar hopen dat het niet opviel, ik dacht dat buurmeisje die naast me kwam zitten wel een goede alibi wasProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ze zorgde er wel voor dat de aandacht verplaatste viel me opquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik maar hopen dat het niet opviel, ik dacht dat buurmeisje die naast me kwam zitten wel een goede alibi was![]()
![]()
Heb je er ook Steve Vai op ? Met Passion and Warfare oid ?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet die xbox weer eens gaan aanslingeren ... oefenen met guitar heroProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat wil ook wel, iedereen valt toch voor de charmes van buurmeisjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ze zorgde er wel voor dat de aandacht verplaatste viel me op
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 21:58:10 ]![]()
Steve Vai, de zenuwpeesquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je er ook Steve Vai op ? Met Passion and Warfare oid ?
Waarom zou jij mijn pener willen zien dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
Ik trapte bijna in kaneels fopje, en wilde bijna naar KPD toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Heerlijk man! Ik heb -al- zijn albums en mijn cdwisselaar in de auto zit er vol meequote:
Wie zou jouw pener niet willen zien?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou jij mijn pener willen zien dan?![]()
Ik kan er niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heerlijk man! Ik heb -al- zijn albums en mijn cdwisselaar in de auto zit er vol meeBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik zou er wel een snorretje op willen tekenen of zit er nog een snor opquote:![]()
![]()
Zodat iedereen die hem ziet moet zuipen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou er wel een snorretje op willen tekenen of zit er nog een snor op![]()
![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zodat iedereen die hem ziet moet zuigen?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 22:03:11 ]![]()
Hij staat misschien in schril contrast tegenover die van twi, maar wie het kleinere niet eert, is het grootste niet weerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou jij mijn pener willen zien dan?![]()
twi kan daar wel mee omgaan, dat kaneel zo'n enorme heeft?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat misschien in schril contrast tegenover die van twi, maar wie het kleinere niet eert, is het grootste niet weerd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Op het moment zuig ik liever keelpastillesquote:![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 22:05:18 ]![]()
Dan moet je als we gaan dubbel daten me maar goed dronken voeren. Anders durf ik niet hoor.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat misschien in schril contrast tegenover die van twi, maar wie het kleinere niet eert, is het grootste niet weerd.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Twi's piemel is duidelijk een onbekend fenomeen voor jou.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
twi kan daar wel mee omgaan, dat kaneel zo'n enorme heeft?
Voor mij overigens ook, sinds we een grote kat hebben die zichzelf graag onder de dekens verstopt, en een kleine die nog geen 3 seconde alleen kan zijn.![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil ook wel, iedereen valt toch voor de charmes van buurmeisje
Ahhh, je moet wat opofferen voor een paar lieve katjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Twi's piemel is duidelijk een onbekend fenomeen voor jou.
Voor mij overigens ook, sinds we een grote kat hebben die zichzelf graag onder de dekens verstopt, en een kleine die nog geen 3 seconde alleen kan zijn.
Ik sta nu nakend voor de webcam.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Betaalt dat nou een beetje? Ook na aftrek (grin) van belastingen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik sta nu nakend voor de webcam.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik vind dat altijd vervelend, staan typen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ahhh, je moet wat opofferen voor een paar lieve katjes.
Ik sta nu nakend voor de webcam.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En dan geeneens terwijl je in gesprek bent met mij.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nu nakend voor de webcam.![]()
![]()
Wat een fok!kers zijn we ook.. zit je op visite gaat ze achter dr pc zitten..
Hier gaat iets mis
Sowieso.. zaterdagavondquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier gaat iets mis![]()
![]()
Ruilhandel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Betaalt dat nou een beetje? Ook na aftrek (grin) van belastingen?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Gezellig tochquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier gaat iets misMsM zorgt altijd voor fijne content hier op Fok!
Sjah op Cam4 waar ik nog weleens kwam draaide alles om "tokens" op een gegeven moment, toen maar weggegaan....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
VOEG ME TOE OP MSNquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik sta nu nakend voor de webcam.![]()
Logisch als jij op de bank gaat zitten FOK!ken. Je had een ladder moeten pakken en nakend het bed op moeten klimmen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier gaat iets mis![]()
Jij toch ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier gaat iets mis![]()
![]()
Daar ben ik mee bekend..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gezellig tochMsM zorgt altijd voor fijne content hier op Fok!
Sjah en dan lekker Weissman helpen terwijl MsM zit te computeren?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch als jij op de bank gaat zitten FOK!ken. Je had een ladder moeten pakken en nakend het bed op moeten klimmen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jij wil er zeker vooral ingaan hè.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn niet van die uitgaans types..Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt weer een inkomstenbron?![]()
Sorry?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn niet van die uitgaans types..
Volgens mij hield jij wel degelijk van uitgaan![]()
![]()
Oow ik ook niet hoor, en zeker niet na zo'n uitputtende nacht....quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wij zijn niet van die uitgaans types..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Had ik kunnen doen..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:12 schreef twi het volgende:
[..]
Logisch als jij op de bank gaat zitten FOK!ken. Je had een ladder moeten pakken en nakend het bed op moeten klimmen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
JA GRRRR nu weten het wel hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow ik ook niet hoor, en zeker niet na zo'n uitputtende nacht....![]()
![]()
Heb volgende week een gesprek, maar het beviel me wel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat wat doen op die boot?![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA GRRRR nu weten het wel hoor
Als het effe kan, ja dan..:9quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij wil er zeker vooral ingaan hè.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Word jij nu ook een "old sailor"?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb volgende week een gesprek, maar het beviel me wel.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Wat is een Weissman?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah en dan lekker Weissman helpen terwijl MsM zit te computeren?![]()
Ooit wel misschienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Word jij nu ook een "old sailor"?![]()
Houden van niet, af en toe vind ik het wel lekker, maar elke week nee...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry?
Volgens mij hield jij wel degelijk van uitgaanDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Tumblr rulez...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Truste liefjes, wekker gaat om 6 uur
. Tot morgen
![]()
![]()
.
.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Deze dame lijkt wel wat op dr: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbeaitTGP11rrmq0mo1_500.jpgquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA GRRRR nu weten het wel hoor
(Alleen deze dame is voor de foto duidelijk ongelofelijk opgemaakt...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pennyquote:![]()
.
godgloeiendequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze dame lijkt wel wat op dr: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbeaitTGP11rrmq0mo1_500.jpg
(Alleen deze dame is voor de foto duidelijk ongelofelijk opgemaakt...)![]()
![]()
![]()
Die dame lijkt op je eega?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze dame lijkt wel wat op dr: http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbeaitTGP11rrmq0mo1_500.jpg
(Alleen deze dame is voor de foto duidelijk ongelofelijk opgemaakt...)Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben moe en moet er vroeg uit, komt overeen, maar dan andersquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ziek, leuke dansbare muziekjes op den radio
en allemaal lekker damesch.
KUT HEquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben moe en moet er vroeg uit, komt overeen, maar dan anders.
frustraties alom![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2013 22:28:03 ]![]()
Mjah morgen moet ik vroeg een boot hijsen met een grote kraan, komt een klant die voor de sneeuw gaat vallen dat ding naar ZuidHolland wil slepen....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Best wel heel ergquote:, tot morgen dus ook maar
.
.
Ian Somerhalder, damn, instantly wet. Die ogen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Je hebt het koud en nu zin in een sjokomel?quote:
Had ze niet achter dr pc moeten gaan zitten, ik zit expres in de hoek van de bank...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je hebt het koud en nu zin in een sjokomel?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Two girls two cups.quote:Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Dan moet je toch liever tegen dr glimlachen joof!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ze niet achter dr pc moeten gaan zitten, ik zit expres in de hoek van de bank...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Trek haar achter de pc vandaan je moet laten weten wie de baas isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Had ze niet achter dr pc moeten gaan zitten, ik zit expres in de hoek van de bank...![]()
![]()
Hij niet dusquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Trek haar achter de pc vandaan je moet laten weten wie de baas is![]()
![]()
Nog liever?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan moet je toch liever tegen dr glimlachen joof!Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Trek haar achter de pc vandaan je moet laten weten wie de baas isdeze man weet
![]()
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Trek haar achter de pc vandaan je moet laten weten wie de baas is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het moet niet op Sheldon gaan lijkenquote:
Dat gaat m niet wordenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:38 schreef rival het volgende:
[..]
Trek haar achter de pc vandaan je moet laten weten wie de baas is
Ik ben maar klein enzo..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Whut?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het moet niet op Sheldon gaan lijkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Zie de reacties van Lola en Samz en besef dat er niks anders op zitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat m niet worden
Ik ben maar klein enzo..![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: